Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketkä maksuhäiriömerkintöjä saavat? En ymmärrä.

Vierailija
26.01.2020 |

Itse olen valtiolla töissä ja rahaa jää säästöön (30 k) tilillä asuntolainalyhennyksen jälkeenkin. Miten on mahdollista, että joillain on siitä huolimatta maksuhäiriöitä? Eikö osata elää oikein? Velka-auton maksuerätkö kummittelevat tässä takana?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmänä luotim alkoholisti äitiini joka lupasi ostaa minulle stereot syntymäpäivälahjaksi kun täytin 18.v nämä tietysti tilasin omalla nimelläni hobbyhallista kun äidillä ei luottotietoja ollut. Maksoi yhden erän ja siihen se jäi.

Yritin opiskelijana maksaa mutta raha ei riittänyt.

Valmistuin ja pääsin töihin, maksoin velkani mutta törkeen kalliit stereot tuli😩 ja melko monta vuotta kärsin tuosta.

Vierailija
22/25 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni maksuhäiriöinen on sellainen, jolla on hyvä palkka ja tilillä rahaa eikä elä yli varojensa. Vaan ei saa laskuja maksettua ajoissa masennuksen tai vastaavan takia. Eli tilillä on rahaa niihin laskuihin hyvinkin, mutta ihminen on psyykkisesti sellaisessa kunnossa, että hän ei saa aikaiseksi maksaa laskua ajoissa vaikka tietää että niin pitäisi tehdä ja että tilillä olisi rahaa tehdä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi vakavasti sairastuneet, jotka ovat tehneet pienipalkkaista työtä ja asuvat yksin.

Tuomitseminen on noloa, jos et tiedä asiasta riittävästi.

Vierailija
24/25 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni maksuhäiriöinen on sellainen, jolla on hyvä palkka ja tilillä rahaa eikä elä yli varojensa. Vaan ei saa laskuja maksettua ajoissa masennuksen tai vastaavan takia. Eli tilillä on rahaa niihin laskuihin hyvinkin, mutta ihminen on psyykkisesti sellaisessa kunnossa, että hän ei saa aikaiseksi maksaa laskua ajoissa vaikka tietää että niin pitäisi tehdä ja että tilillä olisi rahaa tehdä niin.

Kuulostaa ihan höpöhöpöltä. Ei tällaiset ihmiset ole missään hyväpalkkaisissa töissä. Höpö höpö.

AP

Vierailija
25/25 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan höpöhöpöltä. Ei tällaiset ihmiset ole missään hyväpalkkaisissa töissä. Höpö höpö.

AP

Minulla on hyvä palkkainen työ, mutta maksuhäiriö merkintöjä on ollut aina. kiitos alkoholisti vanhempien ja sen että minun nuoruudessa, vanhemmat saivat tilata lasten nimissä esim hobbyhallista. Vanhempien aiheuttamat velat olen kuitannut, mutta edelleen maksuhäiriömerkkntä kummittelee tiedoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän