Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?
Kommentit (176779)
Miksi Kiuru (perhe- ja peruspalveluministeri) vastaa kaikkiin terveyskysymyksiin? Miksi ei Pekonen, joka on sosiaali- ja terveysministeri?
Että mä vihaan denialisteja.
Olen tunnetusti järkevä ihminen, hillitty, tasainen. En ole koskaan huutanut lapsille, en puolisolle. Kypsiintynyt toki. Kannatan keskustelua.
Ei kyllä kestäisi kuulla samoja litanioita ministereiltä. Saattaisi päästä muutama voimasana ja kunnollinen kyrsiintyminen kun kierrellään eikä vastata SUORAAN. VOI JUNALAUTA.
Hallitus vastailee ympäripyöreätä soopaa
Vierailija kirjoitti:
Olen tunnetusti järkevä ihminen, hillitty, tasainen. En ole koskaan huutanut lapsille, en puolisolle. Kypsiintynyt toki. Kannatan keskustelua.
Ei kyllä kestäisi kuulla samoja litanioita ministereiltä. Saattaisi päästä muutama voimasana ja kunnollinen kyrsiintyminen kun kierrellään eikä vastata SUORAAN. VOI JUNALAUTA.
Tämä hymyilytti :) Voi junalauta! Ehkä otan tämän käyttöön.
Kirjeestä on kielletty kysymästä. Ottivat sen Marinin ja Salmisen maalituksena
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen kyselytunti ja Kulmunin ilmeet 😂
Merkityksellistä kulmien nostelua ja kyllästyneen oloista silmien heilutusta aina kun persut puhuvat.
Ja Marinin kiukkuiset ilmeet.
Ei voi olla todellista.Johtaako tätä maata joku pissiskopla vai mitä tuo ilmeily oikein on?
Vastailevat kysymyksiin huolimattomasti asian vierestä ja hyvin ylimielisellä tavalla.
Edes Päivi Räsänen ei saanut aiheelliseen ja asialliseen kysymykseensä vastausta. Pelkkää hallintojargonia pelkästään.
Teatteriahan tuo on, eikä siihen pitäisi suhtautua vakavasti.
Silti sitä jotenkin toivoisi, että hoitaisivat vähän asiallisemmin merkittävää asiaa.
Ministerit vastaavat omilla valmiilla puheenvuoroillaan kaikkiin kysymyksiin. Eivät siis vastaa siihen, mitä kysytään.
Esim kysyttiin, että kertokaa tarkat rajat kaikille toimille. Eli esim mihin tarttuvuus lukuun pyritään jne. Kun ei Hetemäen papereista selviä.
Vastasivat keskustelevansa siitä huomenna.
Ylen puoluuton teksti tv-lähetyksessä. VTT: maski ei suojaa käyttäjäänsä
Yle valitsi tuon yhden lauseen, jatkamatta "mutta.jos kaikki käyttää, se suojaa kaikkia". Vaikka kansainväliset tutkimukset puoltavat maskeja, meidän läpimätä STM ei puolla. Ja kuitenkin PM sanoo, että kuulumme samaan sarjaan kuin Saksa. No ei kuuluta. Hyvä yle.
Pekosta ei näköjään päästetä ääneen. Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Rakas lapseni sitä kutsutaan politiikaksi. Oletko kiinnostunut politiikan seuraamisesta vasta nykyisen koronakriisin myötä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä hymyilytti :) Voi junalauta! Ehkä otan tämän käyttöön.
Mun äiti on oppinut jo 30-luvulla.
Junalautoja saatavana Perniön asemalla.
Todella ylimielistä scheissea, ettei vastata. Tuo irvistely ja kuiskuttelu on todella lapsellista ja törkeää. Aivan kuin koulukiusaajat koulussa. Tuntuu siltä, että olen taas se oppilas jota kiusattiin. Tuollaiselta ne kiusaajat näyttivät, supisua ja naamanvääntelyä.
Tytöt tykkää laumasuojasta
Ja THL tykkää tytöistä
Vaik tytöt välil esittää
Et ei niit laumis kiinnosta
Tytöt tykkää…
Missä viipyy kysymys 46 huippututkijan koronan tukahdutusvaatimuksesta.
Pekonen on siirretty syrjään maskiasiasta. Marin vastasi, että maskeja ei riitä kaikelle kansalle. Monissa köyhissä maissa riittää, tai niitä voi ostaa erittäin edulliseen hintaan.
Kulmunit ihqut keltaisessa paidassa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä jaksetaan jauhaa näistä maskeista kuukaudesta toiseen. Koko ajan on tehty kansalaisille selväksi että jokainen voi omalla tahollaan päättää, pitääkö sitä vai ei, riippumatta suosituksista ja ohjeistuksista. Miten tämä voikin olla niin hankalaa sisäistää? Odottaako palstamammat että joku viranomainen soittaa ovikelloa ja antaa joka viikko maskipaketin "valtion piikkiin"?
No kun se idea on että kaikkien olisi PAKKO käyttää niitä maskeja. "I ptotect you, you protect me". Sinä et tartuta minua enkä minä sinua, optimitilanteessa kaikilla maskit eikä kukaan tartuta ketään. "Keep your droplets away from my mucus membranes" kuten Dr Campbell sanoi. Kaikki suojaa muita, ei itseään. Yksittäinen etu ei ole suojata itseään mutta yhteinen etu suojaa kaikkia. Siksi maskeille tulee olla PAKKO, ei suositus.
Eu povaa että vuoden päästä rokote. Oxford Englannissa joten sinne nokka kun rokote tulee, täytyy odottaa että miten turvallinen se on.
Saapa mitä tästä tulee🙈🙈