Esittävätkö muidenkin miehet jatkuvasti ulkonäkötoiveita
Omassa parisuhdehistoriassani on kaikenlaista ehdotusta "värjää hiukset punaiseksi", "leikkaa tuo otsatukka pois" (wtf) ja parin vuoden päästä sama mies: "leikkaa itsellesi otsatukka". Ehdottelua, että kunhan palkankorostus tulee, hän haluaa "hemmotella kultaa vaikka jollakin kauneudenhoitoon liittyvällä..."
Mieheni ovat jotenkin aina ilmaisseet haluavansa muuttaa minussa jotakin, tai jos ovat kehuneetkin, on se kehu sitten jatkunut, että "et saa lyhentää hiuksia senttiäkään/lihoa grammaakaan, koska menetät viehätysvoimasi kokonaan". Siitä tulee todella riittämätön olo.
Kommentit (68)
Joo, eri miehiltä kuultua: tissit liian pienet, käytän vaaleanpunaisia sukkia, vääränlaiset silmälasit (2 eri miestä), vääränlainen per se, pitäisi meikata, jne jne kaikkea en muista. En katso enää miehiin päinkään ja jos voin, asetan kapuloita miesten rattaisiin (kuvainnollisesti)
Ei ikinä koskaan milloinkaan... sen sijaan oma äitini on esittänyt jatkuvaa kommentoia hiuksistani, leikkaus on polkkatukka ja äidin mielestä pitäisi olla lyhyt.
Ongelmaan on ratkaisu. Kasvata itsetunto ja selkäranka äläkä seurustele sikojen kanssa.
Ei ikinä, päinvastoin on aina kehuttu.
Tietysti. Miehet ovat visuaalisia.
Vastaus näihin toiveisiin on se, että esität oman toiveesi miehelle. "Toivon, että elimesi olisi kolme senttiä paksumpi ja viisi senttiä pitempi."
Exäni oli juuri tuollainen. Ikinä en kelvannut. Nykyinen aivan erilainen, ei esitä mitään vaatimuksia vaan muistaa kertoa, että olen kaunis juuri sellaisena kuin olen.
Eli vaihtamalla paranee
Ei minun mies eivätkä ystävieni miehet. Paitsi yhden ystäväni mies. Tästä mihestä ei oma mies, eivätkä muiden ustävieni miehet tykkää. Pitävät ... hmmm ... neitinä, jolle on siisti tukka tärkeämpi kuin muut arvot. Sietävät kuitenkin miestä hänen vaimonsa vuoksi.
Onko miehesi Vaasasta ja itse ruma taikinanaamainen mätisäkki?
Kyllä ehdottaa ja minä puolestani hänelle. Kuuluu terveeseen parisuhteeseen. Minä usein suosittelen vaatteita, mutta sanoin myös että hankkisi käsivarsitatuoinnin, koska ne ovat seksikkäitä. Ja hän hankki :)
Mies on ehdotellut vaatteita ja esim. rakennekynsiä, koska pitää niitä naisellisina. Ja minä hankin. :)
Mikä ongelma? Eikö ole kiva tietää mikä toista miellyttää, niin voi olla hyvännäköinen ja seksikäs hänen edessään? Sitä kai kaikki kuitenkin haluaa?
Eli siis on sellainen, joka kommentoi ulkonäköä. Ei ole Vaasasta.
Nyt kun kysyit niin rupesin oikein miettimään exääni.
On haukkunut eri yhteyksissä niin silmälasini, rintani, leveän takamukseni, häpykarvoitukseni, reiteni, pohkeeni - ihan kaiken päästä varpaisiin.
Sä houkuttelet aina samaa kusipäätyyppiä lähellesi, koska ne vaistoavat epävarmuutesi ja heikon itsetuntosi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ehdottaa ja minä puolestani hänelle. Kuuluu terveeseen parisuhteeseen. Minä usein suosittelen vaatteita, mutta sanoin myös että hankkisi käsivarsitatuoinnin, koska ne ovat seksikkäitä. Ja hän hankki :)
Mies on ehdotellut vaatteita ja esim. rakennekynsiä, koska pitää niitä naisellisina. Ja minä hankin. :)
Mikä ongelma? Eikö ole kiva tietää mikä toista miellyttää, niin voi olla hyvännäköinen ja seksikäs hänen edessään? Sitä kai kaikki kuitenkin haluaa?
En ole mikään esine jota pitäisi jatkuvasti olla korjailemassa ennen kuin kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Et sihs ole seksikäs hänen mielestään muuten. Ok.
Vierailija kirjoitti:
Sä houkuttelet aina samaa kusipäätyyppiä lähellesi, koska ne vaistoavat epävarmuutesi ja heikon itsetuntosi.
Kyllä. Narsistit ”haistavat” sinut. Sieltä sitten pesee sadismia kierteellä sekä suoraan.
Eivät.