Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä suunnittelemastani aamupalasta tyttöjen viikonlopuksi?

Vierailija
26.01.2020 |

6 naista tulossa viettämään viikonloppua huvilalleni ja minulle narahti aamupalojen vetovastuu. Lounaat, illalliset ja iltapalat hoitavat kolme muuta. Mukana on kaksi allergikkoa, joten olen ottanut heidät huomioon aamupalassa. 1 dl riisiä, 1 dl keittoa tofulla ja kasviksilla, tuoreita hedelmiä ja marjoja, riisikeksejä joiden päälle tulee hummusta tai avokadotahnaa, juomana vesi tai vihreä tee. Mitä mieltä aamupalasta?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Onko niin että yksi hoitaa lounaat, yksi illalluset, yksi iltapalat.

Mitä ne kaksi houtaa?

Hyvin epätasaista.

Vierailija
2/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu ihan vieraista. Ei ihan mun tyylinen aamupala, mutta kaipa tuolla nälkä lähtisi. Itse olen enemmän voileipä- tai munakaskansaa. Hedelmät kyllä maistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi

Mitä ne kaksi houtaa?

Hyvin epätasaista.

Näin on, jokaisella on oma tehtävänsä. Kaksi muuta hoitavat hemmottelut ja viihteen. Jokaiselle on annettu budjetti jotta pysymme suunnilleen samoissa summissa. Jokainen osa-alue tulee olemaan yllätys, minkä näemme vasta saavuttuamme tänne.

Vierailija
4/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ainakaan omaan makuuni tuo aamupala, hedelmät ja marjat kyllä kelpaisi mutta muu onkin sitten hieman...

Vierailija
5/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi

Mitä ne kaksi houtaa?

Hyvin epätasaista.

Hyi? Mikä syöt aamupalaksi? Rasvaista pekonia, sokerimuroja ja vanukasta?

Vierailija
6/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi ainakaan omaan makuuni tuo aamupala, hedelmät ja marjat kyllä kelpaisi mutta muu onkin sitten hieman...

Mitä vihjailet?

Vierailija
7/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo aamiainen. Leipää ja jogurttia olis parempi.

Vierailija
8/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit idut, muuten hyvääää

Vierailija
9/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi

Mitä ne kaksi houtaa?

Hyvin epätasaista.

Näin on, jokaisella on oma tehtävänsä. Kaksi muuta hoitavat hemmottelut ja viihteen. Jokaiselle on annettu budjetti jotta pysymme suunnilleen samoissa summissa. Jokainen osa-alue tulee olemaan yllätys, minkä näemme vasta saavuttuamme tänne.

Budjetti on varmaan pieni aamupalasta päätellen. Tulee surkeat illalliset ja lounaat myös.

Vierailija
10/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen on parempi. Kaurapuuroa, munakokkelia, pikkunakkeja, lihapullia, leivät ja päälliset, hedelmiä. Kahvia ja teetä.

Vierailija
11/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on riisiä. Toivoisin tietäväni etukäteen että tarjolla on vain itamäinen aamiainen. Osaisi ottaa omat aamupalatarpeet mukaan.

Vierailija
12/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi

Mitä ne kaksi houtaa?

Hyvin epätasaista.

Hyi? Mikä syöt aamupalaksi? Rasvaista pekonia, sokerimuroja ja vanukasta?

En ainakaan tiisiä ja tofukeittoa enkä riisikakkuja.

Leipä ja juusto riittää.

Vierailija
13/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisi ja keitto aamiaisella kuulostaa oudolta elleivät ole osana runsaampaa brunssia, josta siis ei tässä tapauksessa selkeästi ole kyse. Toki kai noillakin eväillä nälkä lähtisi. Ehkä voisit lisäksi hankkia ruisleipää, kasviksia, juustoa ja munia? Ja oliko oikeasti tarkoitus ettei ole aamukahvia tarjolla lainkaan, vai unohditko vain mainita sen?

Vierailija
14/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä aiheena ilmastonmuutos ja päästöjen kasvattaminen vai miten tähän päädyit?

Vierailija
15/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole tulossa huvilallesi. Mikään tuossa aamupalassa ei olisi mun juttu.

Vierailija
16/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on riisiä. Toivoisin tietäväni etukäteen että tarjolla on vain itamäinen aamiainen. Osaisi ottaa omat aamupalatarpeet mukaan.

Niin? Tämä on tavallinen aamupala meillä mieheni kanssa. Omia eväitä ei saa tuoda ja käytöksesi on loukkaavaa.

Vierailija
17/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kokannut kavereille aamiaiseksi kasvismunakkaan ja siihen päälle hedelmäsmoothie. Leipää, juustoa ja leikkeleitä myös tarjolla, mutta harvemmin syöneet.

Vierailija
18/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole tulossa huvilallesi. Mikään tuossa aamupalassa ei olisi mun juttu.

Tämä on aamupala eikä pääruoka, enkä tiedä mitä muut ovat suunnitelleet lounaaksi, illalliseksi ja iltapalaksi ym. Kerro ihmeessä mitä syöt aamupalaksi?

Vierailija
19/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riisi jäis varmaan syömättä, mut joku hyvä misokeitto on ihan ok aamupalalle.

Joku tuolla kirjoitti pienestä budjetista, mutta kyllähän kunnon kasa tuoreita marjoja on aika kallista Suomessa.

Oletko varma ettei joku kaipaa jotain kofeiinipitoista aamulla. Esim. monet teen juojat juovat mustaa teetä aamuisin.

Musta ruisnapit kuulostaisi paremmalta kuin riisikakut, mutta oliko joku syy miksi aamupalalla on juuri riisiä? Esim allergia.

Vierailija
20/60 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs leipä, leikkeleet, kahvi ja tuoremehu luuraa?

Kuka ihme haluaa riisiä aamiaiseksi?

typerä provo!

Sulla on joku ihme fiksaatio japanilaiseen ruokaan ja yrität tuputtaa sitä kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi