Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylireagoinko? Mies kävi Dubaissa hierontapaikassa

Vierailija
25.01.2020 |

Mies on työmatkalla Dubaissa ja kertoi, että oli työkaverinsa kanssa käynyt hotellinsa hierontapaikassa 1.5 tunnin hieronnassa. Tiedän, kuulostaa ensi alkuun viattomalta, mutta itsekin aikanaan Dubaissa asuneena tiedän, että siellä hotellien hierojatytöt (ja paino sanalla TYTÖT) palkataan ulkonäön, ei hieronnan ammattitutkinnon, koulutuksen ja kokemuksen perusteella. Vaikka periaatteessa kyseessä on uskonnollinen ja konservatiivinen kaupunki, on se samaan aikaan älyttömän kaksinaismoralistinen ja tiedän, että prostituutio rehottaa noissa luksushotellienkin hierontapaikoissa. Aikanaan Dubaissa miehen kanssa asuessa puhuimmekin siitä, että en tykkää ajatuksesta, että mies kävisi noissa kähmintäpaikoissa hierottavana ja sovittiin, että hieronnat tehdään vaan oikeissa urheiluhierontapaikoissa.

Nyt mies soitti ja kertoi tuosta hierontajutusta. Olin tosi hämmästynyt ja oikeastaan loukkaantunut. En usko, että mies oikeasti pystyisi pettämään minua prostituoidun kanssa, mutta en myöskään pysty pitämään noita hierontapaikkoja viattomia enkä etenkään ammattimaisina hierontapaikkoina. Kyseessä on hierojat, jotka on palkattu ulkonäön ja kuppikoon perusteella, ja hierovat seksikkäästi pukeutuneena. Kysyin mieheltä, tuntuisiko hänestä kivalta, jos minä menisin jollekin puolialastomalle gigololle hierottavaksi, ja hän myönsi ettei pitäisi ajatuksesta. Mies nyt vakuuttaa, että kyseessä oli hieno kylpylä, missä ei tapahdu mitään epäsopivaa jne. mutta silti koko homma tuntuu musta vastenmieliseltä. Mies on nyt muka niin ihmeissään ja laittaa viestejä tyyliin "älä oo kulta suuttunut, toi on täysin viatonta" jne.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää kondomia, yhdynnän tekninen määritelmä ei täyty. Huoletta siis.

Vierailija
22/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se, että hierojana on nätti tyttö, vielä tarkoita että kyseessä olisi mikään 'happy ending' -hieronta. Ja jos olisi ollut, niin tokko miehesi olisi noin avoimesti siitä sinulle kertonutkaan. Eli sanoisin, että kyllä ylireagoit. Relax.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen itse asiaa siten että teillä on ainakin luottamus kohdillaan kun mies voi kertoa sellaisia asioita joista varmasti tietää että heikompi suhde kärsii. Jos miehesi olisi käynyt hässimässä prostituioitua, hän ei olisi varmasti kertonut koko asiasta. Nyt hän varmasti harmittelee että mainitsi koko paikkaa ollenkaan, kun oletti että voi puhua kanssasi aivan kaikesta. Jatkossa hän ei varmasti puhu mistään vastaavista edes vahingossa.

Älä menetä miehesi luottamusta siksi että hän alkaa katumaan sitä että luotti sinuun.

Toisaalta mies voi olla sen verran ovela, että ajattelee naisensa miettivän juuri em. tavalla. Parempi kertoa, mutta ei kerro koko totuutta.

Vierailija
24/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä mies kertoisi jos asia ei kestäisi päivänvaloa?

no juuri siksi kertoikin :-)

Vierailija
25/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa. Turhaa mustistelet. 

Vierailija
26/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksaisi elää tuollaisessa suhteessa jossa saisi miestä epäillä pikku asioistakin. Exäni matkusteli työnsä vuoksi ja paljon epäselviä juttuja oli reissujen ja työnkin puolesta mitkä exä kuitenkin selitteli parhain päin ja syytteli minua sairaaloisen mustasukkaiseksi. Epäilin kuitenkin mutta todistusaineistoa minulla ei juuri ollut. Lopulta vihdoin sain todistusaineistoa naisten kanssa vehtaamisesta mistä minulle oli valehdeltu kirkkain silmin että ei mitään tapahtunut. Oli todella kuluttavaa ja turhaa elämänhukkaa tuo elämä että sai vuoroon joko epäillä miestä tai omaa mielenterveyttään. Todistusaineiston saatuani sain vihdoin erottua, mies ei nimittäin olisi halunnut erota vaan manipuloi aina puhe ja itkutaidoillaan minut jäämään.

Enää en jaksaisi sellaisessa suhteessa jossa mies antaisi mitään merkkejä epäselvästä touhuista esim. känniset yöpoissaolot, poikien ryyppyreissut, erotiikkapaikat näillä reissuilla, flirttailu jne. Itse en käy esim. mieshierojilla ollenkaan ja käyttäydyn muutenkin hyvin siveästi olinpa sinkku tai varattu ja odotan samaa mieheltä.

Vierailija
27/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kulli siitä hinkkaamisesta varmaan mihinkään kulunut.

Vierailija
28/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä paljastui provoksi.

Vierailija
29/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä mies kertoisi jos asia ei kestäisi päivänvaloa?

Juuri siksi, että voisi sanoa saman.

Vierailija
30/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä voi saada hierojaksi suomalaisen pikkujulkkis insta beibin

Vierailija
31/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hieroja koski muniin, teillä on ongelma. Muussa tapauksessa, mitä väliä?