Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?
Kommentit (176779)
Miksi hus:n tartunta kerrottiin vasta nyt kun se on varmistettu.
Miksei kerrottu heti epäilyä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/94bda098-1ca1-466e-a55b-b467e901d013
Milanosta tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikkelissä koronavirusepäily https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/69c3df61-6df7-4a80-ae20-41df797c6842
Mikkeli karanteeniin!
Nyt viimeistään alkaa olemaan aika eristäytyä, jos ylipäätään aikoo siten vältellä virusta. Kantajia on aina paljon enemmän kuin positiiviseksi testattuja.
Miksei tuo varmistettu hus-tapaus herätä enemmän keskustelua. Miksei haera hänen kontaktejaan jne.
Helsingissä varmistunut työikäisellä naisella tartunta.
Ei levinnytkään suomeen korona kiinalaisilta lapin matkaajilta. Vaan italiasta saapuneilta/saapuvilta suomalaisilta. Tänään tulossa lento korona alueelta Italiasta lappeenrantaan. Ja helsinkiin tullut myös. Ihan varmasti näillä matkustajilla on joillain tartunta. Ja ei muuta kun huomenna töihin!
Italian virusalueelta tuleville jaettu paperilapulla ohje miten toimia jos alkaa tuntua pahalta. Terminaalissa lisäksi pullo käsidesiä. Siinä kaikki.
Suomi ei edes yritä hidastaa tai rajoittaa Koronan saapumista maahan. Kiinnostaisi tietää miksi.
Kummallista vähättelyä taas telkkariuutisissa.
Ettei muka ole vaarallinen.
Ei Kiina sulkisi kaupunkeja, jollei olisi erittäin vaarallinen.
En usko ollenkaa tuota hyssyttelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkelissä koronavirusepäily https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/69c3df61-6df7-4a80-ae20-41df797c6842
Mikkeli karanteeniin!
Helsinki karenteeniin!
Onko joku tästä ihan aidosti yllättynyt? Minulle tämä on ollut itsestäänselvää siitä asti kun Wuhan laitettiin karanteeniin.
Miten on mahdollista, että tuo Helsingin varmistunut tapaus kerrottiin vasta nyt, kun se on varmistunut.
Miksei sitä kerrottu epäilyn, kuten muitakin epäilyjä.
Italiassa yksi mies on tartuttanut itse kymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei Milanon koneita ole laitettu karanteeniin. Nythän sieltä tulee näitä koronaan sairastuneita. On vähä hemmetin paljon vaikeampi ensin päästää koneelliset hajaantumaan maakuntiin ja sitten vasta ruveta jäljittämään heitä ja heidän kontaktejaan. Anna mun kaikki kestää tätä typeryyden multihuipentumaa suomalaisviranomaisissa.
Olisi kannattanut.
Nyt kannattaisi sanoa, kun sinne Milanon kautta Alpeille suomalaiset yhä lomillensa matkustaa, että voi olla ettemme pysty ottamaan teitä takaisin jos tilanne sellaiseksi menee. Saisivat sitten lomamatkalaiset itse punnita lähtöhalukkuuttaan, eikä sysätä evakuointivastuuta muun Suomen harteille.
Mikä parasta niin Italiasta tulee koko ajan lisää lentoja eikä ketään tarkasteta. Tervetuloa vaan kaikki toivottaa idioottilandia.
Lähden Milanoon pitkälle viikonlopulle. 😎 Yritän muistaa pestä käsiä ahkerasti.
Vierailija kirjoitti:
Italiassa yksi mies on tartuttanut itse kymmeniä.
Siis se aivan alkuvaiheen tartuttaa, jota alkuun luultiin tapaukseksi 0.
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että tuo Helsingin varmistunut tapaus kerrottiin vasta nyt, kun se on varmistunut.
Miksei sitä kerrottu epäilyn, kuten muitakin epäilyjä.
Avoin tiedottaminen olisi järkyttänyt ihmisten mielenrauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä tartunta!
Jess! Leviäispä koko Suomeen.
Ilmoitettu asiattomaksi.
Milanostapa tietenkin. Ja varmaan suoraan lentokoneella.