Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?

Kommentit (176779)

Vierailija
441/176779 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin on ihmisen kuoltava. Itse en jaksa stressata, vaikka astmaatikko olenkin. Jos tällainen hengen vie niin ei voi mitään.

Vierailija
442/176779 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla vouhkattiin SARSista, lintuinfluenssasta, sikainfluenssasta, ebolasta... kuoltiinko kaikki? Kuoliko edes merkittävä määrä ihmisiä? Ei kuollut. Toki kannattaa käsiään pestä ja käyttää käsidesiä ja olla menemättä nyt Kiinaan. En sano, että on pikkuflunssaan verrattavissa, tyhmä en ole. Onhan nuo edellä mainitsemani kaikki vakavia sairauksia. Silti vähän tuntuu, että tänne av:lle ovat nyt pesiytyneet taas jotkut walking dead-fanit, foliopipot ja trollitehtaan väki idästä lietsomaan paniikkia. Hajoita ja hallitse.

Tiedätkö, täällä on huolissaan me joilla on perussairaus - ja juuri perussairaille tuon kanssa on käynyt ns huonommin. Ja aiheesta, siinä washington postin linkissä oli keuhkokuvat taudista (siis mitä tekee keuhkoille). Mulla on ollut erittäin vakavia keuhkokuumeita joissa crp 560, ja niissäkään ei keuhkot olleet noin pahat kuin tuossa. Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan?

Ja ei, en ole raihnainen vanhus vaan nuori pienten lasten äiti. Erittäin moni nuorikin on perussairauden omaava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/176779 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä säikeessä on moderointia, joka poistaa myös asiallisia viestejä. Etenkin jos ne tuovat asian vakavuutta todenmukaisesti (Virologin arvio tapahtuneesta) esiin. Kiitos siitä.

Vierailija
444/176779 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että vtuttaa noi kiinalaiset jos on tän saaneet aikaan päästämällä biologisia aseitaan karkuun. Tuo laboratorio on hyvin lähellä sitä markkinapaikkaa Wuhanissa josta epidemian väitettiin saaneen alkunsa. Vois laittaa Trump vaikka jonkun atomipommin Pekingiin jolla saataisiin nuo kiinalaiset poliitikot vastaamaan teoistaan.

Sinällään tuo biologinen ase selittöisi kiinan raivokkaat ponnistelut ja karanteenit. Ensinnäkin kiinalle on nolo jäädä kiinni biologisista aseista ja toisekseen vielä nolompaa että se napsahtaa omaan kansaan.

Oliko siihen se vasta-aine olemassa? Missä siitä oli juttua?

Vierailija
445/176779 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modet moderoi Kiinan kansantasavallan ohjeistuksen mukaisesti

Vierailija
446/176779 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen apteekeista ja tikuista hengityssuojaimet loppu. Onneksi mies saa niitä töistä jos tarve iskee

Vierailija
447/176779 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen apteekeista ja tikuista hengityssuojaimet loppu. Onneksi mies saa niitä töistä jos tarve iskee

Tukuista

Vierailija
448/176779 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi rokote jota nyt tehdään on nimeltään INO-4800. Valmistaja Inovo pharmaceuticals. Täytyy ruveta kaivamaan tuon firman omistajia ja johtajia. Siihen on joku syy miksi Bill Gates antoi niin paljon rahaa tuolle yhtiölle.

Vierailija
449/176779 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että vtuttaa noi kiinalaiset jos on tän saaneet aikaan päästämällä biologisia aseitaan karkuun. Tuo laboratorio on hyvin lähellä sitä markkinapaikkaa Wuhanissa josta epidemian väitettiin saaneen alkunsa. Vois laittaa Trump vaikka jonkun atomipommin Pekingiin jolla saataisiin nuo kiinalaiset poliitikot vastaamaan teoistaan.

Sinällään tuo biologinen ase selittöisi kiinan raivokkaat ponnistelut ja karanteenit. Ensinnäkin kiinalle on nolo jäädä kiinni biologisista aseista ja toisekseen vielä nolompaa että se napsahtaa omaan kansaan.

Tässä esim linkki uutisesta jonka mukaan kiinalaiset tutkijat jäivät Kanadassa viime vuonna kiinni lähetettyään Corona-virusta paikallisesta huipputurvallisesta laboratoriosta Kiinaan https://greatgameindia.com/coronavirus-bioweapon/

Löytyy myös useita linkkejä googlaamalla Corona virus biological weapon esim

Vierailija
450/176779 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluut testaa mua yhen kerran vaan

Mulla on mesta mihin mennä

Siellä on kaapissa pari Coronaa

Jos meil ei juttu muuten lennä

-Sanni

Vierailija
451/176779 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki joilta hengityssuojain puuttuu, tässä Pirkka-niksi:

Osta paketti inkontinenssisuojia. Tee inkontinenssisuojaan reiät sivuihin ja pujota kuminauha niin saat hengityssuojaimen

Vierailija
452/176779 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä säikeessä on moderointia, joka poistaa myös asiallisia viestejä. Etenkin jos ne tuovat asian vakavuutta todenmukaisesti (Virologin arvio tapahtuneesta) esiin. Kiitos siitä.

Thl seuraa tiiviisti näitä keskusteluja. Mikä oli virologin poistettu mielipide?

Vierailija
453/176779 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tietoa, onko moni jo parantunut tuosta taudista? Onko keuhkokuume jälkitauti vai itse kotona?

Vierailija
454/176779 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on arvauksenne huomisesta uhriluvusta? Itse veikkaan 164.

Vierailija
455/176779 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaankohan taas jossain vaiheessa lukea tappeluista terveyskeskuksissa kun silloin viimeksi kun porukka jonotti sikuinfluenssapiikille narkolepsiaa saamaan. Varmaan samat tyypit olisivat kyseessä tälläkin kertaa.

Vierailija
456/176779 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä esim linkki uutisesta jonka mukaan kiinalaiset tutkijat jäivät Kanadassa viime vuonna kiinni lähetettyään Corona-virusta paikallisesta huipputurvallisesta laboratoriosta Kiinaan https://greatgameindia.com/coronavirus-bioweapon/

Löytyy myös useita linkkejä googlaamalla Corona virus biological weapon esim

Tutkijapariskunta siis paljastui kiinalaisiksi vakoojiksi.

Vierailija
457/176779 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on arvauksenne huomisesta uhriluvusta? Itse veikkaan 164.

133

Vierailija
458/176779 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tietoa, onko moni jo parantunut tuosta taudista? Onko keuhkokuume jälkitauti vai itse kotona?

Ei ole jälkitauti vaan nimeomaan tuo virus on suunniteltu tarttumaan keuhkoihin. Tekee rajun keuhkokuumeen, limaa ja verta tulee keuhkoista. Terve kykenee yskimään ulos tulehduseritettä, astmaatikko ei koska astman takia putket tukossa jo valmiiksi... :(

T. Astmaatikko

Vierailija
459/176779 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laatikollinen kasvosuojaimia. Voisiko niillä lyödä rahoiksi?

Vierailija
460/176779 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saadaankohan taas jossain vaiheessa lukea tappeluista terveyskeskuksissa kun silloin viimeksi kun porukka jonotti sikuinfluenssapiikille narkolepsiaa saamaan. Varmaan samat tyypit olisivat kyseessä tälläkin kertaa.

Kyllä, minä nuori ihminen olin siellä viimeksi ja olen taas nyt. Terve ei ymmärrä mitä tää tekee jos on sairaus.

Ketju on lukittu.