No nyt mun mies meni jo putsaamaan naapurin yh-äidin lattiakaivonkin!
Naapuri pyytänyt muutaman kerran mieheltäni apua autonsa kanssa ja mieshän avuliaana auttaa mielellään.
Nyt piti sitten mennä jo putsaamaan lattiakaivokin, kun ei muka itse osaa.
Mitä tuollainen 28v yh roikkuu naapurin varatussa 40v miehessä jatkuvasti kiinni?
Alkaa mitta olla täynnä!
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Lattiakaivon puhdistaa normi-ihminen ihan näppituntumalla, ilman ohjeita, sen kun työntää sormensa sinne. Mutta jos ohjeita tarttee, niin google löytää kyllä. Sua, ap, taidetaan vedättää oikein kunnolla.
Se on inhottavaa hommaa. Tiedän koska olen putsannut satoja lattiakaivoja. Inhottavat hommat eivät sovi vegaaniruokaa bloggaaville kivoille naisille. Inhottavat hommat pitää ulkoistaa. Jos ymmärrät edellisen lauseen, ymmärrän 60 prosenttia kaikista naisten sinulle sanomista asioista.
Siis kuka ei osaa itse putsata lattiakaivoa? Ja vielä enemmän ihmettelen sitä, että kuka haluaa mennä vapaaehtoisesti pesemään toisen ihmisen lattiakaivon 🤮
No käske puhdistaa kotonakin lattiakaivot, kun näköjään intoa riittää. Älä vain itse putsaa enää niitä.
Ok ap, kerro vähän lisää tilanteesta. Me ollaan nyt ihan pakka sekaisin kun ei tiedetä lisätietoja.
Menisin itse ja sanoisin että opetan nainen naiselle kuinka homma menee, ei joka asiaan miestä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Mene mukaan avustamaan
Nyrkkilähetystä.
Lattiakaivoon kaadetaan "kodin putkimies" nimellä myytävää ainetta, jota saa jokaisesta kaupasta. Avaa tukkeutuneen lavuaarin ja lattiakaivon. Sen käyttämiseksi ei tarvitse olla mies.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että yh on vakaasti päättänyt saada miehesi. Ainakin yrittää sitä tosi kovasti.
Kyllä tuollaisesta ennen pitkää jokin romanssi heidän välilleen syttyy.
Menisin itse mukaan noihin juttuihin, tai en päästäis miestä ollenkaan.
Nuori nainen ja lähes keski-ikäinen mies samassa asunnossa, herkullinen tilanne heille molemmille.
Nainenhan on lähes 3-kymppinen, ja mies hädintuskin 4-kymppinen. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ovatko naiset jotenkin vammaisia, kun eivät osaa tehdä kodin pikkujuttuja itse? Äänioikeuskin ollut hetken aikaa.
Alapeukuttajat haluavat äänioikeuden pois naisilta.
Puhisiko itsensä ensin pikkuhikeen?
Naapuriapu, paras apu. Itsekin pyytänyt naapurin nuortamiestä apuun. Helvetin kuuma tapaus onkin, katsoa saa, vaan ei koskea.
Tietysti mies menee putsaaman lattiakaivon koska todennäköisesti siellä kaivossa hiusten joukossa on hänen omaa spermaansa. Minäkin ollessani yh kaappasin samalla tavalla apua pyytäessäni, en naapuria vaan työkaverin joka oli varattu. Pari kuukautta hän kävi tekemässä mulle kaikennäköisiä kotitöitä kunnes erräänä kertana päädyimme sitten yhdessä sänkyyn. Puolivuotta tuosta tapahtumasta mies muutti luokseni asumaan. Nyt ollaan oltu melkein 10 v yhdessä ja annan hänelle sen verran usein ja monipuolisesta seksiä ettei miehellä ole tarvetta vaihtaa minua keneenkään toiseen.
Mikäs siinä on lavuaareja rassailla, kun kireätissinen naapurin tyttö lutkuttaa palkinnoksi rytmikkäästi menemään.
Avulias oli minunkin mieheni naapurin viehättävälle naiselle, nykyään asuvat yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäiset yh:t nimenomaan hakevat, vanhempaa luotettavaa miestä.
Ap:n mies on oikea kultapalanen tuollaisille etsijöille.
Miten mies on luotettava jos päättää lähteä naapurinaisen matkaan?
Seuraavan kerran, kun pyytää apua, otat pakkilaatikon kainaloon ja menet itse.
Saahan sitä yrittää. Miksi kaikki on vihaisia naapurille? Minä olisin kyllä vihainen miehelle ja saisi ihan itse valita, kumman kaivoja mieluummin putsailee.
Kyllä yya naapurin kanssa on hyvä asia. Jonkin aikaa sitten laitoin naapurin yh:n tietokonetta. Raha ei tietenkään vaihtanut omistajaa vaan muu käypä kauppatavara.
Nämä on oman kokemuksen mukaan juuri niitä naapureita jotka ei yleensä ole rapussa huomaavinaankaan eikä milloinkaan tervehdi vapaaehtoisesti. Sitten kun joku ongelma tulee niin ollaan niin hyvää naapuria että.
Itse en viitsi enää nykyän edes pitää alaovea auki moisille.