Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä suunnittelemastani aamupalasta tyttöjen viikonlopuksi?

Vierailija
26.01.2020 |

6 naista tulossa viettämään viikonloppua huvilalleni ja minulle narahti aamupalojen vetovastuu. Lounaat, illalliset ja iltapalat hoitavat kolme muuta. Mukana on kaksi allergikkoa, joten olen ottanut heidät huomioon aamupalassa. 1 dl riisiä, 1 dl keittoa tofulla ja kasviksilla, tuoreita hedelmiä ja marjoja, riisikeksejä joiden päälle tulee hummusta tai avokadotahnaa, juomana vesi tai vihreä tee. Mitä mieltä aamupalasta?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lemppariaamiainen tyttöjen kesken olis varmaan

Lämpimät vohvelit, tuoreet marjat tai croissant ja marmeladia

Tuoremehu, kahvi

Luonnonjogurtti ja marjat

Ihanat aamiaisämpylät, juusto ja leikkele

Mitä tarjoilet tilalle allergisille? Nuo kun eivät käy.

No jo on hyperallergikkoja kun mikään ei käy. Pullovettä sitten vissiin.

Vierailija
42/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan OK PROVOaamiainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hirveä aamiainen, kun edes syö riisiä.

Vierailija
44/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torttua vaan pöytään.

Vierailija
45/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt meiltä mielipiteitä aamiaisesta jos koko porukka on outoja ituhippejä jotka ei juo edes kahvia? Selvähän se on ettei noiden aivoituksia ja mielitekoja voi ymmärtää.

Oma aamiaiseni on iso latte, jossa punaista maitoa ja kermaa. Munakas, jossa kaksi munaa, kermaa, pinaattia ja mozzarellaraastetta. Lisäksi 4 siivua amerikkalaista pekonia. Ilman aamulattea en rupea millekään, aamulatte on pyhä asia!

Vierailija
46/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu ihan vieraista. Ei ihan mun tyylinen aamupala, mutta kaipa tuolla nälkä lähtisi. Itse olen enemmän voileipä- tai munakaskansaa. Hedelmät kyllä maistuu.

Jos ne hedelmät on chiquitaa ja golden delicious -kalmaomenia, en söisi. Miksei vaikka cirn flakeseja soijamaidolla tai mantelimaitoon tehty riisipuuro, karjalanpiirakat, vihanneksia, meloneita, jogurttia jne?

Vierailija
47/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokapuoli ei niin kiinnosta, mutta onko ohjelmassa tyynysotaa pelkissä alusvaatteisa?

Vierailija
48/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs leipä, leikkeleet, kahvi ja tuoremehu luuraa?

Kuka ihme haluaa riisiä aamiaiseksi?

typerä provo!

Sulla on joku ihme fiksaatio japanilaiseen ruokaan ja yrität tuputtaa sitä kaikille.

Aasiassa kaikki haluavat riisiä aamiaisella.

Vierailija
49/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei uppoaisi noin suolainen aamiainen. En ole aamulla siinä tilassa, että saisin alas jotain, minkä miellän lounaaksi. En ole koskaan ymmärtänyt aamupalalla munakkaita, leipää, leikkeleitä, nakkeja, pekonia tms. Itse haluan aamulla syödä jotain miedon makuista ja kevyttä: puuroa, jugurttia, tuoreita marjoja, hedelmäsalaattia ja herkkuaamiaisella lettuja (ohuita). 

Vierailija
50/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäs leipä, leikkeleet, kahvi ja tuoremehu luuraa?

Kuka ihme haluaa riisiä aamiaiseksi?

typerä provo!

Sulla on joku ihme fiksaatio japanilaiseen ruokaan ja yrität tuputtaa sitä kaikille.

Aasiassa kaikki haluavat riisiä aamiaisella.

No en minä ainakaan halua ja kuten huomaat ei moni muukaan tällä palstalla.

Vierailija
51/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä kun tyttöjen vknloppu, syöttekö myös toisianne :D

Vierailija
52/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silliä kullekkin ja pikkaset kahvit 

Vierailija
53/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

alastonkokki kirjoitti:

Silliä kullekkin ja pikkaset kahvit 

piristävät sumpit maistuu aamulla, illalliSeksi suosittelen pehmeää jänistä

Vierailija
54/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät etteivät juo kahvia, varmasti tiedät myös myös muut ruokatottumukset. Turhaan täältä kysyt neuvoja. Provo mikä provo.

Vierailija
55/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tuo "huvila" kalskahtaa korvaan, provojen kekkailu ei ilmiselvästi ole juttusi :) ja että  oikein "narahti" Jos mulla olis "huvila", hoitaisin tarjoilut mieluusti ja niin ettei kukaan jää nälkäiseksi. Kaikkea mahdollista tarjolle siis laittaisin.

Vierailija
56/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on selvästi Maisa Torpan polttarit

Vierailija
57/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole tulossa huvilallesi. Mikään tuossa aamupalassa ei olisi mun juttu.

Tämä on aamupala eikä pääruoka, enkä tiedä mitä muut ovat suunnitelleet lounaaksi, illalliseksi ja iltapalaksi ym. Kerro ihmeessä mitä syöt aamupalaksi?

Jättimukin tuoretta tummaa kahvia maidolla, bulgarian- tai kreikkalaista jugurttia, jotain siemeniä edelliseen, sitrushedelmän tai melonia, pikku munakkaan, kurkkua ja tomaattia. Tämmöistä siis viikonloppuna, arkena vain kahvia.

Siis hyi minultakin.

Vierailija
58/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just... Kaverit tulee jonnekin huitsin Nevadaan ja sinä tarjoat vieraille vain aamiaiset, ite sitten joutuvat kustantamaan muut, vieläpä vieraassa maassa ja vieraista elintarvikkeista. Melko huono provo.

Vierailija
59/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin nukkuneeni liian pitkään ja tulleeni lounaalle.

Vierailija
60/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin tuohon ainakin paksua jogurttia, hunajaa ja pähkinöitä. Jos joku ei vaikka ole tottunut riisiin aamulla. Mutta muuten söisin mielelläni. Erilainen aamiainen tuo minulle olisi, mutta kaikkea voi kokeilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan