Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?
Kommentit (176779)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapseni oksentaa ja ripuloi, toinen lapsi yskii. Millaisia oireita lapsilla koronasta?
Minä en ole lääkäri. Varo ettei virkamies ota lastasi huostaan.
Ulkomailla otetaan lapsia jo huostaan koronan takia.
Missä ulkomailla? Miksi? Bill Gatesko lapset sitten syö vai miksi?
Tanskassa ihmiset saivat tuollaisen sadistisen lain estettyä mielenosoituksilla.
Ei onnistu Suomessa. Suomalaisilla on niin flegmaattinen temperamentti, ettei niin suurta joukkoa saada kadulle. Pitäisi saada kymmeniätuhansia, satojatuhansia ihmisiä kadulle. Ei tule onnistumaan.
Joku, jolla on suhteita poliitikkoihin, lääkäreihin ja mediaan jne.voisi estää tämän.
Suomalaisilla ei ole aavistustakaan mitä heidän päänsä menoksi suunnitellaan.
EU-päätöksetkin tehdään suljettujen ovien takana. Kansa ei tulisi niitä hyväksymään jos tietäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WHO 7.12. pikkuhiljaa heräilee myös koronatestin (RT PCR) ongelmiin:
https://www.who.int/news/item/14-12-2020-who-information-notice-for-ivd…
Uudellamaalla, 2.8 miljoonan ihmisen asuinalue, on 10 ihmistä tehohoidossa koronapositiivisella testillä. Olevinaan kriisi. Koko maassa (5.5 miljoonaa) 28 ihmistä tehohoidossa. Silti puhutaan kriisistä. Mikä Suomen terveydenhoitojärjestelmää vaivaa?
Sieltähän on jo siirretty potilaita ainakin Kuopioon ja Turkuun. Mihinkäs alueeseen nämä potilaat lasketaan?
Miksi? Uudellamaallahan melkein kaikki lisäkapasiteetti hoitaa on? Haluaako kaikki joululomalle?
Kannattais varmaan kieltää ilotulitteiden myynti ja ennaltaehkäistä niistä syntyvät vammat. Asuin pari vuotta Vuosaaressa, siellä oli oikein ilotulituste villi länsi maaliskuuhun asti ja pennut ampuivat myös ihmisiä päin.
Oisko tässä syy?
Helsingissä huutava hoitajapula – Seure etsii nyt satoja uusia hoitajia: "Rekrytoimme kaikki, jotka soveltuvat"
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/3193328Tervetuloa Helsinkiin! Meillä estetään koronaa "vastuullisesti" ja etenkin nuoret ja lapset "huomioiden".
Yksi koronahoitopaikka vaatii monen hoitajan työpanoksen.
Myös henkilökunnan sairastumiset tai koronavirukselle altistumiset ja niitä seuraavat karanteenit voivat vaikeuttaa yksiköiden toimintaa äkillisesti”, sanoo johtajaylilääkäri Markku Mäkijärvi.
”Sairaaloissa ei ole joulun ja vuodenvaihteen aikana ylimääräistä reserviä ja tiukan paikan tullen ainoa keino turvata kiireellinen potilashoito on kutsua henkilökuntaa töihin vuosilomalta.
https://www.hus.fi/ajankohtaista/hus-pitaa-valmiuslakia-tarpeellisena-e…
Eipä ole kovin korkea tehohoidon kapasiteetti Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinais-Suomen sairaanhoitopiiri tiedottaa, että torstaina ilmoitetut 86 uutta koronavirustartuntaa ovat alueen päiväkohtainen ennätys. Tiedotteessa Varsinais-Suomen koronavirustilannetta kuvataan hyvin huolestuttavaksi eikä tilanne ole tasaantunut, vaikka tiukat suositukset kontaktien minimoimiseksi ovat olleet voimassa jo kaksi viikkoa.(HS)
Varsinais-Suomen ilmaantuvuus olikin nyt noussut ohi HUS:n ja on kovassa nousussa, vaikka samaan aikaan koko maan ilmaantuvuus on kääntynyt lievään laskuun. Huolestuttavaa tosiaankin.
Huomenna tulee taas hallituksen linjan mukaisesti Skopjesta koneellinen koronaa.
Ja koronaa levitetään vieläkin tahallaan jotta pakkolait saadaan voimaan. Toivottavasti tajusitte tämän jo kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa tehdän nyt uutta tartuntatautilakia.
Sen perusteella ihminen voidaan eristää kodin ulkopuolelle pelkän koronaepäilyn takia.
Huomio: EPÄILYN.
Ei edes oikean, todetun tartunnan vuoksi.
Eristää kodin ulkopuolelle? Mitä?
Kyllä.
Eli minne kyseinen epäilty sitten menee jos ei kotiinsa pääse? Eiku mitä, en tajua.
Kerro tietosi asiasta, ole hyvä.
En tiedä. Varmasti kertoisin heti jos tietäisin.
Vietiinhän ne juutalaisetkin keskitysleireille. Tultiin hakemaan kotoa väkisin.
Luvattiin hyvää ja lastattiin junaan. Loppu tarinasta tiedetään jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuli tieto, että työnantajani tarjoaa minulle koronarokotteen jo joulun välipäivinä. Minä pääsen siis viettämään uuttavuotta aivan niin kuin vanhoina hyvinä aikoina. Minä lupaan jo etukäteen juhlia kaikkien maaliskuun puolivälistä lähtien väliin jääneiden bileiden edestä. Myös monta matkaa on minulta jäänyt tekemättä, mutta enää minun ei tarvitse odottaa montaa päivää. On takaisinmaksun aika. On aika palata jälleen elämään.
Tämä. Olen ollut neljän seinän sisällä vuoden. En enää muista, miltä ulkoilma tuntuu. Lähden saman tien piikin ollessa vielä käsivarressa yhdessä Asko Järvisen ja Sanna Marinin kanssa bilelomalle Wuhaniin ja sieltä Tirolin kautta Tukholmaan. Täältä tullaan maailma!
Muistakaa puhaltaa pilliin jota kierrätätte suusta suuhun!
Keskitysleireille vietiin juutalaisten lisäksi myös kommunistit, homot ja puolalaiset.
Tämä on tosiasia. Kukaan kansalainen ei voi tietää enää, mikä leima hänessä jo on.
Sekin varmaan riittää jos olet liian fiksu. Teeskennelkää tyhmää. Suojelkaa itseänne.
Älkää enää riidelkö keskenänne, pyydän.Tehkää jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen perusteella ihminen voidaan eristää kodin ulkopuolelle pelkän koronaepäilyn takia.
Kyllä.
Eli minne kyseinen epäilty sitten menee jos ei kotiinsa pääse? Eiku mitä, en tajua.
Sehän on pelkästään hyvä ja hieno asia, että tartuntatautilakia muutetaan.
Nyt tarvitaan uusia, toimivia säännöksiä ja rajoitusmahdollisuuksia, lisäyksiä lakeihin, jotta tautia saadaan kuriin.
Toivotaan , että päättäjät saavat pikaisesti muutokset aikaan.
Hyvä, että muuttavat tartuntatauti lakia, jotta viruksesta päästään eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi: alkoholin myynti loppuu jo klo 20. Ravintolaporukan rajoitus 4 henkilöä. Kaikki mahdolliset etähommiin, lukiolaiset etäopetukseen... 24.1.2021 asti
Suositus olla järjestämättä kaupoissa joulun välipäivien perinteisiä alemyyntejä. Jos kaupoissa ruuhkaa, käyttöön jonotussysteemi ulkotiloihin.
Ruotsille Tsemppiä, vain rajoituksilla virus saadaan nitistetyksi.
🏴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapseni oksentaa ja ripuloi, toinen lapsi yskii. Millaisia oireita lapsilla koronasta?
Minä en ole lääkäri. Varo ettei virkamies ota lastasi huostaan.
Ulkomailla otetaan lapsia jo huostaan koronan takia.
Missä ulkomailla? Miksi? Bill Gatesko lapset sitten syö vai miksi?
En ole Qanon. En usko yhteenkään salaliittoteoriaan. Tuohon ei tarvita kuin tavalliset aivot päähän. Tai aivoni eivät ole sitten tavalliset.
Olen taas varoittanut.
Ihan kauheaa katsoa taas vierestä kun ihmiset eivät tajua varautua. Tajusin jo viime keväänä ja mulle naurettiin. Tiesin silloin että korona pitää tukahduttaa heti.
Miltä luulet pelastuvasi lyömällä koko ajan typeriä leimoja ihmisiin?
Kuulkaa kaikki.
Joku sanoo sulle: on epäily että sinulla on korona. Lähdetäänpä nyt.
Lääkäri kirjoittaa pakkolähetteen ja sinut viedään väkisin jonnekin.
Turhaan kysyt, minne. Minä en sitä tiedä.
Ruotsi tiukentaa rajoituksia kirjoitti:
Ruotsin pääministeri on noin tunti pari sitten antanut tiukennuksia ruotsiin korona ohjeisiin , mm. Kasvomaski suosituksen, lukiot etään 24.1 asti , asiakasmäärä rajoituksia, alkoholin myyntikiellon klo 20 alkaen iltaisin jne. Yle uutisoi asiasta.
Hienoa 🇸🇪🇸🇪🇸🇪
Vierailija kirjoitti:
Keskitysleireille vietiin juutalaisten lisäksi myös kommunistit, homot ja puolalaiset.
Tämä on tosiasia. Kukaan kansalainen ei voi tietää enää, mikä leima hänessä jo on.
Sekin varmaan riittää jos olet liian fiksu. Teeskennelkää tyhmää. Suojelkaa itseänne.
Älkää enää riidelkö keskenänne, pyydän.Tehkää jotain.
Vammaisista ja vajaaälyisistä haluttiin tuolloin myös eroon. Eli en suosittelisi leikkimään tyhmää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Sehän on pelkästään hyvä ja hieno asia, että tartuntatautilakia muutetaan.
Nyt tarvitaan uusia, toimivia säännöksiä ja rajoitusmahdollisuuksia, lisäyksiä lakeihin, jotta tautia saadaan kuriin.
Toivotaan , että päättäjät saavat pikaisesti muutokset aikaan.
Olet tyypillinen suomalainen. Liikuttavan hyväuskoinen. Se järkyttää ja itkettää minua.
Vierailija kirjoitti:
Ups, ilmoitettiin vahingossa väärä tartunta huhtikuussa!
29.04. -1
29.11. -1
30.11. -1
07.12. -1
08.12. -2
10.12. +1
11.12. -1
12.12. +1
14.12. +13
15.12. +46
16.12. +175
17.12. +125Yhteensä 354
https://mobile.twitter.com/bot_fi/status/1339867159120519168Eipä täälläkään ole Suomessa koronaan kuolleiden ikäjakaumaa. Mistä sen nyt näkee?
Eilisen perusteella laskin tämän:
20-49 v. = 8 kpl kuolleita
50-90- = 462 kpl kuolleita
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaa kaikki.
Ihan turha etukäteen spekuloida.
Mutta jos noin olisi, niin se olisi toimiva malli.
Epidemian alkuvaiheessa keväällä italia pyysi kiinasta apua. Asiantuntijat tulivat eurooppaan ja antoivat 2 neuvoa,
ne olivat:
1) erilliset korona sairaalat , joihin positiiviset laitetaan , kunnes ovat terveitä , näin tauti ei leviä
2) maskit kaikille
Kumpaakaan ei euroopassa noudatettu keväällä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaa kaikki.
Tämä on tosiasia. Ajan haaskausta on antaa alapeukku.
Olen varoittanut nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaa kaikki.
Nyt oikeasti! Sinusta on ehkä hauska keksiä kauhutarinoita tai ehkä olet oikeasti sekaisin. Älä kuitenkaan viitsi kirjoitella harhojasi palstoille, joita lukevat varmaan myös monet herkät ja yksinäiset ihmiset. Vuoden päästä koronahässäkkä onneksi on varmaankin jo ohi . Yritetään pysyä järjissämme siihen saakka. Muistetaan kävellä paljon!