HUOM! TEEN TUTKIMUSTA! Kuka julkkismies ei ole mielestäsi ollenkaan hyvännäköinen vaikka kaikki muut ovat ihan hulluna häneen? Sama myös toisinpäin.
Eli kenestä tykkäät vaikka kenenkään muun mielestä hän ei ole hyvänäköinen?
Kommentit (171)
Tommi metsäketo ruma mun mielestä.
Tommy wisaue komea. Martti ahtisaari söpis. Russel crow nääh.
Robert de Niro ja al Pacino ei koskaan ole ollut minusta viehättäviä. Ei edes Kummisedän aikaan. Sen sijaan Clint Eastwood edelleen on omalla tyylillään charmikas esimerkiksi elokuvassa Muuli.
Roger Moore ei ollut ensimmäisissäkään Bondeissa, Sean Connery oli ainakin vielä harmaana parrakkaana vankikarkuria esittäessään.
En käsitä Lauri Tähkän ja Mikko Leppilammen hehkuttamista. Minusta kauhean näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Robert de Niro ja al Pacino ei koskaan ole ollut minusta viehättäviä. Ei edes Kummisedän aikaan. Sen sijaan Clint Eastwood edelleen on omalla tyylillään charmikas esimerkiksi elokuvassa Muuli.
Muuli on tosi hyvä leffa!
Vierailija kirjoitti:
Leonardo DiCaprio
En ole myöskään ikinä hänestä tykännyt, en edes Titanicin suursuosion aikana, jollon olin teinityttö.
Kai Vaine on mielestäni jotenkin vastenmielinen.
Tom Cruise. Joskus Top Gunin aikana oli tosi kiinnostava, mutta en ole katsonut enää kiinnostaisiko edes silloinen ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
George Clooney
Minusta se on edelleen harmaahapsenakin ikäisekseen hyvän näköinen. Etenkin parralla, mutta myös ilman. Nuorempana tosi cool.
https://www.imdb.com/name/nm0000123/mediaviewer/rm4231171585
Idea kai tässä on kuitenkin, ketkä jonkun mielestä ei ole niin hot vaikka toiset tykkää...
En tiedä pitääkö kukaan Daniel Craigia hottiksena, minä en ainakaan, mutta hottikseksi se on kai yritetty valita...
Tom Cruise, Leonardo di Caprio, Robert de Niro, Al Pacino ovat ns. metriheikkejä. Lyhyet miehet on epämiehekkäitä, vaikka roistoroolissa.
Pitää olla vähintään 185 cm.
Kategorisesti kaikki suomalaiset poliitikko miehet. Tuntuu oudolta, kun linnan juhlissa ei ollenkaan kommentoida kuka olisi hottis, kun sinne kuitenkin menee huippu-urheilijoita ja ihan hottiksia muusikoitakin.
Lauri Tilkanen. Kapea naama, isot silmät ja ulkonevat korvat, hyi.
Jason Momoa, ei iske, ei sitten millään.