Et sä osaa mitään t. Ammattivalittaja
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mutta on se muuten niin ihana kultsipuppeli. 💕
Ei se ole. Toivon että kuolisin pois. Ap
Pyydä miestäsi lukemaan sun kirjoituksia, olet aika etevä lomehtimaan :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun piti tehdä?
Auttaa lasta läksyissä. Ap
No mutta sullahan on kuitenkin hyvä suhde, etkö muista? Me voimme aina muistuttaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun piti tehdä?
Auttaa lasta läksyissä. Ap
Lapsi saa koulusta tukiopetusta, ellei läksyistään suoriudu.
Vierailija kirjoitti:
No mutta sullahan on kuitenkin hyvä suhde, etkö muista? Me voimme aina muistuttaa sinua.
Sano vaan totuuden. Ap
Lakkaa olemasta tossu ja pistä mies ojennukseen. Onhan toi nyt törkeetä minkä kuvan lapsikin saa parisuhteesta teidän operettia seuratessa.
Vierailija kirjoitti:
Lakkaa olemasta tossu ja pistä mies ojennukseen. Onhan toi nyt törkeetä minkä kuvan lapsikin saa parisuhteesta teidän operettia seuratessa.
Pyysi se anteeksi mutta tottahan se puhui. Jos mä jotain osaisin, olisinhan mä saanut ammatin ja työn. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysi se anteeksi mutta tottahan se puhui. Jos mä jotain osaisin, olisinhan mä saanut ammatin ja työn. Ap
Onko sinulle tehty jotain neuropsyk. tutkimuksia yms.? Etkö suoriudu opinnoista, vai etkö halua opiskella? Tai tehdä töitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulle tehty jotain neuropsyk. tutkimuksia yms.? Etkö suoriudu opinnoista, vai etkö halua opiskella? Tai tehdä töitä?
Kyllä niitä jotain tutkimuksia nuorena tehtiin. Mulla sellaset oppimisvaikeudet ja paljon muutakin, etten pärjää missään. Ap
Ei olisi pitänyt mennä naimisiin. Ainahan nämä jutut jossain vaiheessa alkaa miehiä haittaamaan. Ap
Elämä näin tyhmänä, on todella rankkaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Haet eroa ja muutat pois.
Mitä se auttaisi? Menettäisin kaiken lopunkin. Ap
Elät aikamoisessa helvetissä, siltä välillä kuulostaa. Oma puoliso ei arvosta yhtään, vaikka hoidat kodin ja lapsen lähes yksin.
Vierailija kirjoitti:
Elät aikamoisessa helvetissä, siltä välillä kuulostaa. Oma puoliso ei arvosta yhtään, vaikka hoidat kodin ja lapsen lähes yksin.
Eipä mua kukaan koskaan ole arvostanut. Se johtuu varmaan siitä, etten ole ikinä ollut kodin ulkopuolella töissä. Kyllä mieskin aika paljon lasta "hoitaa", vie harrastuksiin, pelireissuille, eri pelejä katsomaan yms. Ap
Mutta on se muuten niin ihana kultsipuppeli. 💕