Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?

Kommentit (176779)

Vierailija
69601/176779 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa epidemia alkaa hiljakseen olla ohi. Vieläkö panikoitte? Rajoituksia aletaan purkaa ja normaali elämä taas alkaa. Onneksi! Meinasi mennä järki tästä pelonlietsonnasta uutisissa. Myös lapset pelkäsi.

Vierailija
69602/176779 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.facebook.com/petri.kosonen/videos/3064751910202728/?fref=me…

Facebookista: Floridassa pastorina toimivan suomalaisen Petri Kososen video.

Hän kertoo mm. David Wilkersonin profetiasta 34 vuotta sitten. Wilkerson profetoi, että tulee kulkutauti, joka sulkee kirkot, baarit ja kaiken ja iskee erityisesti New Yorkiin. Hän itse oli pastorina New Yorkissa.

Toinen profetia on viime syyskuulta. Chuck Pierce, arvotettu amerikkalainen Hengen mies profetoi silloin, että tulevana vuonna tulee "maailmanlaajuinen vitsauksen kaltainen tila, joka on erityisen paha helmikuusta huhtikuuhun".

Lisäksi muistan, että jossakin Daily Mailissa tms. oli jostakin ennustajanaisesta, joka oli ennustanut tällaisen ja sanonut, että se katoaa "yhtäkkiä". Voisiko olla kyse mutaatiosta? Tai siitä että hoitava lääke löydetään? Tai sitten vain - kun on riittävästi ennustuksia - niin osa niistä osuu kohdalleenkin?

Kuuntele ja kommentoi!

Profetiat on totta silloin kun ne toteutuu, ja näinhän on nyt käynyt.

Sama Wilkerson ennusti myös sen, että homoseksuaalisuus hyväksytään valtakirkkoissa. Tätä kun luin 80-luvulla sanoin, että tämä ennustus menee pieleen, näin EI tietenkään ja todellakaan tule tapahtumaan. Nyt huomataan, miten nopeasti tämäkin muutos tuli todeksi.

Ei liene vaikeaa ennustaa jos vejet istuvat loosissa. Samainen Wilkerson ennusti myös miten Amerikka palaa tulessa. No Kaliforniahan jo paloi. Pastori TB Joseph puolestaan ennusti Dianan kuoleman. Kyllä veljet tietävät. WTC tuhostakin kierteli enkeli varoittelemassa ennen iskuja että älkää menkö siihen kirkkoon...

Ne tekevät tämän että valtansa syvenisi, enneustustensa avulla jotka ihan ihmisvetoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69603/176779 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa epidemia alkaa hiljakseen olla ohi. Vieläkö panikoitte? Rajoituksia aletaan purkaa ja normaali elämä taas alkaa. Onneksi! Meinasi mennä järki tästä pelonlietsonnasta uutisissa. Myös lapset pelkäsi.

Vielä ja nyt varsinkin koska juuri kun relataan ja muututaan välinpitämättömiksi niin se räjähtää täälläkin. helteitten kanssa.

Vierailija
69604/176779 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko epidemia Suomessa nyt melkein ohi?

Kysyjä on ehkä lapsi, joten vastaan.

Ei ole ohi. Epidemia on vasta alkamassa Suomessa. Kuin lentokone, jonka pyörät ovat juuri ja juuri irronneet maasta. Näin kuvasi lääkäri telkkarissa tällä viikolla.

Vierailija
69605/176779 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni lapsi pelkäsi sotaakin ja silti se kesti 5 vuotta.

Ei vaan voi mitään. Maailma ei oikeasti ole turvallinen vaan raaka paikka.

Vierailija
69606/176779 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama asia huolestuttaa. Väärien ongelmien ratkaisu ja niihin laitettu turha työaika, kuten tuo mökki asia sekä maski ongelma - toivottavasti asiantuntijat keskittyvät muihinkin asioihin samalla. Toki maskit tulisi jostain löytyä.

Lisäksi media on lietsonut vihaa ihmisiä kohtaan. Nyt kaikki ovat toistensa vihollisia, ”koska oireetonkin voi tartuttaa”. Silti me kaikki olemme yhdessä tässä suossa ja olisi mukava ettei jokainen pälyilisi toisiaan kuin vihollista. Miten tämä asia muutetaan?

Vierailija
69607/176779 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ohi. Epidemia on vasta alkamassa Suomessa. Kuin lentokone, jonka pyörät ovat juuri ja juuri irronneet maasta. Näin kuvasi lääkäri telkkarissa tällä viikolla.

Kiitos. Ajattelin vaan, että sairaaloihin ja tehohoitoon ei tulee ihmisiä lisää ja Uusimaa avataan. Siksi luulin, että on melkein ohi.

Vierailija
69608/176779 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäpä sitä tietää mistä se virus loppujen lopuksi on lähtenyt liikkeelle. Mutta siinä vaiheessa kun kiinalaiset desinfioi katuja ja busseja niin ei vaikuttanut enää normiflunssalta.

Tai kuten Sanna sanoisi, ”harrastivat spektaakkeleita”.

Vierailija
69609/176779 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teholla yli 80 ja kaikki ei tule selviämään. Ei tämä oo aikoihin ohi.

Vierailija
69610/176779 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JunttiPolo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Malarialääke hydroksiklorokiinin, josta on tullut hyviä tuloksia maailmalta, toinen suurimmista valmistajista on suomalainen! Orionin omistama Fermion Oy.

Lääkkeestä on tullut myös paljon huonoja tuloksia maailmalta. Sen sivuvaikutukset ovat niin suuret, että monissa paikoissa kokeiluista on luovuttu.

Jos koronavirukseen tulee rokote, niin ihmiset kaiketi ottavat senkin täysin kritiikittä. Minä en ota, ennen kuin siitä on pitkäaikainen kokemus. Pidän sairauden riskiä mitättömänä verrattuna paineessa kehitetyn rokotteen riskiin.

No sepä. Mutta jospa se tulee pakolliseksi? Nythän toinen kansalainen on toisen paras poliisi. Liitteen videolla pohdittu mm. sitä, miten tällaisessa kriisissä oma keho yhtäkkiä muuttuukin yhteiseksi omaisuudeksi ja henkilökohtainen koskemattomuus häviää.

Turhaa etukäteen murehtia.

Joillain on tarve heittää aivot narikkaan tässä tilanteessa. Ei se paranna lopputulosta yhtään. 

Mitä se etukäteen murehtiminen auttaa? Miten sen voisi estää, kun rokote tulee pakolliseksi? Eikö nyt ole muutenkin paljon murehdittavaa?

Jotkut haluaa murehtia asiat moneen kertaan. Tässä ehtii tilanteet ja faktat muuttua kymmeneen kertaan, mutta toiset haluaa murehtia joka hetki uusista huhuista.

Niinpä. Mä murehdin siitä pakkorokotesta, kun se ongelma oikeasti tulee. En mene ottamaan rokotetta vapaaehtoisesti. Jos joku päättää tehdä väkisin, ajattelen silloin, miten taistelen vastaan. Taistelen tottakai. Mutta nyt ei ole edes rokotetta olemassa.

Toivottavasti saat koronatartunnan mahdollisimman pian, niin ei tarvitse myöhemmin muiden tarjoaman rokotesuojan turvassa loisia.

Ei kenenkään tarvii sitä ottaa jos ei halua. Minä en usko yhteiskunnalliseen vastuseen. Sinulle toivon kaikkea hyvää!

Jaa, no vitt*akos sitten elelet tässä yhteiskunnassa ja käytät sen tarjoamia palveluita kun et usko? Muuta erämaahan asumaan, siellä ei ole yhteiskuntaa eikä vastuuta.

Mä maksan veroja. Aika paljon. Mikä ongelma?

Eikös veronmaksukin ole yhteiskunnallisen vastuun täyttämistä, sinunhan ei pitänyt uskoa sellaiseen?

No mä en halua siellä korvessa elää - siksi pitää myös antaa, kun ottaa. Mun vartalo on kuitenkin mun henkilökohtainen juttu. Uskon myös eutanasiaan ja että pitää olla oikeus tehdä aborttia.

Vierailija
69611/176779 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JunttiPolo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Malarialääke hydroksiklorokiinin, josta on tullut hyviä tuloksia maailmalta, toinen suurimmista valmistajista on suomalainen! Orionin omistama Fermion Oy.

Lääkkeestä on tullut myös paljon huonoja tuloksia maailmalta. Sen sivuvaikutukset ovat niin suuret, että monissa paikoissa kokeiluista on luovuttu.

Jos koronavirukseen tulee rokote, niin ihmiset kaiketi ottavat senkin täysin kritiikittä. Minä en ota, ennen kuin siitä on pitkäaikainen kokemus. Pidän sairauden riskiä mitättömänä verrattuna paineessa kehitetyn rokotteen riskiin.

No sepä. Mutta jospa se tulee pakolliseksi? Nythän toinen kansalainen on toisen paras poliisi. Liitteen videolla pohdittu mm. sitä, miten tällaisessa kriisissä oma keho yhtäkkiä muuttuukin yhteiseksi omaisuudeksi ja henkilökohtainen koskemattomuus häviää.

Turhaa etukäteen murehtia.

Joillain on tarve heittää aivot narikkaan tässä tilanteessa. Ei se paranna lopputulosta yhtään. 

Mitä se etukäteen murehtiminen auttaa? Miten sen voisi estää, kun rokote tulee pakolliseksi? Eikö nyt ole muutenkin paljon murehdittavaa?

Jotkut haluaa murehtia asiat moneen kertaan. Tässä ehtii tilanteet ja faktat muuttua kymmeneen kertaan, mutta toiset haluaa murehtia joka hetki uusista huhuista.

Niinpä. Mä murehdin siitä pakkorokotesta, kun se ongelma oikeasti tulee. En mene ottamaan rokotetta vapaaehtoisesti. Jos joku päättää tehdä väkisin, ajattelen silloin, miten taistelen vastaan. Taistelen tottakai. Mutta nyt ei ole edes rokotetta olemassa.

Toivottavasti saat koronatartunnan mahdollisimman pian, niin ei tarvitse myöhemmin muiden tarjoaman rokotesuojan turvassa loisia.

Ei kenenkään tarvii sitä ottaa jos ei halua. Minä en usko yhteiskunnalliseen vastuseen. Sinulle toivon kaikkea hyvää!

Jaa, no vitt*akos sitten elelet tässä yhteiskunnassa ja käytät sen tarjoamia palveluita kun et usko? Muuta erämaahan asumaan, siellä ei ole yhteiskuntaa eikä vastuuta.

Mä maksan veroja. Aika paljon. Mikä ongelma?

Eikös veronmaksukin ole yhteiskunnallisen vastuun täyttämistä, sinunhan ei pitänyt uskoa sellaiseen?

No mä en halua siellä korvessa elää - siksi pitää myös antaa, kun ottaa. Mun vartalo on kuitenkin mun henkilökohtainen juttu. Uskon myös eutanasiaan ja että pitää olla oikeus tehdä aborttia.

Ja on vielä sellainen uskominen, että erityisesti korona aikana pitäisi jakaa köyhille vitamiineja ilmaiseksi.

Vierailija
69612/176779 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mielestäsi viittaa siihen, että ”epidemia alkaa hiljakseen olla ohi”?

Vierailija
69613/176779 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Ajattelin vaan, että sairaaloihin ja tehohoitoon ei tulee ihmisiä lisää ja Uusimaa avataan. Siksi luulin, että on melkein ohi.

Jos uusimaa avataan niin käytännössä hyväksytään suomalaisten sukupuutto. Samoin ruotsiin pitäisi raja olla kiinni. Vain välttämätön rahti liikkuisi tässä vaiheessa jos oikeasti torjuttaisiin virusta ja vain välttämättömät ihmiset saisivat liikkua.

No miten sitä nyt enää voi sanoa. Tässä typeryyden määrässä menee sanattomaksi. Joukkohautaan, keuhkovaurioon ja lapsettomuuteen päättyi sitten suomineidon tie. Kiittäkää thl ja stm. Se on vaan talviflunssa:)

Vierailija
69614/176779 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama asia huolestuttaa. Väärien ongelmien ratkaisu ja niihin laitettu turha työaika, kuten tuo mökki asia sekä maski ongelma - toivottavasti asiantuntijat keskittyvät muihinkin asioihin samalla. Toki maskit tulisi jostain löytyä.

Lisäksi media on lietsonut vihaa ihmisiä kohtaan. Nyt kaikki ovat toistensa vihollisia, ”koska oireetonkin voi tartuttaa”. Silti me kaikki olemme yhdessä tässä suossa ja olisi mukava ettei jokainen pälyilisi toisiaan kuin vihollista. Miten tämä asia muutetaan?

Media lietsonut vihaa????? Mitä hel...Oireeton tartuttaa ja ikävä, että porukka vieläkään ei tajuu.

Vierailija
69615/176779 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malarialääke hydroksiklorokiinin, josta on tullut hyviä tuloksia maailmalta, toinen suurimmista valmistajista on suomalainen! Orionin omistama Fermion Oy. Raaka-aine tulee Suomesta. Valmiuslain perusteella valtio voisi turvata lääkkeen suomalaisille. Suomi ei ole vielä kieltänyt vientiä ulkomaille. Kysyntä siellä on valtava. Tämä ilmenee Yle.fi jutusta eilen klo 21.45. (Koronavirus/uusimmat tiedot koronaviruksesta-haulla ehkä löytyy)

Joku täällä ilmoitti, että HUS sen sijaan kokeilee jotain reumalääkettä WHO:n kanssa tekemänsä sopimuksen mukaisesti. Eli Suomi jopa valmistaa lääkettä, josta saatu hyviä tuloksia ja jota kaikki maailmalla haalivat ja Suomi ei käytä tätä lääkettä???

Ei nyt mokata tätäkin. (Vrt. suojamaskit, jotka sallittiin viedä Suomesta ulkomaille.)

Ei kokeile sen sijaan vaan rinnalla, ihan samoin kun tällä hetkellä monissa muissakin maissa kokeillaan rinnakkain monia eri vaihtoehtoja siinä toivossa että löytyy jotain toimivaa.

Vierailija
69616/176779 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin raja vuotaa ja täällä ehdotetaan että Uudenmaan sulkua pitäisi jatkaa? Tuolla Kemi/Tornio alueella on kohta eniten tartuntoja per 100k asukasta Suomessa, Hurrisalo vaan kumartelee naapuriin ja ottaa avosylin vastaan kaikki tarttuneet, emmähän me voi jättää Ruotsia pulaan?

Vierailija
69617/176779 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän Uudellamaalla asuessa kasvosuojusta ja ohikulkijat pilkanneet. Kuka vain voi olla oireeton kantaja ja toisten negatiivinen asennoituminen suojautumiseen turhauttaa

Älä välitä, minulle virnuiltiin selän takana pikkupaikkakunnalla, kun kysyin suojaimia rautakaupasta kolme viikkoa sitten. Nyt kun peitän kasvot huivilla maitokaupassa, katotaan pitkään. Myyjät varsinkin, eikö ne yhtään oo ajatellut, miksi se plexi on laitettu siihen kassalle. Täältä käy pääkaupunkiseudulla porukkaa töissä, ja todennäköisesti käyvät ruokakaupassa.

Mä tulin just kotiin omalta matkaltani kasvomaskin kanssa ja oikeastaan jokainen henkilö tuijotti. Siis luuleeko ne, että vain sairaat laittavat kasvomaskin päälle?

Pakko myöntää, että kyllä tuli hetkellisesti sellanen vittuilijan olotila, että pitäsköhän yskästä, mutta en halunnut, että joku saa jonkun sydärin.

Olin vähällä nauraa maskin takana kun ihmiset säntäilivät pitkin kaupan käytäviä. Moni oli tulossa samaa käytävää vastaan, mutta yhtäkkiä kärry kääntyikin toiseen suuntaan. Vielä kun minulle tuli kuuma sen PPF1-suojaimen takia ja hiki alkoi valua otsalta ja oli  sitä pakko pyyhkiä - eräskin kanssasisar nosti olkapäätään ja kaulustaan suunsa eteen.  Huomasin, että ensin tuijotettiin hetki silmät pyöreinä ja sitten (jos uskaltauduttiin kävelemään vastaan) ilme oli kuin  korostetun välinpitämätön.  Inhoan huomion herättämistä, mutta aion kyllä laittaa maskin, jos menen kauppaan. Luultavasti menenkin. Vaikka tulikin hiki.

Vähän OT: voitte pitää minua hulluna, mutta JOS olisin nuori, haluaisin harrastaa turreilua :). Sellainen turri-kokonaamarihan olisikin hyvä. Jostain syystä minua kiehtoisi pukeutua johonkin hassuun eläinasuun. 

69618/176779 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän Uudellamaalla asuessa kasvosuojusta ja ohikulkijat pilkanneet. Kuka vain voi olla oireeton kantaja ja toisten negatiivinen asennoituminen suojautumiseen turhauttaa

Älä välitä, minulle virnuiltiin selän takana pikkupaikkakunnalla, kun kysyin suojaimia rautakaupasta kolme viikkoa sitten. Nyt kun peitän kasvot huivilla maitokaupassa, katotaan pitkään. Myyjät varsinkin, eikö ne yhtään oo ajatellut, miksi se plexi on laitettu siihen kassalle. Täältä käy pääkaupunkiseudulla porukkaa töissä, ja todennäköisesti käyvät ruokakaupassa.

Mä tulin just kotiin omalta matkaltani kasvomaskin kanssa ja oikeastaan jokainen henkilö tuijotti. Siis luuleeko ne, että vain sairaat laittavat kasvomaskin päälle?

Pakko myöntää, että kyllä tuli hetkellisesti sellanen vittuilijan olotila, että pitäsköhän yskästä, mutta en halunnut, että joku saa jonkun sydärin.

Voi olla että heillä oli myös ihan omia syitä tuijottaa. Yrittivät katsoa, että onko tuttu ja pitäskö moikata, eivät kääntäneet päätä poispäin, etteivät törmää valopylvääseen, joku mietti ootko vieny sen hoitajilta. Jonkun kohdalla arvauksesi voi osua oikeaan. Lopullista totuutta emme ehkä koskaan saa selville. Ois ehkä pitänyt kysyä että v*ttua mulukoilet? Tuijotitko muuten ite vai mistä tiesit että ne tuijottaa?

Vierailija
69619/176779 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen hallitsematon ihmisvirta, jos Uudenmaan raja avataan? 

Mistä sellainen ihmisvirta yhtäkkiä löytyy ja lähtee rynnimään maalle? 

Onko kesälomat alkaneet vai mistä tässä on kysymys. 

Vierailija
69620/176779 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JunttiPolo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta mä en halua kuolla vielä!

Et voi päättää, milloin kuolet. Ei se, että pakenet koronaa, tarkoita, ettetkö voisi yhtäkkiä kuolla johonkin muuhun. Nuoriakin ihmisiä kuolee yllättäen ihan koko ajan. Sinä voit olla yksi heistä.

Et sinä koronaa pakenemalla kuolemaa pysty pakenemaan.

Koko terveydenhuoltojärjestelmän voisi lopettaa turhana, koska kuka tahansa voi, ja lopulta 100% varmasti kuoleekin, kuitenkin. Samasta syystä turvavyötäkään ei kukaan täysipäinen käytä.

No ei :D Miksi pitää vetää idioo ttiseksi, lonksahtaa toiseen ääripäähän?

Totta kai ihmisen täytyy yrittää keksiä lääkkeitä ja apukeinoja, niissä ei ole mitään pahaa. MUTTA siitä huolimatta voi käydä niin, että tulee yllättäviä asioita, kuten nyt vaikka tämä virus. Edelleenkin hyvä että siihen yritetään keksiä rokotetta ja lääkettä.

Ja joka tapauksessa ihmisen täytyy kohdata kuoleman ajatus. Tai ei täydy, mutta eikö elämä ole aika rankkaa, kun pelkää kuolemaa niin hirveästi, ettei uskalla edes ajatella sitä? Sitten tulee paniikki näissä kontrolloimattomissa tilanteissa. Kannattaako kulkea laput silmillä?

Ja niin paljon myös pelottaa, että on pakkoliikkeen omaisesti alapeukuttaa... En voi tajuta, sori! Sen kerron, että elämä on aika huoletonta näinäkin aikoina, kun ei pelkää kuolemaa. Huom! Huolettomuus ei tarkoita, etten noudattaisi ohjeita, totta kai noudata, se on velvollisuuteni lähimmäisiäkin kohtaan. Mutta olen onnellinen, suosittelen =) 

Takaan, että jos asia konkretisoituu, niin kyllä sinäkin pelkäät kuolemaa.

Tottakai, ihan jokainen. Mutta miksi olla jo nyt hysteerinen ja paniikissa? Kerrotko sen vielä?

En voi kertoa, koska en ole hysteerinen enkä paniikissa. En silti myöskään harrasta mitään lapsellista ja valheellista ”minäpä en kuolemaa pelkää tippaakaan”-rehentelyä.

Anteeksi jos rehentelin. Nyt taisit kuitenkin vähän vääristää sanojani, tarkoitin vain, että nyt & periaatteessa en pelkää kuolemaa, ja minulla on rauha asian kanssa. Täällä tosi moni pelkää niin, että alapeukuttaa vimmalla, jos joku mainitsee, että jokainen meistä tulee kuolemaan. Totta kai toivon, että heillä myös olisi rauha, ja siksi suosittelin miettimään asiaa hyvissä ajoin.

Ymmärrätkö, että aika monella on puoliso vieressä, lapset? Mulla on tullut niin mitta täyteen siitä kuoleman hyväksymisen jeesustelusta. Se on niin vitu..n oksettava ja niin ylimielistä. Helppo hyväksyä se rauha ja kuolema jos on yksin. Täällä on kumminkin aika paljon perheihmisiä joilla ei ole sitä "luksusta" että sanoisi riskiryhmään kuuluvalle teinille tai puolisolle, että hyväksy nyt se sun kohtalo ja peace forever. Ja ketä kiinnostaa se sinun rauha kuoleman kanssa? Jos on kauhea hinku kuolla mene ja nuoleskele kaupan kärryjä - älä jeesustele ylimielisesti ihmisten murheelle. Ihmisten jotka ova vastuussa lapsista.

Nyt oletat liikaa. On minullakin aviosiippa ja lapsia useampikin, ja itse kuulun riskiryhmään. 

Olet ilkeä kun tylytät siellä ja luulet tietäväsi, että haluan kuolla. En halua että kukaan kuolee, minä, ydin- tai laajenettu perheeni, ystäväni, tai sinä, tai kukaan! 

Mutta minun on vain TOSI vaikea ymmärtää, miten se murhe auttaa yhtään ketään etukäteen. Jos lapseni kuolee, niin totta kai se olisi kauheinta maailmassa! Mutta itken ja suren sitä sitten, EN vielä.

Se "rehentelijä"

Ketju on lukittu.