Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esittävätkö muidenkin miehet jatkuvasti ulkonäkötoiveita

Vierailija
26.01.2020 |

Omassa parisuhdehistoriassani on kaikenlaista ehdotusta "värjää hiukset punaiseksi", "leikkaa tuo otsatukka pois" (wtf) ja parin vuoden päästä sama mies: "leikkaa itsellesi otsatukka". Ehdottelua, että kunhan palkankorostus tulee, hän haluaa "hemmotella kultaa vaikka jollakin kauneudenhoitoon liittyvällä..."

Mieheni ovat jotenkin aina ilmaisseet haluavansa muuttaa minussa jotakin, tai jos ovat kehuneetkin, on se kehu sitten jatkunut, että "et saa lyhentää hiuksia senttiäkään/lihoa grammaakaan, koska menetät viehätysvoimasi kokonaan". Siitä tulee todella riittämätön olo.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee.

Vierailija
22/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä houkuttelet aina samaa kusipäätyyppiä lähellesi, koska ne vaistoavat epävarmuutesi ja heikon itsetuntosi.

Monen tällaisen kokemuksen jälkeen toisaalta uskoo, että todella on viallinen, ja sitä on tavallaan "onnellinen", että mies sanoo vioista rehellisesti eikä esitä tykkäävänsä.

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään esine jota pitäisi jatkuvasti olla korjailemassa ennen kuin kelpaa.

Tämä kyllä ihmetyttää, niinpä. Valitsisivat suoraan sellaisen naisen, joka miellyttää, eivätkä mitään "remontoijan unelmaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli tuollainen. Hänen kanssaan tunsin oloni rumaksi ja riittämättömäksi. Loppujen lopuksi häpesin jo omaa vartaloani ja loppui seksihalutkin.

Alussa kehui vartaloani - olin tosin hurjan hoikka tavatessamme. Sitten vuosien aikana tuli muutama parisuhdekilo, mutta siltikin olin ihan hoikka. Tuntui, että koskaan en ollut oikeanlainen, enkä kaunis miehen mielestä. Elän nyt sinkkuna ja yritän saada itsetuntoni palautumaan.

Vierailija
24/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä houkuttelet aina samaa kusipäätyyppiä lähellesi, koska ne vaistoavat epävarmuutesi ja heikon itsetuntosi.

Monen tällaisen kokemuksen jälkeen toisaalta uskoo, että todella on viallinen, ja sitä on tavallaan "onnellinen", että mies sanoo vioista rehellisesti eikä esitä tykkäävänsä.

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään esine jota pitäisi jatkuvasti olla korjailemassa ennen kuin kelpaa.

Tämä kyllä ihmetyttää, niinpä. Valitsisivat suoraan sellaisen naisen, joka miellyttää, eivätkä mitään "remontoijan unelmaa".

Kun ei oma taso riitä fantasioihin, niin käy näin. Lähdetään muokkaamaan ja purkamaan narsistisesti pettymystään viattomiin. Projisointia.

Vierailija
25/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex oli tuollainen. Hänen kanssaan tunsin oloni rumaksi ja riittämättömäksi. Loppujen lopuksi häpesin jo omaa vartaloani ja loppui seksihalutkin.

Alussa kehui vartaloani - olin tosin hurjan hoikka tavatessamme. Sitten vuosien aikana tuli muutama parisuhdekilo, mutta siltikin olin ihan hoikka. Tuntui, että koskaan en ollut oikeanlainen, enkä kaunis miehen mielestä. Elän nyt sinkkuna ja yritän saada itsetuntoni palautumaan.

Minut myös tuhosi tuollainen järkyttävä demoni. Itse ruma kuin perkele, mutta kuvitteli suuria. Nuoruuden syömishäiriö uusiutui, ja käyn terapiassa.

Vierailija
26/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne valitse sellaista, koska silloin ne eivät voisi harjoittaa väkivaltaa ja alistamista toista kohtaan. Tai tuskin sellaista täysin miellyttävää on edes olemassa niille. Jos ei ulkonäössä ole vikaa, sitten nälvitään luonnetta.

Jo tuo kommentti siitä, että on hyvä, kun mies ei "esitä tykkäävänsä" ja haukkuu suoraan, kertoo, että ajatusmaailmasi on pahasti vinossa. Itsetuntosi on todella pohjalla. Mies ei tee sinulle mitään palvelusta tuomalla virheitäsi esiin, vaikka ehkä saakin sinut uskomaan niin. Se on henkistä väkivaltaa ja kontrollointi- ja manipulointikeino.

Vierailija
27/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei ole koskaan esittänyt ulkonäköäni koskevia toiveita. Tai jos onkin, niin se on ollut yksittäinen toteamus, joka ei ole jäänyt edes mieleen. 

Vierailija
28/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo nakki. Luettele itse myös lista virheitä jota poikaystävälläsi on. Esim lyhyet jalat, ruma nenä, inhottava narisevat ääni, pieni k....li. Ja ei muuta ku vaihtoon.

Vierailija
29/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ehdottaa ja minä puolestani hänelle. Kuuluu terveeseen parisuhteeseen. Minä usein suosittelen vaatteita, mutta sanoin myös että hankkisi käsivarsitatuoinnin, koska ne ovat seksikkäitä. Ja hän hankki :)

Mies on ehdotellut vaatteita ja esim. rakennekynsiä, koska pitää niitä naisellisina. Ja minä hankin. :)

Mikä ongelma? Eikö ole kiva tietää mikä toista miellyttää, niin voi olla hyvännäköinen ja seksikäs hänen edessään? Sitä kai kaikki kuitenkin haluaa?

Käsivarsitatuointi seksikäs 🤣 oletko 13? Vaikka provo tämä oli, miksi edes kysyn.

Vierailija
30/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies ei ole koskaan esittänyt ulkonäköäni koskevia toiveita. Tai jos onkin, niin se on ollut yksittäinen toteamus, joka ei ole jäänyt edes mieleen. 

Sama. Yleensä miehet ovat olleet hyvin tyytyväisiä. En olekaan mikään nöyristelevä huonoitsetuntoinen typykkä, vaan pidän itsestäni. Minun luokseni eivät edes tule oudot tyypit, koska he aistivat asian heti.

Jos joku on jotain sanonut joskus, niin se on ollut vain mukava huomio, ei käsky. Esimerkiksi oma mieheni tykkää, kun minulla on hiukset letillä ja minä pidän letistä myös, tosin pidän hiuksiani muullakin tavoin juuri sen mukaan kuin itse parhaaksi katson.

Ap kasvattaa nyt siis itsetunnon, opettelee pitämään itsestään ja kulkee selkä suorana, niin silloin ihmiset näkevät jo kaukaa, että hän ei ole tahdoton nyhverö.

Vierailija
31/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi suhteessa, jossa mies esittäisi tuollaisia.

Vierailija
32/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mieheni toive ulkonäön suhteen joka ärsyttää minua on se että mies hauaisi mulla olevan tosi pitkät hiukset. Ei millään halua ymmärtää että mun ohuehkot hiukset ei vaan näyttäisi hyviltä tosi pitkinä. Ei mulla nytkään mikään poikamainen tukka ole vaan olkapäiden alapuolelle yltää hiukset. Nää saa vielä laittamalla näyttämään tuuheammilta kuin mitä oikeasti ovat. 

Vierailija
33/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut myös tuhosi tuollainen järkyttävä demoni. Itse ruma kuin perkele, mutta kuvitteli suuria. Nuoruuden syömishäiriö uusiutui, ja käyn terapiassa.

Sama täällä, mies oli vielä melkein 10 vuotta vanhempi minua ja tosiaan ei mikään komistus itsekään. Ihan tavallisen näköinen, mutta hänellä oli joku hurja pakkomielle näyttää mahdollisimman sporttiselle ja lihaksikkaalle. Aluksi nosti minut jalustalle ja sitten pikkuhiljaa alkoi se lyttääminen ja vähättely. Olen laillasi toipilas, melkoiset arvet jätti kyllä.

Vierailija
34/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo nakki. Luettele itse myös lista virheitä jota poikaystävälläsi on. Esim lyhyet jalat, ruma nenä, inhottava narisevat ääni, pieni k....li. Ja ei muuta ku vaihtoon.

Lapsellista, niin lapsellista... En usko, että ap:n miessuhteet ovat muutenkaan kovin vakaita lahden aikuisen ihmisen parisuhteita, joten ihan ensimmäiseksi ap:n tulisi muuttaa itseään. Jos huolii kaiken maailman jämäpalaäijät, niin vain itseään siitä voi syyttää, ei niitä miehiä. Silloin on turha nyyhkiä täällä kuinka kamalia miehet ovat, kun itse on saanut olla valitsemassa kaverinsa.

Vierailija
35/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mieheni toive ulkonäön suhteen joka ärsyttää minua on se että mies hauaisi mulla olevan tosi pitkät hiukset. Ei millään halua ymmärtää että mun ohuehkot hiukset ei vaan näyttäisi hyviltä tosi pitkinä. Ei mulla nytkään mikään poikamainen tukka ole vaan olkapäiden alapuolelle yltää hiukset. Nää saa vielä laittamalla näyttämään tuuheammilta kuin mitä oikeasti ovat. 

Mies on ihastunut johonkin naiseen, jolla on pitkät hiukset. :)

Vierailija
36/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, joo ei.

Minun mies ei liikoja kehu mutta ei kyllä esitä mitään " toiveitakaan" herranjestas. Tiedän ja näen että tykkää ulkonäöstäni.

Koko elämäni olen saanut kuulla olevani kaunis, aiemmissakin suhteissa ja ihan muiltakin. Itsetunto on kohdillaan ja en usko että kukan ees uskaltaisi mulle huomautella... joka on tosiaan täysin eri asia kuin esim itse kysellä mieheltä mielipidettä esim. Uuteen hiustyyliin.

Aloittaja, mies on täysi törppö, älä tuhlaa aikaas.

Vierailija
37/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus näihin toiveisiin on se, että esität oman toiveesi miehelle. "Toivon, että elimesi olisi kolme senttiä paksumpi ja viisi senttiä pitempi."

Vauvapalstan lösöille on tyypilllistä ruveta aina ensin puhumaan toisten munien koosta kun ensin joku on puhunut hiuksista. Hankkiudu hoitoon. Ainiin, sinun tuulitunneliais pitäisi supistaa muutamalla sentillä.

Vierailija
38/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. En kyllä ottaisi mitenkään pahalla jos mieheni sanoisi että maksaa mulle kampaajan tai jonkun kauneudenhoito jutun. Sehän olisi vaan ihanaa. Toisaalta sekin riippuu miten sen sanoo; oma mieheni tarjoaisi tälläisen vain ja ainoastaan minua ilahduttaakseen. Jos mies sanoisi "kokeilepa leikata otsatukka" en sitäkään pahalla ottaisi, kaipa tähänkin vaikuttaa itsetunto ja itselläni se on hyvä.

Vierailija
39/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on ihastunut johonkin naiseen, jolla on pitkät hiukset. :)

No höpsis, se on aika yleinen toive miehillä että naisella olisi pitkät hiukset. Monia ei näytä edes haittaavan jos tukka on ohut rotanhäntä kunhan vaan pituutta riittää...

Vierailija
40/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi Vaasasta ja itse ruma taikinanaamainen mätisäkki?

Monet suomalaismiehet ovata rumia taikinanaamaisia mätisäkkejä. Pidän tilannetta ikävänä.

Miesten pitäisi olla hoikkia.

ohis