Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?
Kommentit (176779)
Vierailija kirjoitti:
Minulla voi olla korona jo toisen kerran!
Keväällä sairastin luultavasti koronan. Olin erittäin kipeä ja kaikki oireet täsmäsivät koronan kanssa.
Tänään sain tietää että miesystäväni pojalla todettiin korona. Heille siis soitettiin tänään ja ilmoitettiin siitä ja karanteenista. Tämä poika sairasti myös keväällä kuten minä ja miesystäväni. Silloin hän oli ihan kunnolla sairas mutta nyt sairastaa oireetonta koronaa.
Outo sairaus! Voiko tauti olla nyt syksyllä oireeton kun oli keväällä erittäin kamala?
Olisiko elimistössä vasta-aineita eli ns. luonnollinen rokotus, ja siksi tauti tulee lievänä? Näin monissa muissakin taudeissa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keväällä sairastin luultavasti koronan. Olin erittäin kipeä ja kaikki oireet täsmäsivät koronan kanssa.
Tänään sain tietää että miesystäväni pojalla todettiin korona. Heille siis soitettiin tänään ja ilmoitettiin siitä ja karanteenista. Tämä poika sairasti myös keväällä kuten minä ja miesystäväni. Silloin hän oli ihan kunnolla sairas mutta nyt sairastaa oireetonta koronaa.
Outo sairaus! Voiko tauti olla nyt syksyllä oireeton kun oli keväällä erittäin kamala?
Olisiko elimistössä vasta-aineita eli ns. luonnollinen rokotus, ja siksi tauti tulee lievänä? Näin monissa muissakin taudeissa on.
Jos noin on, Nin jo sairastanut voi olla vaarallinen levittäjä jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selviätkö SINÄ koronasta hengissä?
Selvisin jo. Kurkku oli kaksi iltaa kipeä. Täyttä kusetusta koko tauti. Ja kuulun sentään koronan riskiryhmään.
Itse sairastin ja tunnen henkilökohtaisesti kymmenkunta muuta, jotka ovat sairastaneet. Itse sairastin lievästi (en nyt ihan noin lievästi kuin sinä tosin, sillä omat oireet kesti kuukauden - tai oikeastaan jotain ihan lievää oiretta on edelleen), mutta neljä tuntemistani sairastajista joutui jokainen useiksi viikoiksi sairaalahoitoon ja jokainen heistä oli myös teholla melko pitkän aikaa. Yksi heistä, keväällä tartunnan saanut, sairastaa erästä vakavaa jälkitautia edelleen. Teholle joutuneiden iät: 40, 41, 61 ja 63. Kolme miestä, yksi nainen. Kaikki terveet elämäntavat omaavia, aktiivisia ihmisiä. En näkisi, että täyttä kusetusta on.
Enkä ymmärrä näitä, jotka toitottaa, että ”ei tähän kuole enempää ihmisiä kuin nuhakuumeeseen”. Mitä sitten? Ensinnäkin voisi kuolla, jos ei olisi rajoituksia ka toiseksi, ei normi nuhakuume tai influenssa saa terveitä ihmisiä teholle tähän malliin! Vaikka he sieltä selviäisivätkin elävänä pois, niin väittäisin, että teholla olo on ollut heille aika kauheaa ja jos olisivat saaneet valita, olisivat mielummin jättäneet kokematta sen.
Ja muuten, yksi tuntemistani sairastuneista (ei sairaalaan joutuneista) ei pysty edelleenkään olemaan jalkeilla pitkään, saunomaan saatika urheilemaan yms. normielämään kuuluvaa aktiviteettia tekemään ilman, että alkaisi voimaan huonosti ja hänen ns. paranemisesta on kulunut nyt noin kolme viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinin ja hallituksen omat, puolisoiden ja sukulaisten kytkökset rokotteisiin tutkittava. Saavatko edes välillisesti taloudellista hyötyä rokotteista.
Joku syy tällä hallituksen lepsuilulla on, mutta mikä?
Vielä se esiin kaivetaan. Lapiot on jo kädessä.Perustettava rokotetutkimuskeskus taitaa hyödyttää monia tavalla tai toisella kansainvälisten jättifirmojen voidellessa korruption rattaita
Tähän soppaan kun vielä lisätään genomikeskus ja toisiolaki on jo aika sakeeta keitosta
Maaliskuusta alkaen ollaan tämän taudin kanssa Suomessa eletty. Minulle se on ainoastaan näkynyt 3 lomamatkan peruuntumisena ja 2 viikon lomautuksena. 2 lomautusviikko taisi mennä koronan kanssa vaikka testi oli nega. Mun elämä täysin normaalia täällä Helsingissä. Yrittäkää ymmärtää, että Helsinki on iso paikka ja se tauti jyllää muualla kuin keskustassa. En käy Itä-Helsingissä, enkä käytä julkisia. En näe tautia missään suoraan sanoen.
Vierailija kirjoitti:
Marinin ja hallituksen omat, puolisoiden ja sukulaisten kytkökset rokotteisiin tutkittava. Saavatko edes välillisesti taloudellista hyötyä rokotteista.
Vielä se esiin kaivetaan. Lapiot on jo kädessä.
Ehkä nämä omistavat tukuittain GSK:n osakkeita, yritys on listattu sekä Lontoon että New Yorkin pörssiin. Itse kyllä uskon että kyse on jostain enemmän ns. maantapa-tyyppisestä filungista. Sellaisesta jossa demarin kädet ovat syvällä, normaaliakin syvemmällä muiden taskussa ja poikkeuksellisesti kutsuttuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä sama kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vielä se esiin kaivetaan. Lapiot on jo kädessä.
Hullummaksi vaan jutut menee!
Mulla oli korona lievänä, mutta edelleen viikkojenkaan jälkeen en pysty ajattelemaan järkevästi. Keskittymään pystyn, mutta muisti pätkii ja ajatus takkuaa. Alkoi ilmiselvästi koronaan sairastuttuani. Väsymys myös jäi. Voin olla täysin virkeä ja yhtäkkiä iskee totaaliuupumus niin, etten jaksa kuin maata. Seuraavana päivänä herään taas virkeänä. Aaltoilevaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä se esiin kaivetaan. Lapiot on jo kädessä.Hullummaksi vaan jutut menee!
Itse asiassa ei kovin kaukaa haettu. Onhan näitä ollut aikojen kuluessa paljonkin politiikassa.
Olipa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukahduttaminen on ainoa oikea tie.
Sille tielle on käännyttävä lopulta kuitenkin.💗💗💗
Entäs jos ei tukahduteta vaan annetaan levitä siten, kuin se näyttää leviävän. Tuli mieleen, että kaikki eivät silti saa tartuntaa vaikka samassa perheessä joku sairastuu koronaan, niin voi olla että viidestä jäsenestä vain kaksi saa. Miten immuunivaste muodostuu luonnostaan? Nyt, kun ei ole rokotetta niin osalle on muodostunut vaste.
Näyttää myös siltä, että suurin osa sairastaa taudin lievänä, ainakin toistaiseksi näyttää siltä. Oireettomia koronan kantajia on varmaan väestössä 10-20%.Mulle kävis tämä, annettaisiin levitä ja lopetettaisiin kansalaisten paimentaminen. Jotain vastuuta pitäisi olla ihmisillä itselläänkin. Jos pelottaa, niin pysyy kotona ja tekee kaikki varotoimet kaupassa asioidessaan. Jos ei pelota, kuten itseäni ei, niin saisi asioida vapaasti baarissa tai teatterissa ilman maskia ja muita värkkäyksiä.
Mun mielestä olisi hyvä, jos alle 40-vuotiaiden hoitaminen sairaaloissa lopetettaisiin. Olipa sairaus mikä tahansa.
Taidat olla se sama teatterimenoistaan länkyttävä eläkeläinen, joka on tehnyt elvytyskiellon ja elinvuosia on luultavasti vähän jäljellä. Sen vuoksi nyt sun pitäisi itsekkäästi päästä ilman maskia ja koronan unohtaen "elämään täysillä", muusta maailmasta viis. Varmasti olet ollut oikein taivaan lahja tälle yhteiskunnalle tähänkin asti, kommentit tälle palstallekin aivan nolla.
Kai hallitus muistaa koronaan kuolleita edes kukkasin? Ei kai kukat Suomen taloutta kaada?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli korona lievänä, mutta edelleen viikkojenkaan jälkeen en pysty ajattelemaan järkevästi. Keskittymään pystyn, mutta muisti pätkii ja ajatus takkuaa. Alkoi ilmiselvästi koronaan sairastuttuani. Väsymys myös jäi. Voin olla täysin virkeä ja yhtäkkiä iskee totaaliuupumus niin, etten jaksa kuin maata. Seuraavana päivänä herään taas virkeänä. Aaltoilevaa.
Tulikohan kilpirauhasen vajaatoiminta
Vierailija kirjoitti:
Olipa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukahduttaminen on ainoa oikea tie.
Sille tielle on käännyttävä lopulta kuitenkin.💗💗💗
Entäs jos ei tukahduteta vaan annetaan levitä siten, kuin se näyttää leviävän. Tuli mieleen, että kaikki eivät silti saa tartuntaa vaikka samassa perheessä joku sairastuu koronaan, niin voi olla että viidestä jäsenestä vain kaksi saa. Miten immuunivaste muodostuu luonnostaan? Nyt, kun ei ole rokotetta niin osalle on muodostunut vaste.
Näyttää myös siltä, että suurin osa sairastaa taudin lievänä, ainakin toistaiseksi näyttää siltä. Oireettomia koronan kantajia on varmaan väestössä 10-20%.Mulle kävis tämä, annettaisiin levitä ja lopetettaisiin kansalaisten paimentaminen. Jotain vastuuta pitäisi olla ihmisillä itselläänkin. Jos pelottaa, niin pysyy kotona ja tekee kaikki varotoimet kaupassa asioidessaan. Jos ei pelota, kuten itseäni ei, niin saisi asioida vapaasti baarissa tai teatterissa ilman maskia ja muita värkkäyksiä.
Mun mielestä olisi hyvä, jos alle 40-vuotiaiden hoitaminen sairaaloissa lopetettaisiin. Olipa sairaus mikä tahansa.
Taidat olla se sama teatterimenoistaan länkyttävä eläkeläinen, joka on tehnyt elvytyskiellon ja elinvuosia on luultavasti vähän jäljellä. Sen vuoksi nyt sun pitäisi itsekkäästi päästä ilman maskia ja koronan unohtaen "elämään täysillä", muusta maailmasta viis. Varmasti olet ollut oikein taivaan lahja tälle yhteiskunnalle tähänkin asti, kommentit tälle palstallekin aivan nolla.
Mikäs katkera nulikka siellä ulisee? Baareissa anniskellaan vielä 19 minuuttia, joten kipinkapin kiskomaan sinne viinaa.
Nuorempia ikäluokkia on rokotteu vauvasta lähtien. Heidän luonnollista vastuskykyä,immunitettiä on näin heikennetty heikenetyilla viruksilla ja myrkytetty alumiinilla,elohopealla formaldehydillä,kasvatusaluasta apinan munuaissilla,abortoiduilla sikiöillä ym.saastalla. NIihin rokote tehtaisiin ei pääse lääkäri virologi tms. katsomaan miten niitä tehdään.
Lasten krooniset sairaudet ovat lisäänyneet rokotusten seurauksna ja sehän on lääkärien ja lääketehtaiden tavoite. Rokottamattomat lapset ovat terveempiä kuin rokotetut.
Me vanhemmat ihmiset olemme sairastaneet rokot luonnollisesti 1960 luvulla. 1957 oli aasialainen,10v myöhemmin hongkong,sika oli n10v eikä silloin ollut mitään tälläistä hysteriaa. Flunssa,hengitystie sairauksia on aina ollut,ulkomanmatkoilla oltu 1970-90 luvulla eikä niitä ole testattu ennenkään. Olemme siis jo sairastaneet ehkä jonkun influenssataudinkin. Vastuskykyä lisää,terveet elintavat. Lisäksi osaamme varoa. Kun asuu maaseudulla niin eipä ole feikki koronaa täällä ollut yhtään lähi kunnissakaan.
Nyt on tavallinen flunssakausi, ei se ole koronaa. Miksi menette testeihin? Olettehan te ennenkin nuhaa kukkukipua,yskää sairastaneet. Ja ne menee ohi.
https://www.stopworldcontrol.com/videos/ Tässä ajateltavaa runsaasti rokotteet ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulikohan kilpirauhasen vajaatoiminta
Tai vitamiinien puute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastoidaanko Suomessa koronan uusintainfektioita?
Sehän tässä onkin että keväällä ei testattu. Testeihin ei päässyt. Nyt tämä korona ilmeni kun koulussa oli terveystarkastuksen yhteydessä koronatesti.
Missä päin testataan terveystarkastuksen yhteydessä? Hyvä että testataan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä se esiin kaivetaan. Lapiot on jo kädessä.Perustettava rokotetutkimuskeskus taitaa hyödyttää monia tavalla tai toisella kansainvälisten jättifirmojen voidellessa korruption rattaita
Jos kukaan ei hyötyisi rokotteiden kehittämisestä, meillä ei olisi mitään rokotteita.
Minä olen se elvytyskiellon tehnyt, ikää 38 vuotta. Ihan vielä ei pääse eläkkeelle :-D
Sen sijaan, että tiukennettaisiin rajoituksia, niin ryhdytään löyhentämään altistuneiden karanteeniin laittamista. Ensin se voi alkaa kouluista, mutta tottakai leviää laajemmallekkin, onhan se totta, ettei kaikki altistuneet sairastu koronaan ja iso osa altistuneista on siis "turhaan" karanteenissa.
"Tuhansia oppilaita saatetaan määrätä karanteeniin turhaan – Helsingin johtajalääkäri: altistuminen arvioitava tarkemmin, koska vain harvalla todetaan tartunta"
https://yle.fi/uutiset/3-11660654
Ei tästä suosta kyllä enää nousta, asenne on sellainen, että aina kun kansa meinaa vähän säikähtää ja alkaa käyttäytyä järkevämmin, niin joku valopää asiantuntija menee kommentoimaan jotakin vähättelevää.