Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esittävätkö muidenkin miehet jatkuvasti ulkonäkötoiveita

Vierailija
26.01.2020 |

Omassa parisuhdehistoriassani on kaikenlaista ehdotusta "värjää hiukset punaiseksi", "leikkaa tuo otsatukka pois" (wtf) ja parin vuoden päästä sama mies: "leikkaa itsellesi otsatukka". Ehdottelua, että kunhan palkankorostus tulee, hän haluaa "hemmotella kultaa vaikka jollakin kauneudenhoitoon liittyvällä..."

Mieheni ovat jotenkin aina ilmaisseet haluavansa muuttaa minussa jotakin, tai jos ovat kehuneetkin, on se kehu sitten jatkunut, että "et saa lyhentää hiuksia senttiäkään/lihoa grammaakaan, koska menetät viehätysvoimasi kokonaan". Siitä tulee todella riittämätön olo.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä esitä. En kyllä olisi sellaisen miehen kanssa, joka kommentoisi tuohon sävyyn ulkonäköäni. Olen jopa kysynyt, että olisiko mies kanssani jos lihoisin tai leikkasin hiukseni. No kuulemma olisi. Oikea vastaus tässä tapauksessa vaikka olisikin ollut valkea valhe. 😀

Vierailija
42/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole ikinä parisuhteessa kokenut tuollaista, joskus deittaillessa olen kuullut "Älä treenaa enempää ettet tule liian lihaksikkaaksi, noin on hyvä" ikään kuin hyvässä kunnossa pysyisi niin että treenaa tiettyyn pisteeseen ja sitten lopettaa ja pysyy samassa kondiksessa koko loppu iän :D en ikinä jäisi kuuntelemaan tuollaisia ulkonäkövaatimuksia, ainoastaan sillon jos kysyn suoraa mielipidettä vaikka kampaajalle mennessä, voin toki vastauksen hyväksyä. Nykyinen mies on vaikuttanut ulkonäkööni tasan kerran, olimme menossa siskonsa häihin ja hän sai päättää minkä mekon sinne laitan, muuten kysyessäkin sanoo että pukeudu ihan vaan mihin itse haluat ja kampauksessa sama juttu, jos en kaljuksi aijo leikkauttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole esittänyt ulkonäkövaatimuksia, mutta jos se on dropannut olen laittanut naisen takaisin kiertoon.

Vierailija
44/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus näihin toiveisiin on se, että esität oman toiveesi miehelle. "Toivon, että elimesi olisi kolme senttiä paksumpi ja viisi senttiä pitempi."

Vauvapalstan lösöille on tyypilllistä ruveta aina ensin puhumaan toisten munien koosta kun ensin joku on puhunut hiuksista. Hankkiudu hoitoon. Ainiin, sinun tuulitunneliais pitäisi supistaa muutamalla sentillä.

Vauvapalstan mieslösöillä on huolestuttavan usein hyvin, hyvin pieni elin ja he riehuvat aiheen vuoksi.

Me emme voi mitään perimällesi, mutta huolehdi elintavoistasi paremmin.

ohis

Vierailija
45/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Muistuu mieleen eräskin, joka arvosteli ja analysoi ulkonäköni perusteellisesti ja ikävällä tavalla. Hyvin erikoista, koska halusi minut vaimokseen.

En edes muista onneksi kaikkia arvostelijoita, heitä on ollut myös naisissa, mutta miehet ovat olleet pahimpia.

Aviomies haukkui ja arvosteli minua pahimmin, sitten erosin tosin muista syistä- ja vainoaa minua vieläkin.

Joo että semmoista. Se on ainakin varma, etten enää ikinä perusta uutta parisuhdetta. Se tosin huolestuttaa jos elän vanhaksi - kukahan mua auttaa sitten kun tarvitsen apua? Ei kukaan.

Vierailija
46/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä houkuttelet aina samaa kusipäätyyppiä lähellesi, koska ne vaistoavat epävarmuutesi ja heikon itsetuntosi.

Monen tällaisen kokemuksen jälkeen toisaalta uskoo, että todella on viallinen, ja sitä on tavallaan "onnellinen", että mies sanoo vioista rehellisesti eikä esitä tykkäävänsä.

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään esine jota pitäisi jatkuvasti olla korjailemassa ennen kuin kelpaa.

Tämä kyllä ihmetyttää, niinpä. Valitsisivat suoraan sellaisen naisen, joka miellyttää, eivätkä mitään "remontoijan unelmaa".

Ongelmahan on siinä, että niillä ei ole mitään mahdollisuuksia niihin naisiin, jotka valmiiksi miellyttää.

Vierailija
47/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni (nainen) suuttui mulle siitä, kun en koskaan esittänyt mitään vaatimuksia vaan hän kelpasi minulle sellaisena kuin oli. Mulle vain nyt on ihan sama minkälaiset hiukset tai vaatteet naisella on

Vierailija
48/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole vaimolleni ehdottanut että muuttaisi jotain. Tai no, jos lasketaan se, että kun hän värjää hiuksensa niin saatan sanoa että oma värisikin on minusta ihan kiva, niin sitten ehkä. Minulle hän kelpaa oikein hyvin juuri sellaisena kuin on. Tosin kyllä hän onkin kaunis ja pitää itsestään hyvää huolta; ehkä olisin valmiimpi sanomaan, jos näin ei olisi.

Vierailija
49/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus näihin toiveisiin on se, että esität oman toiveesi miehelle. "Toivon, että elimesi olisi kolme senttiä paksumpi ja viisi senttiä pitempi."

Vauvapalstan lösöille on tyypilllistä ruveta aina ensin puhumaan toisten munien koosta kun ensin joku on puhunut hiuksista. Hankkiudu hoitoon. Ainiin, sinun tuulitunneliais pitäisi supistaa muutamalla sentillä.

Kukahan tuossakin vaatimusten esittämisen aloitti?

Vierailija
50/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, sillä ei ole itsetunnon kanssa mitään tekemistä.

Se on harhakuvitelma. Ihmiset nyt vaan ovat tuollaisia. Kannattaa aina hankkiutua vain hyvien ihmisten seuraan. He eivät tahallaan loukkaa toisia.

Vierailija
51/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen ketjun naisista haluaa kuitenkin pakottaa sen miehensä jonkinlaiseen muottiin, ja suuri osa naisista alistaa miestään erilaisin vaatimuksin ja käskyineen. 

Onhan se naiselle kamala paikka kun pääsee miehen rahoilla kampaajalle. Huutista naisille. 

Vierailija
52/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ehdottaa ja minä puolestani hänelle. Kuuluu terveeseen parisuhteeseen. Minä usein suosittelen vaatteita, mutta sanoin myös että hankkisi käsivarsitatuoinnin, koska ne ovat seksikkäitä. Ja hän hankki :)

Mies on ehdotellut vaatteita ja esim. rakennekynsiä, koska pitää niitä naisellisina. Ja minä hankin. :)

Mikä ongelma? Eikö ole kiva tietää mikä toista miellyttää, niin voi olla hyvännäköinen ja seksikäs hänen edessään? Sitä kai kaikki kuitenkin haluaa?

Ja sitten, kun ero tulee, niin todella ottaa päähän se käsivarsitatuointi, jonka hankki vain exän vuoksi.

Vierailija
53/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä kommentoi kyllä, kun olin teini ja aikuisenakin, kun vielä tapasimme. Saatiin mm. kuulla siskon kanssa olevamme tankkoja ja vankkoja, vaikka oltiin normaalipainoisia. Kuulemma tarkoitti, että ollaan salilla käyty..Nuoren tytön korvaan tuo kuulosti kaikelta muulta. Isä myös kommentoi meikkaamista ikävään sävyyn. En siis ikinä ottaisi miestä, joka kommentoisi ulkonäköäni ikävään sävyyn.

Vierailija
54/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en ole vaimolleni ehdottanut että muuttaisi jotain. Tai no, jos lasketaan se, että kun hän värjää hiuksensa niin saatan sanoa että oma värisikin on minusta ihan kiva, niin sitten ehkä. Minulle hän kelpaa oikein hyvin juuri sellaisena kuin on. Tosin kyllä hän onkin kaunis ja pitää itsestään hyvää huolta; ehkä olisin valmiimpi sanomaan, jos näin ei olisi.

Suomalainen mies arvostelee myös kauniita tyttöjä ja naisia.

Esim. nyt huomaan valokuvista, kuinka kaunis olin esim. teininä ja monet ihmiset sanoneet kauniiksi - selä naiset että miehet. Silloinkin jotkut arvostelivat ja nälvivät - ulkonäköni analysoitiin päästä varpaisiin.

Suomalainen mies: mikä ongelma sinulla on?

Vierailija
55/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstan mieslösöillä on huolestuttavan usein hyvin, hyvin pieni elin ja he riehuvat aiheen vuoksi.

Me emme voi mitään perimällesi, mutta huolehdi elintavoistasi paremmin.

ohis

Kai se pieneltä tuntuu jos oma alapää on tasoa ladon oviaukko.

Vierailija
56/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. nyt huomaan valokuvista, kuinka kaunis olin esim. teininä ja monet ihmiset sanoneet kauniiksi - selä naiset että miehet. Silloinkin jotkut arvostelivat ja nälvivät - ulkonäköni analysoitiin päästä varpaisiin.

Suomalaiset miehetkö tälläkin palstalla on kirjoitelleet satamäärin nälvintäviestejä eri naisten ulkonäöistä? Kyllä se on ihan vauvapalstamuijien omaa osaamisaluetta. Mikä teitä vaivaa?

Vierailija
57/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ehdottaa ja minä puolestani hänelle. Kuuluu terveeseen parisuhteeseen. Minä usein suosittelen vaatteita, mutta sanoin myös että hankkisi käsivarsitatuoinnin, koska ne ovat seksikkäitä. Ja hän hankki :)

Mies on ehdotellut vaatteita ja esim. rakennekynsiä, koska pitää niitä naisellisina. Ja minä hankin. :)

Mikä ongelma? Eikö ole kiva tietää mikä toista miellyttää, niin voi olla hyvännäköinen ja seksikäs hänen edessään? Sitä kai kaikki kuitenkin haluaa?

Mun mielestä myös on ok, ehdottaa mutta tietenkään ei painostaa muokkaamaan itseään kenenkään takia. Itse kans tykkään ehdottaa miehelle trendien mukaisia hiustyylejä ja vaatekaupassa mies yleensä luottaa minun makuuni, eli saan kaikessa rauhassa valita hänen vaatteensa ja tää menee kiltisti sovituskoppiin niiden kans ja sanookin, että näin on helpompaa.

Vierailija
58/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehetkö tälläkin palstalla on kirjoitelleet satamäärin nälvintäviestejä eri naisten ulkonäöistä? Kyllä se on ihan vauvapalstamuijien omaa osaamisaluetta. Mikä teitä vaivaa?

Hyvä huomio.

Tai sitten ovat suomalaisia miehiä joilla on olematon itsetunto.

Voin sanoa kokemuksesta, ettei naisen pidä ikinä olla miehen itsetunnon pönkittäjä. Mies selvittäköön ensin omat ongelmansa. Vasta sen jälkeen voi alkaa haaveilla naisista.

Vierailija
59/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Esim. Laulaja Evelinan naisellisia reisiä täällä kateelliset akat haukkui oksettaviksi ja kyseistä naista lihavaksi, vaikka Evelina on kaukana edes pyöreästä. Kyllä suurimmalle osalle heteromiehistä Evelinan vartalo on naisellinen ja kaunis, mutta kateelliset vanhat akat ei kestä, kun omista luikkureisistä siirtyy iän tuoman testosteronin takia rasvat keskivartaloon.

Vierailija
60/68 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Esim. Laulaja Evelinan naisellisia reisiä täällä kateelliset akat haukkui oksettaviksi ja kyseistä naista lihavaksi, vaikka Evelina on kaukana edes pyöreästä. Kyllä suurimmalle osalle heteromiehistä Evelinan vartalo on naisellinen ja kaunis, mutta kateelliset vanhat akat ei kestä, kun omista luikkureisistä siirtyy iän tuoman testosteronin takia rasvat keskivartaloon.

Juurikin näin. Kovia ovat itse arvostelemaan muita täällä mutta kun itseensä kohdistuu vähäistä huomautusta hiuksista ollaan heti raivoamassa.