Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?
Kommentit (176779)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain positiivisen Korona virus tuloksen. Koko Espoo menee karanteeniin. Metroa ei kannata käyttää.
Ihan oikeasti? Mitkä oli oireet? Kysyn, koska epäilen itsellänikin olevan korona. Espoos on mun koulu ja sinne tuli uv:n jälkeen iso lössi kiinalaisia vaihtareita, jotka kulkeneet kans samas bussis koululle. Mul ollut viikon ajan lämpö koholla, hengenahdistusta ja vihlontaa henkitorves. Lisäks kiinnostaa tietää et tilastoidaanko noit oikeesti missää.
Vain yskää ja lievää lämpöilyä. Asun kiinalaisen vaihto-opiskelijan kanssa jolla ei ole mitään oireita. En usko että ollaan liikuttu samalla kampuksella.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei koronavirus riitä, tarvitaan vielä lintuinfluenssa
sori en seuraa juutuupista mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain positiivisen Korona virus tuloksen. Koko Espoo menee karanteeniin. Metroa ei kannata käyttää.
Ihan oikeasti? Mitkä oli oireet? Kysyn, koska epäilen itsellänikin olevan korona. Espoos on mun koulu ja sinne tuli uv:n jälkeen iso lössi kiinalaisia vaihtareita, jotka kulkeneet kans samas bussis koululle. Mul ollut viikon ajan lämpö koholla, hengenahdistusta ja vihlontaa henkitorves. Lisäks kiinnostaa tietää et tilastoidaanko noit oikeesti missää.
Oletko tosissasi? Otitko edellisen tosissasi.
Hulluus on tarttuvaa!
No ihan hyvinhän niillä uv:n jälkeen Suomeen Kiinasta tulleilla voi olla korona. Mä en tiedä kuka olis nii älyvapaa et vitsailis tällasesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos koronaviruksen sairastuneilla on heikot oireet, pääsee leviämään salakavalasti. Vielä ei tiedetä, onko tällaisia.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koronaviruksella-salakavala-tapa-ed…
Minusta kaikki matkustus Kiinasta pitäisi vaati 2 viikon karanteenin.
Miksi jotkut maat suojaavat kansalaisiaan ja me emme?
Ja ihmettelen liian tiukkoja näytteenottokriteerejä.
Minusta pitäisi otta kaikilta kovass kuumeessa olevilta varmuuden vuoksi. Ja tehdä tämä ulkotiloissa, etteivät tartuta muita potilaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain yskää ja lievää lämpöilyä. Asun kiinalaisen vaihto-opiskelijan kanssa jolla ei ole mitään oireita. En usko että ollaan liikuttu samalla kampuksella.
Jep ja minä olen Kekkonen.
Kansainväliseen liikkuvuuteen ja matkailuun liittyvät yksittäiset tapaukset ovat Suomessa mahdollisia. Mahdollisten tautitapausten nopea tunnistaminen on tärkeää, jotta tehokkailla torjuntatoimilla voidaan vähentää jatkotartuntojen riskiä.
Vierailija kirjoitti:
4 viikkoa aikaisemmin
sori en edelleenkään katso
mee ylikselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko kyllä kysyy et millä kampuksella? Tai mikä ala? Mulla tekniikka. Mistäpä sen tietää, ei kait espoos kovin montaa vaihtoehtoo oo.
Vierailija kirjoitti:
Kansainväliseen liikkuvuuteen ja matkailuun liittyvät yksittäiset tapaukset ovat Suomessa mahdollisia. Mahdollisten tautitapausten nopea tunnistaminen on tärkeää, jotta tehokkailla torjuntatoimilla voidaan vähentää jatkotartuntojen riskiä.
JA siinä tapauksessa otetaan yhteys terveysasemalle eikä vauvailu palstalle.
Vaatikaa kansanedustajia toimimaan, jotta saadaan kaikki Kiinasta tuleminen 2 viikon karanteenin kautta.
Kyllä tämä on poliittinen asia, vaikka kansanedustaja (Kiuru?) toisin väitti.
Italian sulki pääministeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko kyllä kysyy et millä kampuksella? Tai mikä ala? Mulla tekniikka. Mistäpä sen tietää, ei kait espoos kovin montaa vaihtoehtoo oo.
Nyt tämä höpöttely alkaa mennä rikollisille urille. Yksityishenkilöt eivät tiedota yhtään mitään keskustelupalstoilla. Älkää uskoko näitä.
Hei, olen taas täällä!
Olen tämän tylsän ketjun aloittaja ja kun Coronaan tai siis Koronaan kuuluu keuhkokuume niin kerron hiukan lisää.
Itse sairastin 2009 sikainflun vaikka siitä sitä ennen lähinnä vitsailin jokaiselle.
Olin yksi 10 espoolaisesta joka joutui "sian" takia tehohoitoon.
Vietin sairaalassa 13 päivää joista 4 päivää teholla ja eristyksessä.
Tilanne oli paljon vakavampi kuin silloin ymmärsin.
Kun pääsin teholta sain keuhkokuumeen.
Kun siitä toivuin (jotenkin) niin keuhkokuvissani näkyy kuulemma lopuneloani se että olen sairastanut sian.
Se tunne kun omat keuhkot eivät tuota tarpeeksi happea vaan joudut avustaa keuhkojasi happiviiksillä ei ole mikään mieltä ylentävä.
Sairaalasta päästyäni kuljin jonkun aikaa happiviikset apunani enkä jaksanut juuri muuta kuin maata.
Korona kuulostaa todella paljon hurjemmalta kuin tämä sikainfluenssa (jonka muuten sairasti niin lapset kuin vaimokin) niin kait tässä pitää kumartua isomman edessä :(.
Tästä kaikesta on kiva vitsailla ja heittää huulta kuten itsekin tein, ennekuin joku suurempi päätti toisin.
Nimerkillä aina savuton 45v "kollinpoikanen."
On otettava huomioon, että tämä epidemian takia tänne saattaa pyrkiä ihmisiä hoitoon, kun omassa maassa on resurssit loppuneet.
Täällä olevat haluavat pidentää viisumeitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläisessä tilanteessa ensin yhteys sairaalaan, soittamalla, koska on olemassa mahdollisuus viruksesta. Koita olla tartuttamatta muita. Soita oman alueesi päivystykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 viikkoa aikaisemmin
mee ylikselle
Miksi Suomessa ei missään ole wuhanilaisen haastattelua. Heitähän on täällä matkailijoina.
Se Lapissakin sairastunut on Wuhanista.
Vierailija kirjoitti:
.
Näin on tehty ennenkin. Sillä hämärretään sitä toden ja fiktion rajaa.
Näin todellakin tehdään. Muistatteko miten kummalliselta tuntui ensin ajatus tummaihoisesta presidentistä? En enää muista sarjan nimeä, mutta sen esittämisestä ei mennyt hirveän montaa vuotta kun Barack valittiin. Sattumaa?
Joo ja sarjan luonnollisin selitys on luonnollisesti salaliitto eikä se, että maailma ja ihmisten ymmärrys on kehittynyt sen verran, että ihonväri tai vaikkapa sukupuoli ei enää märittele ihmisen mahdollisuuksia johonkin positioon edes fiktiivisessä teoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 viikkoa aikaisemmin
mee ylikselle
joo ei kiinnosta
tekase oma lanka videomatskulle
Näin todellakin tehdään. Muistatteko miten kummalliselta tuntui ensin ajatus tummaihoisesta presidentistä? En enää muista sarjan nimeä, mutta sen esittämisestä ei mennyt hirveän montaa vuotta kun Barack valittiin. Sattumaa?
Millä perusteella te valitsette elokuvat, jotka ennakoivat tulevaa? Mietin tässä arkin rakentamista, 2012:n ensi-illasta on jo muutama vuosi.
Mä oon jo päättänyt useamman elokuvan opastamana, että vaikka pääsisin ilmaiseksi avaruuteen tai dinosauruksia esittelevään puistoon, en mene. Myös klovnit on vaarallisia.