Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet Erika Vikmanin - Cicciolina biisistä?

Vierailija
25.01.2020 |

Minä tykkäsin. Lopun hiljaisempi kohta oli kyllä aika epäonnistunut mutta muuten hyviä catchejä

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä tiedä onko Cicciolina muistamisen/kunnianosoituksen arvoinen.

Taitaa itse kuvitella, että suomalaiset maksaa kovan palkkion esiintymisestä Erikan kanssa viisuissa.

Jos ylimielistä "eroottista" taiteilijaa halutaan muistella niin olisihan meillä itsellämme ollut Johanna Tukiainen.

Vierailija
62/108 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan tasapaksu discobiisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tarttuva biisi!

Vierailija
64/108 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän tarttuva ainakin on. Säksätti päässäni nytkin, kun näin ketjun otsikon, vaikka en ole kuunnellut biisiä kuin kaksi kertaa.

Rehtiä retroilevaa junttidiskoa. Ne, jotka haukkuvat vanhanaikaiseksi, eivät tajua että se on ihan tahallaan sitä.

Intro on mahtava, mutta ennen kertsejä ei ole mitään kunnon bridgeä joka kertoisi että nyt tulee kertsi, mikä latistaa niitä kertosäkeitä. Ja loppuu kuin seinään, se onkin huonoin puoli. Olisi kannattanut vielä vähän viilata paremmaksi.

Vierailija
65/108 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tykännyt Tefloneista enkä Wiskari-poppoon tuotannosta, joten ei lähde tämä suomihumppa ja riimejä täyteen tukittu retrohömpötys yhtään. Jos tuntuu, että viisuissa on tällä hetkellä tällaiselle kysyntää niin siitä vaan.

Vierailija
66/108 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonninjoutava rallatus. Laulajan ääni on mun korviini jotenkin ohut.

Vierailija
67/108 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin tunnen myötähäpeää mistään, mutta tämä kun lävähti läppärin ruudulle olin vähällä piiloutua kämmenteni taakse. Korvat vuotaa verta. Voe helevetti sentään.

Vierailija
68/108 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma häviö Suomelle tiedossa. 

Vierailija
69/108 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK

Vierailija
70/108 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS AIVAN HIRVEÄ! Miten kukaan voi kuunnella tuollaista p a s k a a ja vielä pitää siitä? Ootte hulluja. Että hävettää muutenkin tää suomalaisten euroviisutaso. Ei mitään toivoa oikeasti, ja naapurimaassa ollaan melkein aina ensimmäisien joukossa.

Vierailija
71/108 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveetä p*skaa, saa taas hävetä.

Vierailija
72/108 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nimenomaan viisufani sekä ulkomailla että Suomessa tuntuu tuon potentiaalin näkevän, mutta itse en olis niinkään varma, että tuo realisoituu menestyksesi h-hetkellä kymmenien miljoonien "peruskatsojien" seuratessa.

Vierailija
73/108 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään sanomaton mieleen jäämätön hömppähumppa. Kun on muuten niin hajuton ja mauton, pitää yrittää olla rävähdyttävä jollain riettauksilla, mutta ei edes se toimi. Vielä pahempi tilanne on ulkomaisen kuuntelijan osalta kun hän kuulee vaan blaa blaa blaa tsitsioliina (joka on väärin lausuttu). Finland, zero points.

Vierailija
74/108 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nimenomaan viisufani sekä ulkomailla että Suomessa tuntuu tuon potentiaalin näkevän, mutta itse en olis niinkään varma, että tuo realisoituu menestyksesi h-hetkellä kymmenien miljoonien "peruskatsojien" seuratessa.

Tässä on korkeintaan ainesta sellaiseksi homohumpaksi, jonka tahtiin on kännissä kiva bailata läpällä, mutta kukaan ei viitsi äänestää.

Vierailija
75/108 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin niin helposti Tuure Boeliuksen vetävän jotain samantyylistä viisuehdokkaana, onneksi se vuosi ei ollut vielä tänä vuonna. Melkein voin kuulla tämän Tuuren äänellä.

Vierailija
76/108 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella että kova hitti persujen kansoittamissa kaljapubeissa

Vierailija
77/108 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tästä pidä, mutta eikö nyt oikeasti ole parempi lähettää biisi, joka on sentään herättänyt reaktioita puolesta ja vastaan niin täällä kuin ulkomaisissa viisukuuntelijoissa kuin joku vaisu, ei-ärsyttävä, mutta ketään kiinnostamaton veisu?

Vierailija
78/108 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin videon. Tuollainen discohumppahan on hyvin pärjännyt viime vuosina 🙂

Erika oli videolla ihan kuin edesmennyt Kikka! Eikö kukaan muu huomannut?

Vierailija
79/108 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sävelmä auttamattoman vanhanaikainen ! Perus -80 lukua. Ei mitään menestystä.

Silloin -80 luvulla tuolla ois ehkä oltukin kärki kahinoissa euroviisuissa. Mutta ei enää tällä vuosituhannella.

Vapaan seksin ihannointi... no,  aika rajallinen määrä ( onneksi ) naisista lopulta  haluaa vain irtosuhteita.

Tai jos haluaa, on ainakin sitoutumis kammoinen tai muu erityinen.

Ja laulun aiheena seksi, on sekin jo vanhanaikainen.

Ei jatkoon.

Vierailija
80/108 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisi ihan kiva johonkin suomipopin kasaribileisiin.

Mutta ei oikein viisuihin. Viisukuppilan sivuilla kävin lukemassa ja sielläkin siitä oli tykätty. Ja siellä kävijät yleensä ovat niitä jotka äänestävät :/

Katsopa kenelle Viisukuppila on viime vuosina antanut oman palkintonsa. Monesti on palkinto mennyt jollekin muulle kuin varsinaiselle viisuedustajalle. Esimerkiksi Mikael Saari on saanut palkinnon ennen kuin Ylen artistin sisäisen valinnan kokeilu alkoi.

Viisufanien mielipide poikkeaa hyvin paljon tavallisen kansan ja ammattilaisraatien mielipiteestä. Äänestäjinä viisufanit ovat vähemmistö. Suurin osa HC-viisfaneista pitää sitä, että pääsevät itse viisuihin tärkeämpänä kuin Suome edustajan valintaa. Eiväthän suomalaiset voi äänestää Suomen edustajaa viisuissa.

Kiitos😘😘😘mä oon luullut, että ne on ainoita jotka äänestää. Tuo ilahdutti nyt mun iltapäivääni. Olisi kiva, kun sinne tänä vuonna menisi tämän aikakauden biisi.

Vaikka katsoisin toki Euroviisut vaikka siellä ei edes olisi suomalaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän