Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?
Kommentit (176779)
Ettei vaan korona ole alkusoittoa ja nyt kun nähdään miten maailma reagoi tämän kanssa lasketaan seuraavaksi liikkeelle paljon tappavampi virus?
Näin eliitti iskee liikakansoitustaja ja ympäristön paskomista vastaan.
Sinäänsä hyvä konsti ilman sotia vaikka muuten tietysti raakaa :'(
Maskeja maassa ja kaduilla. Miten joillekin on niin vaikeaa laittaa ne maskit roskiin?
Vierailija kirjoitti:
Maskeja maassa ja kaduilla. Miten joillekin on niin vaikeaa laittaa ne maskit roskiin?
Luultavasti itsellekin on käynyt niin, että kun metrosta tai bussista poistuessani olen poistanut maskin kasvoiltani ja laittanut taskuun, se on myöhemmin tippunut sieltä kun olen kaivanut avaimia tai kännykkää. En usko että monikaan tahallaan ympäristöä roskaa. Myös varikset ja muut kaupunkilinnut kiskovat niitä ulos roskiksista ruuanjätteitä etsiessään.
Kertakäyttömaskit on ympäristöhaitta, se on selvää. Siksi olenkin nyt luopunut maskin käytöstä kokonaan. Otan mieluummin koronan. Maapallon terveys ennen kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiskko joku ystävällisesti laittaa suomennoksena muutaman lauseen?
Samaa mieltä,olemme Suomen kielisellä sivustolla.Mitä hienoa on vaihtaa Suomenkieli englaniksi? vähän kuin tuttavani sanoi: Minuun ei korona tule,uskon Jumalaan. Joten elää normi elämää,tapaa ihmisiä.Halii pusutelee poskille.Hyvin on kansoitunut Suomikin uskossa!
No, etpä osaa näköjään suomeakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sikapiikkiä en ottanut. En tiedä oliko sikalunssaa koska olin kuumeessa ja töistä viikon pois. Ei ollut paha ja en mennyt lääkäriin.
Siis, ihan järjettömän kiinnostavaa
Vierailija kirjoitti:
Koronaväsymys uhkaa Suomea – pääministeri pystyy paljon muuhunkin kuin toivomiseen
https://ls24.fi/lannen-media/koronavasymys-uhkaa-suomea-paaministeri-py…
Hyvä pääkirjoitus. Sama Turun Sanomissa. Mediakin alkaa herätä. Paitsi Hesari. Vihervassarien äänitorvi viimeiseen asti.
Hallitus tulee kaatumaan tämän aallon mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikapiikkiä en ottanut. En tiedä oliko sikalunssaa koska olin kuumeessa ja töistä viikon pois. Ei ollut paha ja en mennyt lääkäriin.
Siis, ihan järjettömän kiinnostavaa
Jotkut panikoi sikapiikistä ja nyt koronasta.
Koulut olleet 2päivää! Niissäkö jo koronaa?
Vierailija kirjoitti:
Roskiksia tulee lisätä. Nyt myös koulujen pihoihin!
Käyttäjä37298 kirjoitti:
Ettei vaan korona ole alkusoittoa ja nyt kun nähdään miten maailma reagoi tämän kanssa lasketaan seuraavaksi liikkeelle paljon tappavampi virus?
Sinäänsä hyvä konsti ilman sotia vaikka muuten tietysti raakaa :'(
Mä luulen, että tän piti olla tappavampi mutta jäi tuhnuksi. Ehkä alussa oli, mutta muuntu nopeasti normi flunssan tasolle. Mutta tämä teatteri vaan jatkuu ja jatkuu..
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37298 kirjoitti:
Sinäänsä hyvä konsti ilman sotia vaikka muuten tietysti raakaa :'(Mä luulen, että tän piti olla tappavampi mutta jäi tuhnuksi. Ehkä alussa oli, mutta muuntu nopeasti normi flunssan tasolle. Mutta tämä teatteri vaan jatkuu ja jatkuu..
Espanjalaisessakin 1. aaalto tappoi vain vanhuksia ja tähän tuudittauduttiin. Myöhemmät aallot siirtyi nuoriin aikuisiin. Tämä covid viittaa ihan samaa käytökseen näine mutaatioineen.
No onhan korona tullut maille järjettömän kalliiksi ja hämmentänyt politiikkaa, joten ei sen taudin tarvitse tappavampi olla. Nyt maat käyttävät rahansa rokotteisiin ja epävarmuus, onko nämä paniikissa rokotetut turvassa. Ei ole, koska, mitä enemmän rokotetaan, sen enemmän tulee muunnoksia. Kohta maat ostavat uutta päivitettyä muunnoksiin sopivaa rokotetta hullun kiilto silmissä. Suomen tulee tukahduttaa NYT!
MikaK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37298 kirjoitti:
Sinäänsä hyvä konsti ilman sotia vaikka muuten tietysti raakaa :'(Mä luulen, että tän piti olla tappavampi mutta jäi tuhnuksi. Ehkä alussa oli, mutta muuntu nopeasti normi flunssan tasolle. Mutta tämä teatteri vaan jatkuu ja jatkuu..
Espanjalaisessakin 1. aaalto tappoi vain vanhuksia ja tähän tuudittauduttiin. Myöhemmät aallot siirtyi nuoriin aikuisiin. Tämä covid viittaa ihan samaa käytökseen näine mutaatioineen.
Voiko olla sattumaa, että historia toistaa näin itseään? En usko!
MikaK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37298 kirjoitti:
Jep, sitten alettiin rokottamaan kansaa ja alkoi kuolla myös nuoria.
Itselleni sanottiin että raskaus niin pitkällä ettei voi antaa ja sitten vauva oli niin pieni ettei voinut antaa. Syntyi siis elokuun alussa 2009. Mies ei ole ikinä ottanut influenssapiikkejä eikä ikinä sairasta mitään flunssia. Itse olen sairastanut ainakin 4 influenssaa ja ottanut rokotteen kahtena viime talvena. Myös lapset 2009 ja 2011 synt on influenssarokotettu.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli heinäkuussa 2010 la ja kyllä siinä raskauden alussa painostettiin ottamaan tuo sikapiikki..oli juurikin tuota, että todella vaarallinen raskaana olevalle.
Minullakin oli la 07/2010, mutta neuvolasta ei painostettu. Otin piikin ja kaiken lisäksi n.5 päivää sen jälkeen sikainfluenssa iski. Onneksi tuli tosi lievänä, luulen että piikki auttoi.
https://www-bbc-com.cdn.ampproject.org/v/s/www.bbc.com/news/amp/uk-wale…
Miten rokotuksen jälkeen eli varotoimet jatkuu.
Norjalaisten pohdintaa rokotuksista
https://www.dagbladet.no/nyheter/tror-alle-er-vaksinert-i-sommer/732419…
Myös Pohjois-Pohjanmaalla annettiin sikainfluenssarokote raskaana oleville.