Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuuko/ihastuuko miehet?

Vierailija
25.01.2020 |

Tuntuu että miehillä pyörii kaikki vaan seksin ympärillä niin tunteeko miehet tälläisiä tunteita kuin naiset?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei ole tunteita.

Vierailija
2/23 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voisin ihmetellä samaa naisista. Mutta vastaus tietysti on kyllä, ei vain minua kohtaan. Peiliin katsomisen paikka, jos puoli ihmiskuntaa tuntuu kohtelevan sinua kylmästi.

Vierailija
4/23 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liikaa. T: mies.

Vierailija
5/23 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan varmasti ihastutaan ja usein. Rakastuminen on jo vakavampii juttu.

Vierailija
6/23 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakastaa vain naisen alapäätä. Mikäli nainen ei anna seksiä niin mies häipyy. Mies ei rakasta naista ihmisenä ja persoonana vaan seksiä.

Vierailija
7/23 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin mies ja siten ehkä biasoitunut, uskaltaisin väittää että miehet tuntevat keskimäärin jopa voimakkaammin kuin naiset. Näin on.

Vierailija
8/23 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinak yksinkeraisina ja typerinä meitä miehiä on lupa pitää? Missä ihmeessä oikein kohtaat näiä miehiä, jolleiva he halua sinun kanssasi, mitään muuta kuin harrastaa seksiä?  - Ja en ukso, että olen ainoa mies, joka on joskus sanonut myös ei kiitos naiselle silloin, kun hän olisi halunnut seksiä mutta minä en.  

Sinkkumies

Vierailija
9/23 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olenkin mies ja siten ehkä biasoitunut, uskaltaisin väittää että miehet tuntevat keskimäärin jopa voimakkaammin kuin naiset. Näin on.

On tutkittukin, että miehet ovat romanttisempia ja rakastuvat nopeammin ja kovemmin kuin naiset (keskimäärin) ja kärsivät erosta enemmän.

Säälittää jo valmiiksi teinipoikaparkani, hän on muutenkin herkkä luonne ja todella empaattinen. Toivottavasti kohtaa elämässään tyttöjä, jotka ovat ystävällisiä, mutta varmasti tulee kurjiakin kokemuksia seurusteluista.

N45

Vierailija
10/23 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihmetellyt, että mitä se naisten ihastuminen on olevinaan, kun se lopahtaa aina kun itse alan kiinnostumaan naisesta.

Vierailija
11/23 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ero naisiin on se, että monet miehet tuntevat seksuaalista kiinnostusta myös sellaiseen, jota ei rakasta. Mutta rakastumisen tunne on miehillä vähintään yhtä voimakas ja tavallinen kuin naisilla.

Vierailija
12/23 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mutta se on lähes aina yksipuolista.

Vierailija
13/23 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että on mitään tunteita. Ihan riippuu miten paljon sinusta saa hyötyä, onko sinulla sellaiset piirit mihin mies haluaa, omaisuutta, trendikkäällä alueella asunto, hyvännäköisiä ystäviä mitä panna selkäsi takana? 

Vierailija
14/23 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakkaus määritellään vaikkapa epäjärjelliseksi tunteeksi; voimakkaaksi kiintymykseksi ja vaikeudeksi unohtaa/jättää tuntemaansa kumppania, niin vastaan kyllä. Ihastuminen voisi tarkoittaa vaikka etityisen mielyttävän naisen kohtaamista ilman että on mitään suhdetta; vaikkapa nuorempaa naispuolista kolleegaa jota haaveilee etäältä ja asiallisesti. Tähänkin vastaan kyllä.

Ehkä muillakin miehillä (ja naisilla) on jonkinlainen kytkentä seksin ja rakkauden välillä. Seksuaalinen kanssakäyminen tuottaa mielihyvää ja mielihyvän kokeminen kumppanin kanssa tuottaa rakkautta.

Tämä on siis täysin henkilökohtainen vastaukseni.

Vierailija
15/23 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta edellytyksenä kuitenkin, että seksiä pitää olla mieluiten usein ja paljon. Hyvin hyvin harva mies rakastaa siten, että ei edellytä naiselta yhtään mitään. Ainakin omalle kohdalle sattuneet ovat joko dumpanneet sen takia, kun on saatu se mitä on haettu (eli seksiä) tai sitten sen takia, että seksiä ei ole herunut riittävän nopeasti ja paljon. Aika lailla usko mennyt kolmilahkeisiin näin yleisellä tasolla.

Vierailija
16/23 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Itse olen 37 vuotias mies en ole eläessäni ollut parisuhteessa, enkä harrastanut seksiäkään. Mitähän een väärin kun olen onnisttunut löytämään tai paremmin saamaan itselleni useamman (en eriyisen montaa mutta useamman kuin pari-kolme) naispuolisa kaveria ja jokusen läheisemmän ystävän. Hyviä jopa parempia, etten sanosin erinomaisia hetkiä ja erilaisia ajanjaksoja olen saanut ja voinut heidän kanssaan viettää. Naisista suurin osa on ollut suunnilleen oman ikäisiäni. Tutusumispaikkana, tai olisiko parempi sanoa ensi kohaamispaikka on ollut mm. yhteine harrastuspaikka, sama opiskelupaikka mutta myös kirjasto..    

Mutta on mysteeri, että miksei koskaan hetkemme ole edennyt seksiin asti heistä yhdenkään kanssa. Niin helppo ratkaisua tähän ei ole kuin, että olsin homo tai aseksuaali en myöskään erityisen konservaiivinen saati uskovainen.  

Näinkin siis on tai on ollut mutta varmasti olisi voinu mennä toisinkin.  

Vierailija
17/23 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta edellytyksenä kuitenkin, että seksiä pitää olla mieluiten usein ja paljon. Hyvin hyvin harva mies rakastaa siten, että ei edellytä naiselta yhtään mitään. Ainakin omalle kohdalle sattuneet ovat joko dumpanneet sen takia, kun on saatu se mitä on haettu (eli seksiä) tai sitten sen takia, että seksiä ei ole herunut riittävän nopeasti ja paljon. Aika lailla usko mennyt kolmilahkeisiin näin yleisellä tasolla.

Monella muilla samoja kokemuksia kuulemani mukaan. Mulla meni usko jo yhdestä kerrasta, sattui just ensimmäinen mies olemaan tuollainen. Ei enää kiinnosta edes yrittää löytää toisenlaista, eikä yleensäkään ketään.

Vierailija
18/23 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus. Oletko ap 9-vuotias vai muuten vain idiootti????

Vierailija
19/23 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että on mitään tunteita. Ihan riippuu miten paljon sinusta saa hyötyä, onko sinulla sellaiset piirit mihin mies haluaa, omaisuutta, trendikkäällä alueella asunto, hyvännäköisiä ystäviä mitä panna selkäsi takana? 

Tämä kuvaus sopii paremmin naisiin.

Vierailija
20/23 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luet liikaa palstan miesten juttuja, ap. Oikeat miehet tuntevat ihan samanlaisia tunteita kuin naisetkin, kyse on ihmisyydestä eikä sukupuolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan