Miten laihat voivat syödä keksin tai suklaan lihoamatta?
Miksi ylipainoisen pitäisi sitten elää 1200 kalorialla?
Jos oot ylipainoinen, onko niin ettet voi enää koskaan syödä tällaista?
Kommentit (54)
Minä olen nyt muuttamassa elintapojani, jotta laihdun 15 kiloa niin joudun syömään 1500-1700 kcal päivässä. Kun syön ne 2 ylimääräistä mandariinia nimenomaan nälkään niin pamahtaa 150 kcal. Minä en laihdu jos kalorit menee yli.
Miten tulen koskaan laihtumaan vaikka kuinka syön hyvin? Olen mennyt todella huonoon kuntoon, en jaksa enää tehdä mitään, tulee migreeni nälästä, yks päivä keskustassa meinasin pyörtyä nälästä, kävin hakee hedelmiä kaupasta, söin sen banaanin niin auttoi kyllä mutta hetkeksi vain.
Olen jo 2kk sinnitellyt nälässä, tätäkö tulee olemaan loppuelämä? Luulin että 1700kcal päivässä riittää. Olen 170cm pitkä, paino 81kg.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nyt muuttamassa elintapojani, jotta laihdun 15 kiloa niin joudun syömään 1500-1700 kcal päivässä. Kun syön ne 2 ylimääräistä mandariinia nimenomaan nälkään niin pamahtaa 150 kcal. Minä en laihdu jos kalorit menee yli.
Miten tulen koskaan laihtumaan vaikka kuinka syön hyvin? Olen mennyt todella huonoon kuntoon, en jaksa enää tehdä mitään, tulee migreeni nälästä, yks päivä keskustassa meinasin pyörtyä nälästä, kävin hakee hedelmiä kaupasta, söin sen banaanin niin auttoi kyllä mutta hetkeksi vain.
Olen jo 2kk sinnitellyt nälässä, tätäkö tulee olemaan loppuelämä? Luulin että 1700kcal päivässä riittää. Olen 170cm pitkä, paino 81kg.
Mistä olet saanut päähäsi, että kaksi mandariinia sisältää 150ckal? 100g kuorittua mandariinia sisältää 45kcal pikagooglauksella. Ei, ei sun kuulu nääntyä, vaan opetella syömään oikein.
Itse en enää liho, vaikka kuinka söisin. Mukavaa olla läski niin ei tarvi huolehtia syömisistään.
Yksi mandariini kuorittuna painaa yli 100 grammaa eli tulee se 150 kcal.
Mitä nääntymiseen tulee niin en ole vielä keksinyt tapa olla nääntymättä
Kun syö 2 mandariinia siis tulee se 150 kcal
Vierailija kirjoitti:
Auttakaa nyt joku. Miksi olen tällainen?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne syövät vain yhden keksin, eikä "yksi nyt" ja "vielä yksi" 10 min päästä ja "enää yksi" hetken päästä jne. Et sinäkään lihoa yhdestä keksistä.
Hoikka ja normaalipainoinen ihminen saattaa syödä pari suklaakeksiä kahvin kanssa, mutta hän ei syö kerralla koko pakettia. Samoin heillä ne herkut voivat säilyä pidempään ja jos joskus tekee mieli vaikkapa jäätelöä sitä on pakastelokerossa eikä sen takia tarvitse lähteä erikseen kauppaan.
Lisäksi on kyse energian tuotannon ja energian kulutuksen välisestä suhteesta eli syöminen pitää suhteuttaa omaan liikkumiseen. Jos istuu koko päivän sohvalla, niin ei pidä samalla napostella kaiken maailman chipseja ja karkkeja.
Miksi ylipainoisen pitäisi elää pälä pälä kalorilla? Mikä ap on pointtisi? Jos haluat olla ihrapallonen, senkus olet ihrapallonen. Jos haluat laihtua, älä auo päätäsi siitä että se vaatii syömistä vähemmän kuin mitä kulutat. Nämä luonnonlait ovat kaikille ihan samat. Läheinen kaverini oli XL-läskipallukka, kävi salilla vuoden ja laihtui hunk-mieheksi. Ei ole koskaan tehnyt ketjuja tänne tai ulissut yhtään mistään vaan oikeasti teki jotain asialle.
Vierailija kirjoitti:
Voi ällötys tuota lihoamis sanaa. Mikä panee ihmiset käyttämään tuota sanaa lihomisen sijaan? Mikä?
Samperin lihoajat.
No just. LihoAmatta ja vielä kaloriAlla. Ihmeellinen a-vimma ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä syöt ja miten Syöt vuorokaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa et yrittäisi minimoida kaloreitasi tuonne 1500-1700 kaloriin, vaan keskittyisit syömään hyvää täysipainoista ruokaa 4-5 kertaa päivässä. Tällä tavalla itse aikoinani laihduin normaalipainon sisällä 10 kiloa aivan huomaamatta. Ennen ruokarytmin järkeistämistä söin paljon harvemmin ja huomaamatta sitten söin nälkääni paljon enemmän kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että kukaan ei lihoA!!!!!!!!!
Kyllä voipia lihoata jos kalorioita liikaa napsiaa.
Miten niin? 1300 kcal saa sisältymään kaurapuuroa, leipää, pastaa, riisiä, jauhelihaa, broileria, kasviksia, kananmunia, hedelmää, öljyä, voita, suolaa. 5 aterialla ei pitäisi ruoka-ajat venyä kohtuuttomiksi tavallisella ihmisellä. Näin syön itse, toki vaatii ruokien punnitsemisen ainakin alkuun.