Oletteko kuolleet ulosteensiirosta
Kommentit (33)
Mitä naurattavaa siinä on? Tunnen ihmisen, jolle sellainen on tehty, ja hänen tapauksessaan ei ollut muuta vaihtoehtoa. Kylläpä ap on ilkeä, typerä ja lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Omaa bakteerikantaa voi vahvistaa syömällä monipuolisesti ja terveellisesti.
Aina se ei auta, esim. jos ihmisellä on paha krooninen Clostriudium-ripuli.
No, et naura enää siinä vaiheessa jos tulet sitä joskus itse tarvitsemaan. Se saattaa pelastaa jonkuu hengen kun Grohnin-tauti ajaa lähes hulluuden partaalle.
Olet aika lapsellinen. Oletko 15v. Naura nyt, voi olla ettei joskus enää naurata.
Onhan tuosta ollut juttua jo pidempään, ei mikään uusi keksintö.
Vierailija kirjoitti:
No, et naura enää siinä vaiheessa jos tulet sitä joskus itse tarvitsemaan. Se saattaa pelastaa jonkuu hengen kun Grohnin-tauti ajaa lähes hulluuden partaalle.
Voi silti nyt nauraa räkäisesti, Crohn voi silti iskeä. Mutta vakavasti puhuen olen tietoinen. Lääkäri sen tekee. Closupotilaille mm. tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi silti nyt nauraa räkäisesti, Crohn voi silti iskeä. Mutta vakavasti puhuen olen tietoinen. Lääkäri sen tekee. Closupotilaille mm. tehdään.
Anna kuule palaa jos siitä onnelliseksi tulet.
Käykö jos juo kissanpapanakahvia.? Tai Jari Sillanpää Kahvia?
Miten ankeata porukkaa.
Asioille voi nauraa räkäisesti jos niissä on jotain koomista tai hassua vaikka ne olisi kuinka tärkeitä ja vakavastiotettavia.
Luettu liikaa Polly-Annaa lapsena?
Vielä täällä potkiskellaan, tosin ilman vierasta p***kaa.
Jos tulee antibioottikuurille tarvetta niin kannattaa tehdä kakkakapseleita valmiiksi itselle. Omaa kakkaa tyhjiin kapseleihin ja pakkaseen talteen. Kuurin jälkeen tabletteja masuun, nielaise, älä pure.
Olen, ja nyt täältä haudan takaa viestittelen.