Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylireagoinko? Mies kävi Dubaissa hierontapaikassa

Vierailija
25.01.2020 |

Mies on työmatkalla Dubaissa ja kertoi, että oli työkaverinsa kanssa käynyt hotellinsa hierontapaikassa 1.5 tunnin hieronnassa. Tiedän, kuulostaa ensi alkuun viattomalta, mutta itsekin aikanaan Dubaissa asuneena tiedän, että siellä hotellien hierojatytöt (ja paino sanalla TYTÖT) palkataan ulkonäön, ei hieronnan ammattitutkinnon, koulutuksen ja kokemuksen perusteella. Vaikka periaatteessa kyseessä on uskonnollinen ja konservatiivinen kaupunki, on se samaan aikaan älyttömän kaksinaismoralistinen ja tiedän, että prostituutio rehottaa noissa luksushotellienkin hierontapaikoissa. Aikanaan Dubaissa miehen kanssa asuessa puhuimmekin siitä, että en tykkää ajatuksesta, että mies kävisi noissa kähmintäpaikoissa hierottavana ja sovittiin, että hieronnat tehdään vaan oikeissa urheiluhierontapaikoissa.

Nyt mies soitti ja kertoi tuosta hierontajutusta. Olin tosi hämmästynyt ja oikeastaan loukkaantunut. En usko, että mies oikeasti pystyisi pettämään minua prostituoidun kanssa, mutta en myöskään pysty pitämään noita hierontapaikkoja viattomia enkä etenkään ammattimaisina hierontapaikkoina. Kyseessä on hierojat, jotka on palkattu ulkonäön ja kuppikoon perusteella, ja hierovat seksikkäästi pukeutuneena. Kysyin mieheltä, tuntuisiko hänestä kivalta, jos minä menisin jollekin puolialastomalle gigololle hierottavaksi, ja hän myönsi ettei pitäisi ajatuksesta. Mies nyt vakuuttaa, että kyseessä oli hieno kylpylä, missä ei tapahdu mitään epäsopivaa jne. mutta silti koko homma tuntuu musta vastenmieliseltä. Mies on nyt muka niin ihmeissään ja laittaa viestejä tyyliin "älä oo kulta suuttunut, toi on täysin viatonta" jne.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet höynä. Tuskin kertos jos...

Vierailija
2/31 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä keskusteltaisiin asiasta, tosin mun mies ei tosin menisikään tuommoiseen, sanoisi että ei pysty olemaan rentona tuommoisessa paikassa.

Mutta luultavimmin se sinun miehesi puhuu totta ja mitän hierontaa kummempaa ei ole tapahtunut, paitsi tietysti sitä hieroja-prostituoidun katsomista ja hieronnassa oloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vastausta tuohon, mutta tulin kertomaan että minulla on aivan valtava ripuli...

Vierailija
4/31 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpijunttejahan te olette molemmat.

Vierailija
5/31 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä mies kertoisi jos asia ei kestäisi päivänvaloa?

Vierailija
6/31 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miehellä olis salattavaa niin veikkaan, että jättäis kertomatta. Hieronta on ihana tapa rentoutua, älä ole daiju ja pilaa mieheltä hyvää oloa!!!!

Vierailija
7/31 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on sellaisesta, mitä sinä kuvaat, niin et ylireagoi. Etenkään, kun olette vielä sopineet, että sellainen ei tuu kyseeseen. Oon pahoillani puolestasi, jos kyse on siitä. Jotkut miehet (ja naiset?) on sellaisia, että ei osaa sanoa ei, jos joku kaveri lähes painostaa, että nyt mennään, älä oo tylsä. Voisko miehes olla sellainen? Sellainenkin nyt tuli mieleen. Toivottavasti kyse on kuitenkin jostain hienosta kylpylästä. Kysy mieheltä paikan nimi ja googleta kuvia sieltä?

Vierailija
8/31 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida osata kuvitella tilannetta, jossa mieheni kokisi tarpeelliseksi kertoa tuollaisesta. Kun meistä toinen on matkalla, niin keskustelemme kyllä ihan eri asioista eli kuulumisista yleisesti.

Vierailija
9/31 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa vähän. Vaikka olisikin sellainen paikka, so what! Jos mies on kaivannut sinua, tuollianen hierontahan on vaan tavallaan ulkoistettua masturbaatiota, kun joku nuori isotissinen naishieroja hoitaa homman miehen itsensä puolesta.

Vierailija
10/31 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyse on sellaisesta, mitä sinä kuvaat, niin et ylireagoi. Etenkään, kun olette vielä sopineet, että sellainen ei tuu kyseeseen. Oon pahoillani puolestasi, jos kyse on siitä. Jotkut miehet (ja naiset?) on sellaisia, että ei osaa sanoa ei, jos joku kaveri lähes painostaa, että nyt mennään, älä oo tylsä. Voisko miehes olla sellainen? Sellainenkin nyt tuli mieleen. Toivottavasti kyse on kuitenkin jostain hienosta kylpylästä. Kysy mieheltä paikan nimi ja googleta kuvia sieltä?

Mies on kyllä sellainen, joka ei lähde kavereiden painostukseen mukaan, ellei itse halua. Sinänsä tiedän tuon työkaverin, kuka hänellä on matkassa ja työkaveri on mielestäni huonoa seuraa monessakin mielessä. Mies sanoo muistavansa aiemman keskustelumme Dubain hierontapaikoista, mutta väittää, ettei tehty sopimusta tyyliin ei saa mennä. Juuri pyysin antamaan paikan tiedot, aion googlettaa. 

ap 

Vierailija
11/31 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan itseä häiritsisi.

Miestäni taas häiritsisi, sanoi ekana Turkissa että sinne hamamiin ei minulla ole asiaa. Toiset on herkempiä noissa jutuissa ja jos vielä vaikka oman itsetunnon kanssa ongelmia niin varmaan mustasukkaisuus nostaa päätään.

Miehesi kuitenkin kertoi sinulle asiasta.

Koita olla miettimättä asiaa. Hän kävi siellä jo ja tilanne ei mököttämällä muuksi muutu. Ei hieronta nyt mitään pettämistä ole vaikka hieroja kaunis nainen olisikin. Ja tuskin tuo hieronta muuttaa miehen tunteita sinua kohtaan mihinkään.

(Niin ja olisin minä sinne hamamiin päässyt jos olisin halunnut 😉)

Vierailija
12/31 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body-to-body hieronta ei ole pettämistä.

Vierailija
13/31 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Relaa vähän. Vaikka olisikin sellainen paikka, so what! Jos mies on kaivannut sinua, tuollianen hierontahan on vaan tavallaan ulkoistettua masturbaatiota, kun joku nuori isotissinen naishieroja hoitaa homman miehen itsensä puolesta.

No juuri tuo minua oksettaakin. Viestittelin miehen kanssa juuri whatsappissa ja hän jo kysyi, että voidaanko vaihtaa puheenaihetta. Ei tajua, miksi mua ällöttää. 

ap 

Vierailija
14/31 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä on vähän lypsetty käsin paineet pois niin turha siitä on hermostua 

Vierailija
15/31 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen itse asiaa siten että teillä on ainakin luottamus kohdillaan kun mies voi kertoa sellaisia asioita joista varmasti tietää että heikompi suhde kärsii. Jos miehesi olisi käynyt hässimässä prostituioitua, hän ei olisi varmasti kertonut koko asiasta. Nyt hän varmasti harmittelee että mainitsi koko paikkaa ollenkaan, kun oletti että voi puhua kanssasi aivan kaikesta. Jatkossa hän ei varmasti puhu mistään vastaavista edes vahingossa.

Älä menetä miehesi luottamusta siksi että hän alkaa katumaan sitä että luotti sinuun.

Vierailija
16/31 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen itse asiaa siten että teillä on ainakin luottamus kohdillaan kun mies voi kertoa sellaisia asioita joista varmasti tietää että heikompi suhde kärsii. Jos miehesi olisi käynyt hässimässä prostituioitua, hän ei olisi varmasti kertonut koko asiasta. Nyt hän varmasti harmittelee että mainitsi koko paikkaa ollenkaan, kun oletti että voi puhua kanssasi aivan kaikesta. Jatkossa hän ei varmasti puhu mistään vastaavista edes vahingossa.

Älä menetä miehesi luottamusta siksi että hän alkaa katumaan sitä että luotti sinuun.

Kiitos, tämä on hyvä terveen järjen pointti. Ymmärrän, että en pysty ajattelemaan asiaa kovin kylmän rauhallisesti, sillä mulla on tunteet pinnassa ja alan turhan herkästi visualisoimaan mielessäni niitä bimboja itseään tyrkyttäviä hierojia. 

ap 

Vierailija
17/31 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubaissa on juuri paljon tuon tyylisiä paikkoja ja ”sivistyneesti” ”seksiä” tarjolla. Olen sinkku ja käyttänyt tuollaisia paikkoja, mutta en seksiä harrastanut. Tavallaan viatonta kiusantekoa. Juurikin muodokkaat, isotissiset ja pitkähiukset naiset ja nuoret tytöt hierovat koko vartalon ja myös intiimiosia ja näyttävät ja käyttävät siinä myös vartaloaan. Päällä voi olla vaan alusvaatteen tapaiset ja minua on hierottu myös rinnat paljaina pikkustringeissä. Kiihottavaa katsella isotissistä naista siinä touhuamassa ja isohkoa stringipyllyä, mutta itse en tehnyt mitään eli ei seksiä. Pelkkää katselua ja rentoutumista ja i hieronta tasokasta. Eli älä turhia huolehdi ap.

Vierailija
18/31 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tiukalta, taidat olla itsekkin hieronnan tarpeessa. Pikku saunan puhtoinen puritaanini.

Elä ja anna miehenkin elää.

Vierailija
19/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, olen nainen ja käynyt Lähi-idässä hierottavana vaahdoilla ja ilman. Hyvin siinä rentoutuu, ja yritin saada miehenkin hierottavaksi, mutta ei lähtenyt.

Vierailija
20/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on matkustanut työn puolesta paljon Aasiassa ja käynyt siellä myös hieronnoissa, kuten käy säännöllisesti Suomessakin, eikä kyllä ole käynyt mielessäkään, että siitä pitäisi olla mustasukkainen, vaikka noin muuten vähän sellaiseen taipuvainen olenkin. Hierontahan on ihanaa! Ja miehesi olisi voinut hyvin jättää kertomatta koko jutun sinulle. Älä murehdi ap :-)