Oletteko jo varautuneet viruksen tuomaan maailmanloppuun?
Jos tulee karanteeni, pitää olla ruokaa kotona. Ja tietenkin suojautumisvälineitä. Oletko jo ostanut?
Kommentit (17)
On tässä jonkun sortin lääkkeitä.
Ei ole edes lähtöhintaa en myy en anna.
Vierailija kirjoitti:
On tässä jonkun sortin lääkkeitä.
Ei ole edes lähtöhintaa en myy en anna.
Enkä ole odottanut eikä sovi minulle eikä jumalalle.
Ei maailmanloppu tule vaikka ihmiset loppuisivatkin.
Olen hamstrannut lapputuotteita pakkasen täyteen, bring it on!
Yritän psyykata itseäni henkisesti tulevaisuuteen, missä ihmisliha saattaa olla energialähde.
Kuinka ollakaan. Kutosella elokuva 12 apinaa klo 22.55.
Virus tappanut valtaosan ihmiskunnasta....uskaltaako katsoa. Brad Pitt , Bruce Willis mm...
Oon ollut täällä poterossani jo espanjantaudista lähtien. Naapuripoterossa on ollit väkeä kuulemma jo mustan surman aikaan.
Ei tämä ole mikään maailmanlopun virus vaan tavalliseen influenssa-virukseen verrattavissa oleva köhä, joku sairas vanhus siihen saattaa kuollakkin
Joten maailmanloppu on peruttu
taas kerran
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut täällä poterossani jo espanjantaudista lähtien. Naapuripoterossa on ollit väkeä kuulemma jo mustan surman aikaan.
Terveisä haudan tuolta puolen?
Edelleen, kuten toiseen vouhotusketjuun jo vastasin.
Wuhanin asukasluku yli 11 miljoonaa, tuhat sairastunut yli 40 kuollut. Jotenkin en jaksa panikoida.
Mutta miten mun painavan osakesalkun käy? Pitäiskö kotiuttaa....
Vierailija kirjoitti:
Miehen mamma sairasti teininä espanjantaudin...eli sitten satavuotiaaksi kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten mun painavan osakesalkun käy? Pitäiskö kotiuttaa....
Lääkefirmojen osakkeilla on kissan päivät.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, kuten toiseen vouhotusketjuun jo vastasin.
Wuhanin asukasluku yli 11 miljoonaa, tuhat sairastunut yli 40 kuollut. Jotenkin en jaksa panikoida.
Kaikki tajuaa et todelliset luvut ovat moninkertaiset.
Vihdoinkin! Tätä on jo odotettu.