Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?
Kommentit (176779)
Pitäkää nyt sitten ne lapset kotona! Tätä vis rummuttaa nyt lehdissäkin.
Heti nimittäin ovat teiin kaverit lähdössä ajelemaan kavereiden luo. Meiltä ei lähde kukaan nyt mihinkään missä muita ihmisiä, ihan sama vaikka kuinka tylsistyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ite oon ravintolassa töissä enkä saanut vapaata. Eli töihin vaan ja lapset päiväkotiin, huoh :D Isolla osalla jatkuu normaali arki ainakin vielä.
Ja näin varmistetaan, että tilanne pahenee Suomessa, kun ei noudateta edes valmiuslain käyttöönottoa vaativassa tilanteessa uusia ohjeita. Normaali arki jatkuu? Voi jeesus. Pitääköhän täälläkin ihmiset tosiaan lukita koteihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ajan kysymys milloin puolustusvoimien panssarit alkavat sulkea kulkuyhteyksiä kaupunkeihin.
Siihen riittää Suomessa yksi pieni poliisiauto ja kaksi poliisimiestä tai naista, aivan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ajan kysymys milloin puolustusvoimien panssarit alkavat sulkea kulkuyhteyksiä kaupunkeihin.
Hyöty on mikä? Jos kyseessä virus niin sehän on jo kaikkialla ja kaikilla jossain vaiheessa eksponenetiaalisesta kasvusta ja sen sitkeydestä johtuen.
Raamattu vaan enää käteen.
Vierailija kirjoitti:
Marketeissa alkoi täysi kaaos!
Ja siellä kaaoksen keskellä jos missä se korona sitten leviää. Jokainen, jolla vähänkin järkeä päässä, hamstrasi muutaman kuukauden ruuat jo pari viikko siten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oon ravintolassa töissä enkä saanut vapaata. Eli töihin vaan ja lapset päiväkotiin, huoh :D Isolla osalla jatkuu normaali arki ainakin vielä.
Ja näin varmistetaan, että tilanne pahenee Suomessa, kun ei noudateta edes valmiuslain käyttöönottoa vaativassa tilanteessa uusia ohjeita. Normaali arki jatkuu? Voi jeesus. Pitääköhän täälläkin ihmiset tosiaan lukita koteihinsa.
No mitähän tässä pitäis sitten tehdä? Olla ilamn lupaa pois töistä ja saada potkut jonka takia ei olisi toimeentuloa kolmeen kuukauteen? Ei mulla ole vaihtoehtoja. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitähän tässä pitäis sitten tehdä? Olla ilamn lupaa pois töistä ja saada potkut jonka takia ei olisi toimeentuloa kolmeen kuukauteen? Ei mulla ole vaihtoehtoja. Valitettavasti.
On sinulla jos tahtoa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ulkopuolelta hyppään tähän ketjuun...
Onko täällä remonttialalla toimivia? Iäkkäät vanhempani olivat muuttamassa tällä viikolla putkiremontin tieltä. Mitäs nyt? Saako meitä altistaa muutolle? Tuleeko putkiremppa? Ei kai sitäkään voi järjestää. Tai muuttofirmakaan ei ehkä toimi enää.
Ainakin riskiryhmien kyseessä olevat ovat alttiina paikasta toiseen siirtyvien remppamiesten taholta. Lisäksi osastoeristysten muovien eri puolilla on eri painestus eli ilmavirtaukset voivat siirtyä väärälle puolelle aivastaessa.
Jos suojaus ei täydellinen.
Työntekijöiden testauskaan ei nyt ole mahdollinen. Vaikea tilanne on.
Kannattaa pitää tiukka neuvonpito yhtiössänne.
Saako Hesburgerissakaan enää käydä?
Kehtaako jo nyt laittaa kaasunaamarin kauppareissulle? Kumihanskat mulla oli jo kun lauantaina kävin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyöty on mikä? Jos kyseessä virus niin sehän on jo kaikkialla ja kaikilla jossain vaiheessa eksponenetiaalisesta kasvusta ja sen sitkeydestä johtuen.
Nyt mä vakuutuin että tää Raamatun käteenvetäjä on luulo-peelon sivupersoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näin varmistetaan, että tilanne pahenee Suomessa, kun ei noudateta edes valmiIuslain käyttöönottoa vaativassa tilanteessa uusia ohjeita. Normaali arki jatkuu? Voi jeesus. Pitääköhän täälläkin ihmiset tosiaan lukita koteihinsa.
Kerrotko mitä vaihtoehtoja? Se mun oma tahto vapaaseen ei riitä. Työnantaja ei myönnä edes palkatonta vapaata. Mulla ei ole varaa irtisanoa itseäni, tulisi 3kk karenssi ja menettäisin asunnon.
USA:n talous (eli numerotalous) vapaapudotuksessa! Pörssit -10%. Trumppin presidenttiys on mennyttä.
Reaalitalouteen pohjaavat Kiina ja Venäjä selviävät. Ainakaan Venäjällä pörssikursseilla ei ole mitään merkitystä mihinkään. Näissä maissa on myös suurempi toleranssi poikkeusolojen ja väliaikaisen epämukavuuden sietämiseen kuin USA:ssa. Molemmilla on runsaasti reservejä. Venäjällä kaikkia mahdollisia raaka-aineita. Kiinassa on suurin osa lännen teollisesta tuotannosta - se on fyysisesti heidän maillaan.
USA sulkee kaksi tukikohtaa Irakissa jatkuvien raketti-iskujen vuoksi.
Amerikkaa piestään nyt kuin vierasta sikaa.
Tämä on Pearl Harbor potenssiin 1000.
NYT JAETAAN PELIMERKKEJÄ! Kyse on isommasta kuin moni vielä ymmärtää. Aamu koittaa aikanaan ja sitten tarkistetaan kuka on vielä pystyssä.
Kollaa kestää!!
Vierailija kirjoitti:
??? Marinin mukaan saat jäädä kotiin hoitamaan lapsia kun noin ieniä!! Ravintolassa varmasti 10 paikkaa, eli se menee kiinni.
Huomisiltana on esim. baareissa enemmän hulinaa kuin koskaan juuri siksi, että kaikki menee keskiviikkona kiinni. Hyvin ehtii levitä.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä remonttialalla toimivia? Iäkkäät vanhempani olivat muuttamassa tällä viikolla putkiremontin tieltä. Mitäs nyt? Saako meitä altistaa muutolle? Tuleeko putkiremppa? Ei kai sitäkään voi järjestää. Tai muuttofirmakaan ei ehkä toimi enää.
Olen rak ins. En osa vastata, mutta mietin
Eikös noit remppoja tekevät ole melkein kaikki ulkomaalaisia. Mahtavatko palata kotimaihinsa, jos ovat täällä vain periodeja. Voisiko tuollaisissa tapauksissa remontit jopa jäädä kesken.
Dinosaurukset kuolivat valtavaan meteoriittiin, ehkä nyt on sitten meidän vuoromme antaa tilaa seuraaville. Pääsee maapallo huokaisemaan ja painamaan reset nappulaa. Miettikää sitä luonnon monimuotoisuutta ja kukoistusta vaikka viidensadan vuoden kuluttua. Uusia lajeja alkaa syntymään, puut valtaavat alaa. Kaikkialla on vihreää ja kaunista. Perhoset lentelevät. Ihmiset on kadonneet pilaamasta maaplaneettaa. On vain metsittyneitä kaupunkeja ja kyliä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näin varmistetaan, että tilanne pahenee Suomessa, kun ei noudateta edes valmiIuslain käyttöönottoa vaativassa tilanteessa uusia ohjeita. Normaali arki jatkuu? Voi jeesus. Pitääköhän täälläkin ihmiset tosiaan lukita koteihinsa.
Kerrotko mitä vaihtoehtoja? Se mun oma tahto vapaaseen ei riitä. Työnantaja ei myönnä edes palkatonta vapaata. Mulla ei ole varaa irtisanoa itseäni, tulisi 3kk karenssi ja menettäisin asunnon.
Ilmiannat paikan! Päivähoito-oikeus on VAIN heille jotka pelastavat henkiä ja pitävät pakollisia toimia yllä. THL nasautat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä vakuutuin että tää Raamatun käteenvetäjä on luulo-peelon sivupersoona.
älä turhaan pelkää, suurin osa luulo-peeloista ei usko mihinkään