Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit edesmenneen vanhempasi kanssa, jos hän olisi vielä elossa?

Vierailija
25.01.2020 |

Isäni on kuollut. Jos näin ei olisi käynyt, hän olisi nyt 73 -vuotias.
Todennäköisesti hänen päivänsä kuluisivat pitkälti hiljaisesti, joitakin tuttuja juttuja toimitellen. Elo olisi kuitenkin verkkaista, aikuistuvat lapsenlapset olisivat niistä vetovastuussa. Pellon muokkausta, mökkitöitä, autojen rassausta ym. Iso osa tutuista on myös mullan alla, mutta ehkä joku vanha kaveri kävisi tai ilmaantuisi pitkästä aikaa. Voisin vaikka avustaa tässä.
Haluaisin laittaa hänelle ruokaa, sellaista mistä hän erityisesti pitää. Keskusteltaisiin monenlaisista asioista, uusista ja niistä vanhoista mistä hän suostuisi puhumaan. Varsinkin niistä.
Hoidettaisiin mökin asioita ja järjesteltäisiin päivittäisiä käytännön juttuja. Äitini on kova matkustamaan, joten hän arvostaisi sitä että isää käydään tsekkaamassa.
Haikeaa ettei enää ole miestä eikä vanhaa kotiakaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelisin uutisista, tieteestä ja historiasta ja kyselisin tarkemmin, mistä minkäkin ohjelman löytää.

Vierailija
2/3 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isäni olisi elossa, hän olisi nyt 60 v. Se olis ilosesti juhlinut 60 v synttäreitä, rauhallisesti niinkun aina.

Olis tyytyväinen elämään, odottais ehkä samanlaista elämää ku mitä hänen vanhemmat eli eläkkeellä - muutti vähän rauhallisempaan paikkaan ja asui yhdessä. Äiti ja iskä oli siis jo eronnut.

Nähtäisiin usein, iskä hakis mut autolla mun kotoa ja käytäis syömässä, ja shoppailemassa sekä myös urheiltais yhdessä.

Iskä olis tosi hyvässä kunnossa, kävis salilla vielä 60 vuotiaanakin. :) Olis ilonen, että oon löytäny aikuisena liikunnan ilon ja luultavasti oltais harrastettu nyrkkeilyäkin yhdessä. :D Varmaan olis joku yhteinen harrastus, että käytäis esim. nyrkkeilemässä kerran viikossa.

Kertoisin sille kaikista asioista, ja se puolustais mua ja olis valmis isoihinkin asioihin jos kuulis, että joku olis tehnyt mulle jotain ilkeetä.

Olis aina mun puolella ja empaattinen. :)

Naisia sillä olis varmaan ollu jo tohon ikään mennessä niin monta, että sillä olis vaikeuksia valita sitä kenestä se pitää eniten.... :D Joten sen takia se saattaiski ehkä jäädä asumaan pk-seudulle, kun se ei välttämättä kuitenkaan olis naimisissa. Saattais olla, tai sitten ei olis.

Ajelis isänsä luo autolla joka vklp vähintään kattomaan isäänsä maalle, ja arkisin tekis töitä. Työpaikat olis luultavasti vaihtunut.

Ehkä olisin saanut vielä sisko-tai velipuolenkin? En tiedä.

tekis aina hyviä ruokia :D

Ja mun isä kuoli sillon kun olin 16v, ja iskä oli sillon itse 46v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos isäni olisi elossa, hän olisi nyt 60 v. Se olis ilosesti juhlinut 60 v synttäreitä, rauhallisesti niinkun aina.

Olis tyytyväinen elämään, odottais ehkä samanlaista elämää ku mitä hänen vanhemmat eli eläkkeellä - muutti vähän rauhallisempaan paikkaan ja asui yhdessä. Äiti ja iskä oli siis jo eronnut.

Nähtäisiin usein, iskä hakis mut autolla mun kotoa ja käytäis syömässä, ja shoppailemassa sekä myös urheiltais yhdessä.

Iskä olis tosi hyvässä kunnossa, kävis salilla vielä 60 vuotiaanakin. :) Olis ilonen, että oon löytäny aikuisena liikunnan ilon ja luultavasti oltais harrastettu nyrkkeilyäkin yhdessä. :D Varmaan olis joku yhteinen harrastus, että käytäis esim. nyrkkeilemässä kerran viikossa.

Kertoisin sille kaikista asioista, ja se puolustais mua ja olis valmis isoihinkin asioihin jos kuulis, että joku olis tehnyt mulle jotain ilkeetä.

Olis aina mun puolella ja empaattinen. :)

Naisia sillä olis varmaan ollu jo tohon ikään mennessä niin monta, että sillä olis vaikeuksia valita sitä kenestä se pitää eniten.... :D Joten sen takia se saattaiski ehkä jäädä asumaan pk-seudulle, kun se ei välttämättä kuitenkaan olis naimisissa. Saattais olla, tai sitten ei olis.

Ajelis isänsä luo autolla joka vklp vähintään kattomaan isäänsä maalle, ja arkisin tekis töitä. Työpaikat olis luultavasti vaihtunut.

Ehkä olisin saanut vielä sisko-tai velipuolenkin? En tiedä.

tekis aina hyviä ruokia :D

Ja mun isä kuoli sillon kun olin 16v, ja iskä oli sillon itse 46v.

💗 -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä