Lihaksikas mies
Olen koko työurani työskennellyt naisvaltaisella alalla, ja naiset on aina haukkunut lihaksikkaita miehiä kauheiksi.. Paitsi jos on david beckham tyylinen laiha lihaksikas. Minun mitat 180cm ja painan 98kg rasva% n13 ikää 45. Olen peilistäkatsottuna todella lihaksikas ja minullekkin on naiset töissä asiasta huomauttanut, kommenteilla etkö säkään muuta keksi kuin sali tai kukahan tollasen muka haluaa (olen naimisissa +3 lasta). Pitäisikö miestenkin olla jo nelikymppisinä jotain helkutin kaljamahoja, eikö kestetä sitä että jotkut haluaa harrastaa jotain lajia vähän vakavammin. Ps en kuitenkaan ole mikään ns sikaniska.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Rotevuus ja lihaksikkuus on geeneissä. Beckham esim ei pystyisi olemaan iso ja lihaksikas vaikka haluaisi sillä geenit ei tue sellaista lihaskasvua. Ne kenellä lihaskasvugeenit on siihen myös helposti yltävät kunhan jaksavat treenata ahkerasti ja progressiivisesti. Isoista lihaksista välittyy tietynlainen luolamiehen olemus naiselle ja se saattaa olla luotaantyöntävää.
Geenejä tutkittiin harjoittelutuloksilla, pienet vähemmistöt kehittyivät joko nopeasti tai ei lainkaan. Enemmistö kehittyi kohtuullisesti jonkun verran.
Todella outoja työkavereita sinulla. Meillä ei kyllä ihmisten vartaloa kommentoida.
Mutta jos minä näitten naisten pyöreyttä uskaltaisin kommentoida niin ei hyvä heiluisi. Tai eikö sulla ole kuin suklaat ja siideri mielessä.
Mä en anna edes kukkakepeille, yläfemma sulle!
No on kyllä erikoinen työpaikka, jos siellä haukutaan toisten ulkonäköä. Sano pomolle, ja jos ei auta niin ammattiliittoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rotevuus ja lihaksikkuus on geeneissä. Beckham esim ei pystyisi olemaan iso ja lihaksikas vaikka haluaisi sillä geenit ei tue sellaista lihaskasvua. Ne kenellä lihaskasvugeenit on siihen myös helposti yltävät kunhan jaksavat treenata ahkerasti ja progressiivisesti. Isoista lihaksista välittyy tietynlainen luolamiehen olemus naiselle ja se saattaa olla luotaantyöntävää.
Geenejä tutkittiin harjoittelutuloksilla, pienet vähemmistöt kehittyivät joko nopeasti tai ei lainkaan. Enemmistö kehittyi kohtuullisesti jonkun verran.
Enemmistö ei päädy satakiloisensi 13% rasvoilla. Kyllä ap on selvä poikkeus. Kilpakehonrakentajan kokoinen.
Totta yritän kilpailla..... Huonolla menestyksellä vain 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmistö ei päädy satakiloisensi 13% rasvoilla. Kyllä ap on selvä poikkeus. Kilpakehonrakentajan kokoinen.
On se mahdollista pitkäaikaisella harjoittelulla.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Viittaa myös siihen , että älyllisesti ei ole kovin kehittynyt kun viitsii viettää salilla aikaa.
Pötyä. kiusaavat sua vain. Öisin kun ukko jyystää, niin oot niitten mielessä.
Terveisin, ~180cm/116,6kg..rasvat varmaan +20% aktiiviharjoittelua 46:sta kohta 52v:een ja 2x1/2v taukoa välissä.
mies51v
Kyllä mä tykkään lihaksista. Mutta vielä enemmän tykkään sellaisesta mieskropasta, joka näyttää toimivan monella tavalla eli lihasta olisi kiva olla tasaisesti myös jaloissa ja pakarassa, toki leveä hartialinja on ehdoton.
Mieheni näyttää siltä että pystyy kiipeämään ketterästi puuhun ja silti painimaan karhun kanssa. <3
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä erikoinen työpaikka, jos siellä haukutaan toisten ulkonäköä. Sano pomolle, ja jos ei auta niin ammattiliittoon.
Ei todellakaan kiinnosta käydä pomoille kantelemassa. Enkä pahoitamieltäni heidän kommenteista, kunhan vain ihmettelen. Eräskin rouva katsoi päälle ja tokaisi, minä tykkään laihoista miehistä. Kommentti tuli täysin puskista enkä todellakaan tajua mihin se liittyi.
Paskapuhetta. Totuus tulee ilmi kun saavat viinaa
Vierailija kirjoitti:
Ootko tällänen, kuten 3:34 alkaa
No en. Kovalla harjoittelulla, ravinnolla, lihashuollolla ja levolla saavuttaa tuloksia ilman aineita. Mutta kysymys mitä se kenellekkään kuuluu kun minullekkaan ei kuulu työkavereitteni lihava"upea"elämä. Ok kyllähän tämä vähän jo rajoittaa elämää mutta ei mahdottomasti esim puhelimen korvalle vienti ja siinä pito.
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta. Totuus tulee ilmi kun saavat viinaa
Kuka saa viinaa? Mikä tulee ilmi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Viittaa myös siihen , että älyllisesti ei ole kovin kehittynyt kun viitsii viettää salilla aikaa.
Mutta tuo viittaushan sopii kaikkiin että ei ole kovin älykäs jos viihtyy salilla?!?! Kilpauimarit, ralli, hiihtäjät, mäkimiehet ja aivan kaikki muut. Älyllisesti fiksut tietty on martta ja kirjakerhoissa? Oikeasti älykkäät ei edest usko tuollaisiin syereotypioihin. Meidän salilla käy juristei, ylempipankkivirkamies lääkäri jne jne ja sitten minä.
Mulla on lihaksikas ja jo luonnostaan roteva mies. Ihana nallekarhu! Ja minua ainakin kiihottaa se että mies on iso, todella paljon isompi kuin minä.
Hormonihirviöt toki asia erikseen.
Ne on vain kateellisia kun on päästänyt ittensä plösöiksi. Kuiteski joku siellä niiden piireissä kehunu sua ja loput kateellisia kun ei mitään mahkuja saada sua ja siks haukkuu, onks työporukas nättii nuorta hoikkaa naista, naisista ei pirukaan ota selvää.