Miksei nykysukupolvi edes tiedä mikä on KANSAS, PINK FlOyd jne?
Onko Nuoret kadottaneet identiteetinsä johonkin cheekki -rapppipaskaan?
Kansas
Toto:
Dire Straits
Pink Floyd
https://www.youtube.com/watch?v=Fk0V_GGa2XM
jne
https://www.youtube.com/watch?v=dzSeEjqEQlM&fbclid=IwAR1LmWlTsoqeZYmuFz…
Kommentit (20)
kyllä mä pidän idiootteina aika suurinta osaa kristikansaa ja varsinkin nuoria
Toto yksi suosikkibändeistäni, t. m26
Harrastajat tietää aina klassikot.
Onks ne jotain muumioiden aikaisia juttuja?
"Me elämme rappion aikoja. Nuoret eivät enää kunnioita vanhempiaan. He ovat röyhkeitä ja kärsimättömiä. He luuhaavat jatkuvasti kapakoissa, eikä heillä ole itsehillintää."
(Hautakirjoitus Egyptistä 6000 vuoden takaa)
totta räppi paskaa nuoret kuuntelee
Eihän nuorten tarvitse tietää, mitä isä tai ukki kuunteli. Mekään ei nuorena ollessa kuunneltu korsujen suosikkilauluja. Kaikilla on oman aikansa idolit.
Pink Floyd on tuttu lähinnä siitä The Wall elokuvasta missä nuori Bob Geldof istuu lähes koko leffan tuijottamassa apaattisena telkkaria ja sitten hyppii kalsareissaan.
Vierailija kirjoitti:
Pink Floyd on tuttu lähinnä siitä The Wall elokuvasta missä nuori Bob Geldof istuu lähes koko leffan tuijottamassa apaattisena telkkaria ja sitten hyppii kalsareissaan.
Olen aina miettinyt että mistä Bob Geldof on muka kuuluisa kun hänen nimensä on näkynyt jossain rikkaiden pippaloista kertovassa lehtijutussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina miettinyt että mistä Bob Geldof on muka kuuluisa kun hänen nimensä on näkynyt jossain rikkaiden pippaloista kertovassa lehtijutussa.
Live aid, band aid ja kaikki siihen liittyvä varmaan. Musiikkihommista ei ole koskaan ollut niin näkyvillä. Ja ainakin 90-luvulla oli myös tuotantoyhtiön kautta viihdemaailmassa ja sen jälkeen bisneshommissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Irlannissa on tunnettu siitä että 70-luvulla, mikä on irlantilaisittain vielä siis aika uusi juttu, haukkui televisiossa siihen aikaan maan suosituimmassa ajankohtaisohjelmassa koko yhteiskunnan, katolisen kirkon, papit, nunnat, poliisit, koulut jne.
Vierailija kirjoitti:
Hyii mitä boomerpaskaa
Boomerit kyllä kuuntelee iskelmiä.
Ei noita kuule missään, jos ei itse osaa etsiä.
En mäkään tunne tätä nykymusiikkia. On monta nyt suosittua artistia joilta en osaisi nimetä yhtään biisiä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuorten tarvitse tietää, mitä isä tai ukki kuunteli. Mekään ei nuorena ollessa kuunneltu korsujen suosikkilauluja. Kaikilla on oman aikansa idolit.
Joo ei ollut korsuorkesteri soittolistalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeita korsuaikojen artisteja olivat Dallape, Olavi Virta, Georg Malmsten, Henry Theel, A. Aimo, Kauko Käyhkö ym. Korsuorkesteri perustettiin vasta 90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeita korsuaikojen artisteja olivat Dallape, Olavi Virta, Georg Malmsten, Henry Theel, A. Aimo, Kauko Käyhkö ym. Korsuorkesteri perustettiin vasta 90-luvulla.
Niin. Kuuntelivatko suuret ikäluokat näitä vanhempiensa suosimia artisteja?
Kyllä mä ainakin tiedän ja ihan nykyistä sukupolvea olen :D
t. 40 v