Riittääkö bensaletkussa pituutta, JOS joutuu parkkeeraamaan väärälle puolelle luukkua?
Kommentit (28)
Kokeile, parkkeeraa niin että on väärällä puolella luukkua ja testaa riittääkö letku sinne asti.
Tollasta tilannetta ei voi käydä että joutuu parkkeeraamaan väärälle puolelle.
Riittää ainakin joissain paikoissa. On pari kertaa tankattu näin.
ZiZiZinc
Miksi kukaan JOUTUISI tollaseen tilanteeseen? Joku ajotaidotonko, joka ei osaa kääntää autoaan oikein päin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan JOUTUISI tollaseen tilanteeseen? Joku ajotaidotonko, joka ei osaa kääntää autoaan oikein päin?
Kääk, no sitten ei kyllä pitäisi ajaa ollenkaan, ikinä, missään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla ajotaidoton, kunhan on aivoton:
Miksi pitäisi ajaa väärälle puolelle?
Jokaisessa autossa on nuoli tai mittarinkuva kummalla puolella polttoainesäiliö on ja sen mukaan ajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiiii.... voiko tuo olla aito?
Ihan hyvin se sitä autoa kyllä pyöriteli, eli ajotaitoa tosiaan löytyy :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei löydy, ihan vinossahan tuo oli joka kerta. Ja jos tuota toista autoa ei olisi tullut pakottamaan sitä kääntämään auto ympäri niin montakohan kertaa olisi vielä ajanut rinkiä ympäri.
Ennen tankkausta katso auton kojelaudasta polttoaineen mittarin luota, kummalla puolella on polttoa.säiliö, niin ei tarvitse ajaa edes väärälle puolelle. Yksinkertainen konsti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että kokeili molemmilta puolilta vielä kahteen kertaan, jos olisi siinä välillä vaikka tankki vaihtanut puolta. :)))
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa autossa on nuoli tai mittarinkuva kummalla puolella polttoainesäiliö on ja sen mukaan ajat.
Mulla oli auto jossa tämä ei pitänyt paikkaansa. Tosin oli 90-luvun autoja.
Mun autossa ei ole merkkiä, mistä näkisi tankin sijainnin.
Mutta mulle on bensapoika sanonut, että ei haittaa mennä väärälle puolelle, letku riittää kyllä.
Jos et mahottoman kauas jätä autoa pumpusta.. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli auto jossa tämä ei pitänyt paikkaansa. Tosin oli 90-luvun autoja.
Oletko nyt ihan varma? Kun se on ollut jo 70-luvun autoissa. Joko nuoli tai sitten bensamittarinkuva, joko oikealla tai vasemmalla, missä näytetään polttoaineen määrä. Enpä ole edes koskaan kuullut tai törmännyt autoon, missä näin ei olisi, vaikka olen autoillut n.35v. ja tullut ajettua useilla autoilla.
En muista että olisi koskaan sattunut niin lyhyt letku, ettei yltäisi 'väärältä' puoleltakin. Varsinkin sellaiset asemat joilla on paljon trafiikkia, niissä on aina pitkät letkut juuri sen vuoksi että asiakas voi mennä ensimmäiseen vapaaseen tankkauspaikkaan, vaikka ei olisikaan 'oikealla' puolella. Nopeuttaa ja tehostaa aseman toimintaa melko lailla.
Ei riitä.