Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksaa olla lasten edessä aikuinen, kun ex käyttäytyy kuin kakara?

Vierailija
26.01.2020 |

Ongelma jo tulikin otsikossa. Olemme lasten isän kanssa tehneet virallisen sopimuksen lastenvalvojalla tapaamisista ja elatusmaksuista. Viime kuukaudet ovat näyttäneet ettei lasten isää juuri sopimuksen noudattaminen kiinnosta. Hän saattaa lyhyelläkin varoitusajalla tuoda lapset minulle, jos hänelle tulee jotain yllättävää, esimerkiksi tulee jokin meno tai hankkimansa lapsenvahti tekee oharit. Olen sanonut etten hyväksy toimintaansa, mutta lasten isä vain toteaa, että tämän kerran tms. Ja taas asia tulee eteen. Olen joutunut perumaan omia menojani, kun lasten isä vain ilmoittaa tuovansa lapset. Haluaisin välillä olla yksin omassa rauhassa, mutta ex käyttää tätä hyväkseen. Jos olen kotona, tokihan voin ottaa lapset.

En tiedä miten saisin tuon loppumaan. Jos sanon, että nyt loppui, mies alkaa riitelemään, josta lapset kärsii. Tuntuu ikävältä, että mies kostaa lapsille, etten hypi hänen pillinsä mukaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/4 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan avaa ovea ja piste, mikäli siis lapset on niin vanhoja että niille menee puhe läpi.

Ei oo sulla velvollisuutta olla käytettävissä lapsivapailla ja mitäs jos olisitkin vaikka viiniä ottanut omaksi iloksi? Ethän olisi edes kykenevä olemaan lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vaan avaa ovea ja piste, mikäli siis lapset on niin vanhoja että niille menee puhe läpi.

Ei oo sulla velvollisuutta olla käytettävissä lapsivapailla ja mitäs jos olisitkin vaikka viiniä ottanut omaksi iloksi? Ethän olisi edes kykenevä olemaan lasten kanssa.

Kiitos viestistä, mutta juuri tämän toimintatavan koen lapsille erityisen haitalliseksi. Tilanne näyttäytyy lapsille siten, etten halua olla heidän kanssaan. En tiedä miten exän päähän saisi taottua ettei tuollainen ole hyväksyttävää.

ap

Vierailija
4/4 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos on ottanut lasin viiniä niin ei ole kykeneväinen olemaan lasten kanssa?

Ja ei olisi velvollisuutta lapsiensa kanssa? Omien? Ei tajuu näitä vanhempien oikeuksia mutta ei velvollisuuksia. Ei vaan tajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä