Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?
Kommentit (176779)
Valtioiden tukipaketit yrityksille:
Saksa: 500 miljardia
Britannia: 330 miljardia
Ruotsi: 35 miljardia
Tanska: 33 miljardia
Suomi: 5 miljardia
😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua haastaa riitaa enkä sitä että ketju suljetaan siksi että aletaan uskonasioista nyt riitelemään.
Mutta ei ole reilua yrittää hiljentää Jumalasta puhuvia sillä että se olisi epäkohteliasta tai että kaikki ei usko jne.
Täällä saa esittää kaikenlaisia mielipiteitä, myös salaliittoteorioita koronaan ja ties mihin liittyen ym.
Miksi juuri Jumalaan uskomisesta puhuminen on nyt niin erityisen loukkaavaa? Ja jos et itse usko, miksi se menee sinulla tunteisiin?
Koitetaan olla sovussa ja antaa kaikkien ilmaista itseään.
Jumala ei juuri nyt ole muodissa, siksi. Pelkkä oletus jumalan olemassaolosta on paheksuttava hypoteesi. Tässä on kyse muodin sanelemasta normista.
Saat elää vielä ajan, jolloin ihmisemme ovat aidosti moniarvoisia, eivät vain "moniarvoisia". Siihen on kuitenkin vielä matkaa useita kymmeniä vuosia. Mon kääntyy mieluummin islamiin kuin tunnustukselliseen kristinuskoon. Ihmisten laumasieluisuudelle emme mitään voi.
Minulla ei ole mitään uskontoa vastaan, mutta en jaksa lukea näitä "rukoilkaa Jeesusta" postauksia, koska jotenkin ne kuulostaa tosi "öljyiseltä". Kyllä Jeesus tietää jo pitkät ajat sitten, että Korona jyllää ja kyllä jokainen uskovainen tarpeen tullessaan rukoilee rauhassa. Ei tämä rukoilemaan kehottaminen tekee ketään rukoilemaan joka sitä tehdä ei halua ja se ei ole mikään uutinen. Tekee vaan ketjua turhaan pidemmäksi. Voitte tehdä vaikka ketjun: uskovaisten henkinen vertaustuki koronaviruksen aikana tai jotain vastaavaa.
Annetaan jokaisen vapaasti löytää lohdutusta tilanteeseen sieltä mistä voi. Vaikka se olisikin uskonto.
Itse en ole kristitty enkä ymmärrä kristillistä logiikkaa, että jumala on kaikkivoipa muttei olisi mitenkään osallinen koronavirusepidempiaan mutta kuitenkin pystyisi suojelemaan ihmisiä, jotka häntä rukoilevat.
Mutta annetaan jokaisen rukoilla rauhassa ja lähettää siunauksia meille pakanoillekin.
Anteeksi MISSÄ ja MILLOIN olen kieltänyt rukoilemasta? Kirjoitin, että rukoilkaa rauhassa, mutta ei sitä tarvii palstalla toistuvasti kirjoittaa että rukoillaan ja Jeesus auta. Sä voit olla pakana jos haluat - mä en ole. Uskon Jumalaa, mutta en tuputtaa sitä muille.
Tää on just se, mitä pieni pakana ei koskaan ymmärrä: miten te kristityt ja uskovaiset jaksatte jatkuvasti tapella keskenännekin siitä uskonnostanne.
Eiköhän suurin osa Suomessa sairasta lievänä ja kaikki ei edes huomaa.
https://yle.fi/uutiset/3-11262151?origin=rss Vaikka en lepakoita syökään, niin en aio luopua elämisestä.
Vierailija kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-11262151?origin=rss Vaikka en lepakoita syökään, niin en aio luopua elämisestä.
Eli aiot käydä ulkona vai jäädä kotiin?
Heippa. Siirryn sivuun. Meni oudoksi nyt tämä korona keskustelu. Ei minun makuun. En siis kommentoi tänne enää mitään.
Italiassa kuoli pelkästään tänään 345, kiihtyy vaan. Onneksi päättäjät ovat alkaneet vihdoin heräilemään, että ehkä ei olekaan mikään influenssa kyseessä. Ja todellakaan ei haeta mistään Fuengirolasta takaisin sinne vapaaehtoisesti lähteneitä kansalaisia tai leviäminen jatkuu, saavat itse sumplia lentojaan siitä mitä on jäljellä ja tänne tultaessa toivotetaan tervetulleeksi 14 vrk pakkokaranteenilla.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa utubesta Mertsi Kuusisto Suomi 100v hengellinen laulu < on sitte niin osuvat sanat!! .. "Herra katso tämän maan puoleen, uskon ei vielä syytä huoleen. Jos suomen kansa rukoilee ja vielä vaipuu polvilleen"
Siis mihin nämä Mertsi Kuusiston laulamat sanat tarkalleen osuvat? En ihan ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
http://nyheder.tv2.dk/2020-03-17-danske-hospitaler-har-naestfaerrest-se…
Tuolla hiukan lukuja Euroopan terveydenhuollon resursseista. Aika ohkaiseksi on Suomen henkilöstö höylätty.
Sänkypaikkoja per 1000 asukasta on hyvin, mutta esimerkiksi hoitajia on Norjassa lähes 9-kertaisesti ja Tanskassakin 7-kertaisesti. Lääkäreidenkin lukumäärä on huomattavasti pienempi.
Juu ja määrä ei korvaa laatua, mutta en usko että noissa listatuissa maissa ihan kehitysmaiden tasolla ollaan.
Muistetaan että suomi on vasta 39. Siinä samassa terveydenhuollon arviossa tasosta, kuin missä Italia numero 2.
Eli toivotaan että kovin moni ei kuolisi sen takia ettei ole paikkoja.
Suuret kiitokset presidentille, hallitukselle ja eduskunnalle ja medialle sekä kaikille taistelijoille ja mukana oleville!
Nyt puhalletaan kansalaiset kaikki yhteen hiileen ja unohdetaan typerä riitely.
Meillä on todellinen vihollinen ja se on näkymätön.
Talvisodan henki käyttöön. Taisteluun!!!
Vierailija kirjoitti:
Tanska: 33 miljardiaSuomi: 5 miljardia
😂😂😂😂😂
Yrittäjien vappusatanen?
Vierailija kirjoitti:
Heippa. Siirryn sivuun. Meni oudoksi nyt tämä korona keskustelu. Ei minun makuun. En siis kommentoi tänne enää mitään.
Olemme järkyttyneitä.
Kiitos panoksestasi.
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂
Vajaa 20 000 per yrittäjä. Ihan ok summa. Vertailun vuoksi, mä en osa-aikaisena tienaa kuin noin 23 000 vuodessa.
Italian tilastot tänään; Uusia tapauksia yhden vuorokauden aikana 3526, kuolleita 345. Hyytävän pelottavia lukemia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa utubesta Mertsi Kuusisto Suomi 100v hengellinen laulu < on sitte niin osuvat sanat!! .. "Herra katso tämän maan puoleen, uskon ei vielä syytä huoleen. Jos suomen kansa rukoilee ja vielä vaipuu polvilleen"
Siis mihin nämä Mertsi Kuusiston laulamat sanat tarkalleen osuvat? En ihan ymmärtänyt.
Aloittakaa OMA KETJU. Tämä ketju kuuluu koronaan ja jo nyt kymmeniä tuhansia kommentteja. Kehoitan bannaamaan asiattomat viestit heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂
Vajaa 20 000 per yrittäjä. Ihan ok summa. Vertailun vuoksi, mä en osa-aikaisena tienaa kuin noin 23 000 vuodessa.
Aloittakaa taloudesta OMA KETJU.
Vierailija kirjoitti:
Italian tilastot tänään; Uusia tapauksia yhden vuorokauden aikana 3526, kuolleita 345. Hyytävän pelottavia lukemia.
Johan täällä kerkesi jo hehkuttaa, että euroopan tartuntahuippu on nyt saavutettu. Vähän epäilen mutta toivotaan parasta.
Tästä alkaa kauhea työttömyys ja lama. Paljon kärsimystä.. :( :(
I miss the 2010's already!
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂
Tuosta on unohtunut ne vuotuiset 4 miljardin euron yritystuet.
sairaalapaikkoja ei ole kun paikallisille, esim jos tulee paljon turisteja mökkeilemään niin sitten et saa hoitoa jos siellä on jo jonoja, menet sitten sinne mistä tulit sairastamaan. Käykö?