Mitä mieltä miehet olette 170 cm naisesta?
Kommentit (42)
Mitä mieltä ap olet 14 cm pitkästä täytepatongista? Onko liian lyhyt vai pitkä?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on siniset silmät. Mitähän miehet siitä ajattelee? Onko ok vai pitääkö kulkea silmät kiinni julkisilla paikoilla?
Aurinkolasit yleensä riittää ulkona yms. Vihreät piilolasit sitten kotikäyttöön.
170cm on täydellinen kauniin naisen mitta. Missit, mallit ja lentoemännät on kauniita pitkiä naisia.
Juuri mitan täyttävä, mutta voisit olla hieman pidempikin.
Maisa Torppa on 170cm
Metti Forssell on 177cm
Kauniita pitkiä naisia.
Yleensä pituus yhdistetään kauneuteen. Ruotsalaiset ja norjalaiset naiset ovat pidempiä kuin suominaiset ja ovat kyllä kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Mutta tällaisen pohtiminen on vähän turn-off. Jotain itsetunto-ongelmia tms?
Olen ehkä välillä vähän epävarma. Silti suurimman osan ajasta tykkään ulkonäöstäni.
Kasvoin nopeasti ja olin esiteininä pitempi ja kehittyneempi kuin muut luokkalaiset ja sain kuulla siitä jatkuvasti. Ehkä siitä jäänyt tunne että olisin kauhean iso. Ja olen siis normaalipainoinen.
..ja ikää on nyt?
23
Mjoo ei tässä tosiaan ole varmasti mitään ulkonäköongelmaa mutta esiteiniajoista alkaa nyt olla jo niin kauan että olisi ehkä jo korkea aika karistaa siitä aiheutuneet traumat.
Pullossako elät nyt vai eikö muka kukaan mies ole osoittanut sinuun kiinnostusta?
Kyllä mun ympärillä pyörii kiinnostuneita miehiä. En oikeen itsekkään tiedä ehkä miksi tämä on minulle pieni ongelma välillä.
No, sellaisia asioita kutsutaan traumoiksi. Ensimmäinen askel niistä eheytymiseen on sen tunnustaminen että se asia mikä tuntuu ongelmalta (kuten tässä tapauksessa pituutesi) ei ole mikään todellinen ongelma. Se on todellinen ongelma että se pituus tuntuu ongelmalliselta vaikkei ole.
Työstä tätä äläkä pohdi pituutta.
Valtaosa miehistä on yli 170cm joten ei todellakaan mitään ongelmaa tuon pituisella löytää itseään pidempi mies 😂
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa miehistä on yli 170cm joten ei todellakaan mitään ongelmaa tuon pituisella löytää itseään pidempi mies 😂
Miksi miehen pitäisi olla aina naista pidempi, oot sä joku konservatiivi???
Mä oon 172cm ja aina ollut tosi tyytyväinen pituuteeni. Harrastan myös urheilua paljon ja olen hoikka. Pitkä+ hoikka vartalo on oma ihanne ja tykkään kun sellainen itseltä löytyy :)
Mä oon 183cm ja jos laitan korkkarit iltarientoihin, niin saan vaan positiivista palautetta (ja on hauska katsoa kun persjalkaiset miehet kerää leukojaan lattialta...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi olla aina naista pidempi, oot sä joku konservatiivi???
No ei pidä olla, mutta moni nainen itse haluaa itseään pidemmän miehen.
Liian pitkä minulle, itse olen vain 174 cm pitkä mies. No eivät tuon pituiset naisetkaan ole koskaan olleetkaan minustakaan kiinnostuneita kuin ystävinä.
t. m-49
Vierailija kirjoitti:
Saanen ostaa sinulle 15cm platformireisisaappaat ja sitten lähdetään yhdessä Venetsiaan kaupunkilomalle.
t. Hopeakettuilija
Onko ammattisi psykiatri? Kuulostat ihan yhdeltä, joka pyysi minut ulos vastaanotollaan.
Miksi vatvot asiaa jolle et voi mitään?? Ei se muutu mikskään vaikka täällä kyseletkin. Kuten huomaat, niin monta mielipidettä pukkaa kun vastaajiakin. Hyvä itsetunto kehiin ja pää pystyyn.
Kelpais mulle. Mutta mieltä itse olet 171 cm miehestä?
Normaalin mittainen tavallinen naisen pituus.