HUOM! TEEN TUTKIMUSTA! Kuka julkkismies ei ole mielestäsi ollenkaan hyvännäköinen vaikka kaikki muut ovat ihan hulluna häneen? Sama myös toisinpäin.
Eli kenestä tykkäät vaikka kenenkään muun mielestä hän ei ole hyvänäköinen?
Kommentit (171)
Chris Hemsworth. Minusta hän näyttää apinalta, mutta monen mielestä hän on todella seksikäs.
Leonardo Di Caprio - ei hyvännäköinen.
George Clooney ja Brad Pitt - ei erityisen hyvännäköisiä.
Paul Newman oli nuorena hyvännäköinen. Yleensäkin vanhan ajan Hollywoodista löytyi tosi komeita herroja.
Jason Momoa 👎👎👎 Ei nappaa, vaikka muut kuinka hehkuttaa.
Sitä en osaa sanoa, kuka olis sellanen, kestä mä tykkään, mutta muut ei. Kai jokaisesta joku tykkää?
Kaikki muut James Bondit eivät miellytä, paitsi
Roger Moore ja
Sean Connery.
Näissä oli sitä jotakin.
Ihan kamalin Bond oli se James Lazenby.
Bingosta arvottu rooliinsa varmaankin.
Prinssi William on mielestäni hirveistä hirvein. Melkein yhtä kamala hän oli myös nuorena, vaikka ainakin silloin samanikäisiä teinityttöjä kuolasi hänen peräänsä.
George Clooney ja Jhonny Depp, nämä kaksi ei ole ollenkaan mun makuun. Enkä ymmärrä sitä hypetystä näistä.
Tää perunan näköinen James Bond, Daniel Craig! On kuulemma ihan hurjan seksikäs mies, ei kyllä mahdu minun ymmärrykseeni.
Jere Karalahti on minusta upea, vaikka ei monesta muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zac Efron?
Mitä mieltä? Näyttäkää peukuilla.
Objektiivisesti hyvännäköinen, mutta jotenkin liian naismainen. Kaunispoika, kiitos mutta ei kiitos.
Kaunispoika ei ole hyvä, mutta samalla moni näissä kommenteissa kieltää myös karun maskuliinisuuden jota Jason Momoa toisaalla edustaa (elokuva/sarjahahmoillaan).
Eli mitä, se puolivälikö on hyvä? Kultainen keskitie. Esim. alkusivulla hotiksi mainittu Kimi Räikkönen voi olla sellainen, joka on kultainen keskitie kun ei ole liian maskuliininen eikä liian neitimäinenkään.
Vai?
Oletko hieman yksinkertainen? Vai etkä muuten vain ymmärrä, naisten miesmaku vaihtelee yksilöiden välillä. Yksi tykkää maskuliinisesta, toinen naisellisesta, kolmas jostain siltä ja väliltä ja neljät tykkää sitten naisista. Vai kuvitteletko, että nämä kaikki vastaukset ovat yhden ja saman naisen näppäimistöltä. Vai että kaikki maailman naiset ovat miesmakunsa ja kaikkien muiden mieltymystensä kannalta yhteneviä?
Vierailija kirjoitti:
Brad Pitt, Hugh Grant, Mikko Leppilampi, Ryan Gosling, Leonardo Dicaprio.... siis melkeen kaikki 😂 Todella harva miesnäyttelijä/julkkis on minun mieleen.
Cary Grant on mun suosikki, en todellakaan ole ainoa kuka on tätä mieltä mutta halusin vain kertoa mikä sitten miellyttää.
The rock on myös todella kuuma ja miehekäs, vaikken tavallisesti välitä kaljuista.
The rock onkin n e e k e r i
Vierailija kirjoitti:
Keanu Reeves
Tämä. Todella kuvottavan näköinen olio. Teennäisen kohtelias.
Vierailija kirjoitti:
Hugh Grant
Todellakin tämä! Miten saatoin unohtaa.
Yäk yäk yäk!
Ei mitään karismaa, todella omahyväinen, esittää joka roolissa itseään.
Olen aina ihmetellyt herran suosiota.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Salminen, se joka paikan höylä. En muista etunimeä.
Roope Salmista tarkoitit?
Sillä on sama ongelma kuin Rasmuksen Laurilla. Ovat sellaisia pallopäisiä pikkupoikia kumpikin. Eivät vanhene miehekkäästi vaan pikkupojan söpöt piirteet muuttuvat eltaantuneeksi, valahtaneeksi ja jotenkin pervon näköiseksi.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Tää perunan näköinen James Bond, Daniel Craig! On kuulemma ihan hurjan seksikäs mies, ei kyllä mahdu minun ymmärrykseeni.
Juu EI
Minkä kokoinen otanta tutkimuksessasi on? Missä se julkaistaan? Mikä on tutkimuksen nimi? Entä tarkoitus? Käytätkö muuta materiaalia kuin av-palsta? Miksi teet tämän tutkimuksen?