Riittääkö bensaletkussa pituutta, JOS joutuu parkkeeraamaan väärälle puolelle luukkua?
Kommentit (28)
Noup! Ei riitä. Joutuu vähän veivaamaan. Nöyryytys on siellä omien korvien välissä. Ketään ei kiinnosta.
Riittää. Usein tulee ajettua "väärän" puolen mittarille jos oikeaa ei ole vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi ajaa väärälle puolelle?
Jokaisessa autossa on nuoli tai mittarinkuva kummalla puolella polttoainesäiliö on ja sen mukaan ajat.
Mulla oli auto jossa tämä ei pitänyt paikkaansa. Tosin oli 90-luvun autoja.
Katsotko merkkiä auton sisä- vain ulkopuolelta?
Se katsotaan auton etupenkiltä, jos mittarin kuva kojelaudassa on oikealla, tankkaus tapahtuu apukuskin puolelta.
Pääsin kerran ajelulle yhden naisen kanssa. Oli m a h t a v a n kokoinen peräkontti. Mutta letku kyllä riittä ihan hyvin, kokeiltiin kumpaakin puolta. Sitä en sitten tiedä onko joka jannulla sama kokemus.
Tätähän tässä kai tarkoitettiin.
Itselläni meni tälleen vähemmän menestykseikkäästi eka tankkaus kun olin vasta saanut kortin. Päräytin porukoiden auton tietysti väärinpäin pumpulle ja ajattelin, että ei saakeli kun ei se letku kuitenkaan riitä. Tein sitten U-kiepin toisen puolen pumpulle ja olin taas että saakeli, se luukku on edelleen väärällä puolella. Häivyin nolona siltä asemalta kun kaffelin ikkunassa alkoi porukka jo katsella huvittuneen näköisenä ja ajelin jonkin matkaa seuraavalle asemalle, jossa ihmeen kautta sain asennettua auton oikein päin pumpulle.
Jos on kovin levee auto, kuten vaikka Letukka rotiska, Bel Air, niin ei ylety.
Siita huolimatta, vaikka olisi viinabensalle viritetty malli.
Omani juo metanolia, mutta toinen viritetty, ja tosi kiihkeä etanolia.
Juo se.
Vierailija kirjoitti:
Jos on kovin levee auto, kuten vaikka Letukka rotiska, Bel Air, niin ei ylety.
Siita huolimatta, vaikka olisi viinabensalle viritetty malli.
Omani juo metanolia, mutta toinen viritetty, ja tosi kiihkeä etanolia.
Juo se.
Varastin sen Trumpilta! Me Baddd Asss
Niin tai sitten parkkeeraat oikealle puolelle kuten kaikki aikuiseksi kasvaneet länsimaiset ihmiset, jotka eivät ole vielä menneet paijapaija-filosofiaan mukaan. My god. Haluan takas kaheskytsluvulle, jossa vielä oli Suomi Suomena ja jotain itsestään selviä ohjenuoria sille, mitä aikuisen ihmisen pitäisi ainakin osata. Tämä palsta on kuin jokin kuppaheijastus koko ihmiskunnasta. Hyi hvetti.