Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Teidän lapsen vaatteissa on ollut nyt tahroja kun tulee hoitoon. Sanokaa meille jos tarvitsette apua kotiin"

Vierailija
26.01.2020 |

Mitä tuo tarkoittaa? Olimme vaan että jaahas, on ollut tahroja ja ollaan vastaisuudessa tarkempia.

Sitten tarhatäti puhui pitkät pätkät kuinka on erilaista apua olemassa lapsiperheille.

Joo, on varmaan, mutta mitä se joihinkin tahroihin kuuluu? Kotipalvelu pesemään pyykit, niin lapsi ei koskaan sotke itseään?
Eikä se lapsi sitä paitsi koskaan päikystä siistinä kotiin tule. Lounaat ja välipakat rinnuksilla, eikä ole viitsitty edes paitaa vaihtaa.

Että tarvitsisivatkihan HE jotakin apua?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako aloitusta tästä aiheesta tulee?????

Vierailija
2/9 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkkaapa jos on muita. Koska itse en kyllä ole moiseen törmännyt missään. Vai onko nyy joku tahra kampanja menossa?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkkaapa jos on muita. Koska itse en kyllä ole moiseen törmännyt missään. Vai onko nyy joku tahra kampanja menossa?

Ap

Noin miljoonas aloitus tästä aiheesta.

Vierailija
4/9 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko jo Elisa, etyä olet maailman huonoin äiti.

Siitä ne tahrat johtuu.

T. Päikyn täti

Vierailija
5/9 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vinkkinä, että päiväkoti-ikäinen sotkee aina vaatteensa päivässä. Ne kannattaa laittaa illalla pyykkiin ja aamulla kaapista puhdasta päälle.

Vierailija
6/9 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jos meille tulisi joku pesemään pyykkiä ja siivoamaan. Ilman että pitäisi itse maksaa. Vuosi sitten sain palveluseteleitä kotiapuun kun tarpeeksi vinguin jotta pääsin itse käymään kuntosalilla kerran viikossa. Sillä oli iso merkitys ja auttoi minua jaksamaan koko kevään. Taisin päästä 6 kertaa salille 6 viikon aikana. Kelpaisi kyllä vielä lisääkin mutten kehtaa enää pyytää, kun muitakin tarvitsijoita varmaan on.

Vierailija
7/9 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva jos meille tulisi joku pesemään pyykkiä ja siivoamaan. Ilman että pitäisi itse maksaa. Vuosi sitten sain palveluseteleitä kotiapuun kun tarpeeksi vinguin jotta pääsin itse käymään kuntosalilla kerran viikossa. Sillä oli iso merkitys ja auttoi minua jaksamaan koko kevään. Taisin päästä 6 kertaa salille 6 viikon aikana. Kelpaisi kyllä vielä lisääkin mutten kehtaa enää pyytää, kun muitakin tarvitsijoita varmaan on.

Ihan kuule ostamallahan sitä apua saa.

Vierailija
8/9 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole otettu yhteyttä tahrojen vuoksi, vaikka varmaan joku sinnikäs rasvatahra on joskus ollut vaatteissa.

Enemmän minua ihmetyttää, miten kukaan antaa lapsensa olla kotona niissä päiväkodissa olleissa vaatteissa. Vähän väliä tulee täi- tai kihomatovaroituksia.

Itse olen pistänyt lapsen vaihtamaan kaikki sisävaatteet & sukat kotivaatteisiin heti päiväkodista tullessa (ja käsien & jalkojen pesu samalla). Aamulla aina puhtaat päälle. Kotivaatteet voivat olla käytössä pari päivää. Kirppareilta saa halvalla sisävaatetta.

Vierailija
9/9 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä, että päiväkodissa ihmettelevät miksi lapsi tulee likaisissa vaatteissa. Eikö puhtaita ole? Huolehtiiko lapsi itse omat aamutoimensa? Miksi vanhemmat eivät huolehdi aamutoimista ja pese pyykkiä? Onko kaikki kunnossa? Tarvitaanko apua? Alkoholismia tai mielenterveysongelmia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä