Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?

Kommentit (176779)

Vierailija
2321/176779 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kanariansaarilla nyt myös todettu tautia? Tietääks kukaan?

Vierailija
2322/176779 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä 14 altistunutta saatu jo tavoitettua, mikä on tilanne nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/176779 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä kieltämättä miettinyt että entä jos tää tauti oliskin jo maailmanlaajuinen mutta sitä ei kerrottaisi. 

Ruotdissa, Saksassa ja Briteissähän on jo virusta, samoin kuin Suomessa.

Ranskassa, Espanjassa ja Italiassa myös.

Vierailija
2324/176779 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hitaasti nousee tuo kuolleiden määrä, hyvä.

Oletko nyt lukenut samoja uutisia kuin minä?

Ihmisiä kuolee koko ajan enemmän. Ensin oli 9, sitten 8 lisää, sitten 12, sitten parikymmentä ja eilen 42 ja tänään 43 lisää. Se luku per päivä nousee koko ajan, sitä mukaa ku tartunnan saaneita tulee. Huomenna taas enemmän.

Kohta ollaan sadassa kuolleessa per päivä.

Vertailun vuoksi, sars sairastutti 8000 henkilöä, joista 800 kuoli. Puolessatoista vuodessa.

Vierailija
2325/176779 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niitä 14 altistunutta saatu jo tavoitettua, mikä on tilanne nyt?

Annetaan lomailla rauhassa nyt kun on pulaa turisteita ja katellaan sitten myöhemmin jos on oireita

Vierailija
2326/176779 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Kanariansaarilla nyt myös todettu tautia? Tietääks kukaan?

On. Yksi sairastunut.

Vierailija
2327/176779 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av mammat, voivottelu ei auta. TOIMIKAA! Tehkää niinkuin minä, soittakaa omalle kansanedustajallenne. Minä soitin, ja olin kuilemma ENSIMMÄINEN soittamut. Siinä vaiheessa kun 10 000 ihmistä soittaa, tulee heille paine alkaa toimimaan. Se riittää että soitat oman alueesi kansanedustajalle (olit sitten äänestänyt häntä tai et).

Kansanedustaja edustaa kansaa, ja koska hallitus urpoilee tumput suorana pitää tämän asian lähteä nyt kansanedustajista.

Vaikken persu olekaan niin täysi kunnioitus sille naispersu-kansanedustajalle joka vaati hallitukselta toimia.

Oman kansanedustajan yhteystiedot ja sähköpostiosoitteen löydät www.eduskunta.fi

Pyydän, toimikaa! Päättäjät ei lue vauvapalstaa mutta suorat yhteydenotot toimivat.

Vierailija
2328/176779 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenkkien "THL:n" tiedotustilaisuus eiliseltä. Siellä on julistettu hätätila, vaikka kerrotaan, että juuri nyt tilanne on USA:ssa turvallinen. Korostetaan sitä, että tässä on paljon sellaista, mitä ei vielä tunneta.

Verrataan kausi-influenssaan: siitä tiedetään, että tapaukset loppuvat maalis-huhtikuussa, mutta tämä on vasta alkanut leviämään. 

- Hubein alueelta tulevat Jenkit: 14 vrk pakollista karanteenia

- Kiinasta tulevat Jenkit: vapaaehtoinen 14 vrk kotikaranteeni

- muut kansallisuudet, jotka ovat tulossa Kiinasta: ei pääsyä maahan! (paitsi jenkkien perheenjäsenet, eli perheet siis pääsee)

- America first - halutaan ensin pitää huolta omista kansalaisista - terveydenhuollon resurssit jne.

Nyt ToHeLo-Taneli ja muut THL:ssa pohtimaan tätä. 

Eihän ne ole voineet yhtään aiemmin edes reagoida. 

Vierailija
2329/176779 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on salaliittoteoria osoittautumassa todelliseksi. Koronaviruksesta on löytynyt elementtejä hi-viruksesta, mikä viittaa labrassa kehiteltyyn virukseen. Selittäisi myös miten tähän on nyt parissa viikossa kehitelty rokote, normisti rokotekehitykset on vuosien projekteja.

Tässä lisää asiasta. https://www.zerohedge.com/geopolitical/coronavirus-contains-hiv-inserti…

Ihmetellä täytyy tätä kiimaa kehitellä näitä bioaseita.

Vierailija
2330/176779 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku linkata niihin kiinalaisiin videopätkiin, joita täällä on mainittu?

Mstkustin tänään junalla pohjoisesta etelään ja viereisellä penkillä istui mies, joka aivasti ja yski ihan ympäriinsä n 3 minuutin välein. Varmaan oli tavallinen flunssa, mutta tuollaiaten ihmisten takia virukset juuri leviävät.

Mä oon löytänyt näitä videoita instagramista ja youtubesta. Instagramista löytyy käyttäjätilejä, jotka tiedottaa asiasta. Välillä niitä katoaa (ilmeisesti sensuuri) ja ilmestyy sitten taas uusia. Kun etsii hashtageilla esimerikiksi coronavirus ja coronavirusoutbreak ja wuhan ja wuhancoronavirus jne niin niin niitä videoita alkaa löytyä (voi joutua vähän kaivelemaan ja selailemaan) ja sitä kautta usein löytää sitten käyttäjätilin, jolla on enemmänkin Kiinasta vuodettuja videoita ja kuvia. Täälläkin ketjussa on pari käyttäjätunnusta ilmoitettu joilla löytyy niitä videoita. Youtubesta myös vastaavilla hakusanoilla löytyy, kun kaivelee.

Vierailija
2331/176779 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noille kansanedestajille pitää sanoa?

Oon laittanut viestejä vain lehtien ja Finnairin asiskadoalveluihin asiasta...

Vierailija
2332/176779 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä noille kansanedestajille pitää sanoa?

Oon laittanut viestejä vain lehtien ja Finnairin asiskadoalveluihin asiasta...

Sanoin itse että THL ei kerro koko totuutta ja ohjasin oikeaan paikkaan tarkistamaan tietoja (who). Kerroin miten oikeasti leviää (hengitysilman kautta) eikö millään torkku-Tanelin 15 minuutin yhdessäolosäännöllä. Ja ennenkaikkea VAADIN TOIMIA suomalaisten terveyden turvaamiseksi.

Alkoi toimimaan (naisedustaja) ja käynnisti ryhmätapaamisen toisten edustajien kanssa.

Vierailija
2333/176779 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsii tsekata MTV;n uutiset. 25% tartunnan saaneista sairastuu erittäin vakavasti. Pakko myöntää, että luku ylittää kaikkein synkimmät omat arvioni.

Jos 10% suomalaisista sairastuisi, hengityskonetta vaativaa tehohoitoa tarvittaisiin 125 000 ihmiselle...!!!!!!! Paikkoja sairaaloissa on vain pienelle murto-osalle.

Vierailija
2334/176779 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten v*ttu on mahdollista että näiden uusien tietojen valossa THL EI TEE MITÄÄN? Ei voi olla todellista. Taneli päiväunilla vissiin taas.

Vierailija
2335/176779 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän tartunnan saaneita on nyt parantunut kuin kuollut tähän flunssaan. Lällä-lää ällöt hysteerikot! 👅

https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda759…

Tartunnan saaneita on 12 000 ja parantuneita 250. Kuolleita saman verran. Mitä luulet niille lopuille 11 500:lle käyvän?

Kaikki kuolee. Joskus.

Vierailija
2336/176779 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarian saariin kuuluvalla La Gomeralla olevalla miehellä todettu tartunta. Hän sai tartunnan saksalaiselta, jolla diagnosoitiin virus. Mies on siis jo ollut saarella eristettynä altistuksen vuoksi neljän muun henkilön kanssa.

Spain’s National Centre for Microbiology has confirmed the country’s first case of coronavirus after a man was diagnosed with the virus on the remote island of La Gomera in the Canaries, the Health Ministry said late on Friday.

The patient is part of a group of five people taken into observation on the island and isolated after it was found they had come into contact with a German man diagnosed with the virus. -The Guardian 31.1 2020

Vierailija
2337/176779 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku linkata niihin kiinalaisiin videopätkiin, joita täällä on mainittu?

Mstkustin tänään junalla pohjoisesta etelään ja viereisellä penkillä istui mies, joka aivasti ja yski ihan ympäriinsä n 3 minuutin välein. Varmaan oli tavallinen flunssa, mutta tuollaiaten ihmisten takia virukset juuri leviävät.

Mä oon löytänyt näitä videoita instagramista ja youtubesta. Instagramista löytyy käyttäjätilejä, jotka tiedottaa asiasta. Välillä niitä katoaa (ilmeisesti sensuuri) ja ilmestyy sitten taas uusia. Kun etsii hashtageilla esimerikiksi coronavirus ja coronavirusoutbreak ja wuhan ja wuhancoronavirus jne niin niin niitä videoita alkaa löytyä (voi joutua vähän kaivelemaan ja selailemaan) ja sitä kautta usein löytää sitten käyttäjätilin, jolla on enemmänkin Kiinasta vuodettuja videoita ja kuvia. Täälläkin ketjussa on pari käyttäjätunnusta ilmoitettu joilla löytyy niitä videoita. Youtubesta myös vastaavilla hakusanoilla löytyy, kun kaivelee.

Ne, joissa on kuulemma niitä kaatuilevia ihmisiä, ei niissä useita ihmisiä ole näkynyt kaatuvan, eikä ole todisteita, että liittyisivät juuri koronaan. Joku niistä videoista on alkujaan ollut tic tocissa ja jos tiedätte kyseisen sovellusen niin joo. Sitten on osunut silmiin joku video sairaalasta ja niitä taas en jaksa uskoa feikeiksi. Ihan hirveä tilanne. Aikookohan moni suomalainen muuttaa lomasuunnitelmiaan nyt talvilomakauden tullen? Aiotko sinä? 

Vierailija
2338/176779 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten v*ttu on mahdollista että näiden uusien tietojen valossa THL EI TEE MITÄÄN? Ei voi olla todellista. Taneli päiväunilla vissiin taas.

Odottavat Trumpin tviittiä. 

Vierailija
2339/176779 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkerasti viestejä oman alueen kansanedustajille! Ne on olemassa juuri tällaisia tilanteita varten! Heihin saa ja PITÄÄ ottaa yhteyttä. Sähköpostit laulamaan. Viitatkaa kansainvälisiin, luotettaviin uutislähteisiin, joissa kerrottu asian todellisesta tilasta. Lisäksi viittaisin myös noihin vuodettuihin kiinalaisiin videoihin, joista asian todellinen laita käy ilmi. Niistäkään ei ole Suomen lehdistö mitään kirjoittanut. 

Vierailija
2340/176779 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niistä epäilyistä nyt kuulunut mitään? Perjantaina piti tulla tuloksia muista suomen epäilyistä mutta ainakaan itse en ole nähnyt mitään uutista näistä.

Ketju on lukittu.