Mielipiteitä suunnittelemastani aamupalasta tyttöjen viikonlopuksi?
6 naista tulossa viettämään viikonloppua huvilalleni ja minulle narahti aamupalojen vetovastuu. Lounaat, illalliset ja iltapalat hoitavat kolme muuta. Mukana on kaksi allergikkoa, joten olen ottanut heidät huomioon aamupalassa. 1 dl riisiä, 1 dl keittoa tofulla ja kasviksilla, tuoreita hedelmiä ja marjoja, riisikeksejä joiden päälle tulee hummusta tai avokadotahnaa, juomana vesi tai vihreä tee. Mitä mieltä aamupalasta?
Kommentit (60)
Miksi ei kahvia tarjolla? Joillekin voi tulla päänsärky elleivät saa aamukahviaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä aiheena ilmastonmuutos ja päästöjen kasvattaminen vai miten tähän päädyit?
Ei lainkaan ja päädyin tähän, koska enemmistö pyysi kevyttä ja terveellistä aamupalaa. Kuvailemani aamupala on meillä mieheni kanssa aivan tavallinen aamupala. Mietin vielä otanko mukaan maustamatonta soijajogurttia ja siemeniä.
Mieti mieluummin onko viisaampaa jäädä kotiin syömään riisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole tulossa huvilallesi. Mikään tuossa aamupalassa ei olisi mun juttu.
Tämä on aamupala eikä pääruoka, enkä tiedä mitä muut ovat suunnitelleet lounaaksi, illalliseksi ja iltapalaksi ym. Kerro ihmeessä mitä syöt aamupalaksi?
KAHVIA, runsaasti. Koen sen välttämättömänä, että saan edes silmät auki. Ja leipää, leikkeleitä, juustoa, tuoremehua, kurkkua, tomaattia. P.S. Riisi ja tee ovat erityinen inhokkini. Mutta ei se mitään, näin me ihmiset olemme erilaisia, enkä ole sinne tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Riisi ja keitto aamiaisella kuulostaa oudolta elleivät ole osana runsaampaa brunssia, josta siis ei tässä tapauksessa selkeästi ole kyse. Toki kai noillakin eväillä nälkä lähtisi. Ehkä voisit lisäksi hankkia ruisleipää, kasviksia, juustoa ja munia? Ja oliko oikeasti tarkoitus ettei ole aamukahvia tarjolla lainkaan, vai unohditko vain mainita sen?
Meistä kukaan ei juo kahvia, joten sitä ei tarjoilla. Emme syö juustoa ja allergikot eivät voi syödä tavallista leipää. Ei ole brunssia tulossa vaan tämä on aamiainen, jolla nälkä lähtee ja tulee täyteläinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä aiheena ilmastonmuutos ja päästöjen kasvattaminen vai miten tähän päädyit?
Ei lainkaan ja päädyin tähän, koska enemmistö pyysi kevyttä ja terveellistä aamupalaa. Kuvailemani aamupala on meillä mieheni kanssa aivan tavallinen aamupala. Mietin vielä otanko mukaan maustamatonta soijajogurttia ja siemeniä.
Mieti mieluummin onko viisaampaa jäädä kotiin syömään riisiä.
Naiset tulevat luokseni huvilaamme, joten vähän vaikea toimia noin typerästi.
Outo ja ankea.
Tarkoitus on ilmeisesti epäviihtyisyys ja se että kaikki kaipaavat sunnuntai-iltaa jolloin pääsee kotiin syömään normaalia ruokaa.
PS. Inhoan riisiä ja soijaa.
Guacamole on hyvää graavilohen, ruisleivän ja tomaattien kanssa.
Kunnon aamiaiseen kuuluu shampanja, kakku ja suklaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole tulossa huvilallesi. Mikään tuossa aamupalassa ei olisi mun juttu.
Tämä on aamupala eikä pääruoka, enkä tiedä mitä muut ovat suunnitelleet lounaaksi, illalliseksi ja iltapalaksi ym. Kerro ihmeessä mitä syöt aamupalaksi?
KAHVIA, runsaasti. Koen sen välttämättömänä, että saan edes silmät auki. Ja leipää, leikkeleitä, juustoa, tuoremehua, kurkkua, tomaattia. P.S. Riisi ja tee ovat erityinen inhokkini. Mutta ei se mitään, näin me ihmiset olemme erilaisia, enkä ole sinne tulossa.
Kahvia mustana kermajuustolla?
Vierailija kirjoitti:
Outo ja ankea.
Tarkoitus on ilmeisesti epäviihtyisyys ja se että kaikki kaipaavat sunnuntai-iltaa jolloin pääsee kotiin syömään normaalia ruokaa.PS. Inhoan riisiä ja soijaa.
Guacamole on hyvää graavilohen, ruisleivän ja tomaattien kanssa.
Kunnon aamiaiseen kuuluu shampanja, kakku ja suklaa.
Viikonlopun jälkeen tytöillä on edessä yli vuorokauden kestävä paluulento.
Niin siis tulevat sun luokse jonnekin maailman toiselle puolelle vain viikonlopuksi? Aivan varmasti.
Mä ottasin tosta vaan sen vihreän teen.
Vierailija kirjoitti:
Mä ottaisin taksin ja ajaisin ravintolan kautta rautatieasemalle ja sieltä kotiin.
Vihaan sekä avokadoa että hummusta koska niiden maku ja koostumus saa yrjöttävän olon suuhun joten riisikakut tulisi syötyy ilman niitä, keitto tai riisi aamupalana on outoa. Marjat ja hedelmät menisi. Vihreä tee saa mahani yleensä sekaisin. Minulle tuo olisi huono aamupala, aamuni aloittaisin mieluiten puurolla ja appelsiinimehulla. Ehkä siihen kylkiäisenä pala täisjyväpaahtoleipää ja päällä keitetty kananmuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ottaisin taksin ja ajaisin ravintolan kautta rautatieasemalle ja sieltä kotiin.
Tulisi kallis taksimatka ja viikon kestävä junamatka läpi Siperian mutta mikä siinä. Suosittelen kuitenkin lentoa.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis tulevat sun luokse jonnekin maailman toiselle puolelle vain viikonlopuksi? Aivan varmasti.
Viikon ovat vieraassa maassa ja viikonlopun luonani huvilassamme kunnes lentävät takaisin Suomeen. Suosittelin heitä ostamaan suorat lennot mutta säästösyistä ostivat yli vuorokauden kestävät lennot vaihtolennoilla.
Ainoa keitto mitä hyväksyisin vkl-aamiaiseksi, olisi skumppa. En ikinä vetäisi aamupalaksi soppaa ja riisiä, sori vaan.
Hedelmät on jees, jogurtti, leipä, juustot, vihannekset, puuro, karjalanpiirakat, munakas, muffinssit, mysli, pekoni, lihapullat....
Vaihtoehtoja on rajattomasti.
Graavilohta, avokadoa ja uppomuna leivän päällä
Leivos, hedelmiä ja marjoja
Teetä, kahvia ja kuohuviiniä
Tuossa olisi minulle mieluisa viikonloppuaamun aloitus.
Mun lemppariaamiainen tyttöjen kesken olis varmaan
Lämpimät vohvelit, tuoreet marjat tai croissant ja marmeladia
Tuoremehu, kahvi
Luonnonjogurtti ja marjat
Ihanat aamiaisämpylät, juusto ja leikkele
Vierailija kirjoitti:
Mun lemppariaamiainen tyttöjen kesken olis varmaan
Lämpimät vohvelit, tuoreet marjat tai croissant ja marmeladia
Tuoremehu, kahvi
Luonnonjogurtti ja marjat
Ihanat aamiaisämpylät, juusto ja leikkele
Mitä tarjoilet tilalle allergisille? Nuo kun eivät käy.
Laittaisin itseni pöydälle haarat levälleen ja tarjoaisin tytöille sillivoikkarit.