No nyt mun mies meni jo putsaamaan naapurin yh-äidin lattiakaivonkin!
Naapuri pyytänyt muutaman kerran mieheltäni apua autonsa kanssa ja mieshän avuliaana auttaa mielellään.
Nyt piti sitten mennä jo putsaamaan lattiakaivokin, kun ei muka itse osaa.
Mitä tuollainen 28v yh roikkuu naapurin varatussa 40v miehessä jatkuvasti kiinni?
Alkaa mitta olla täynnä!
Kommentit (77)
Missä tahansa muualla olisi yhtä omituista kysyä koko ajan apua naapureilta ja sitoa heidät symbioosiin oman elämänsä kanssa.
Autonkorjaus ehkä, mutta olisi ihan ystävällistä korvata apu jotenkin. Mielellään ihan muuten kuin luonnossa jos kyseessä on naapurin mies. Perusteluna ettei se mielestäni ainakaan edistä naapurisopua. Mutta ”ei osaa putsata lattiakaivoa”. Vähän liian paksua.
Jokainen osaa putsata lattiakaivon kun vähän yrittää. Taloushanskat kätösiin, lattiakaivon kansi irti ja bensaa viemäriin, palava tulitikku perään. Homma hoidettu.
Samefag setämies keskustelee itsensä kanssa. :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä taitaa olla soopaa mutta menisin hyvänä naapurina viemään hänelle lattiakaivon sihdin ja astiaharjan. Heippa, ostin sinullekin tarvikkeet niin ei tarvitse meidän Jussia pyytää teidän lattiakaivoja siivoamaan, ole hyvä.
Hillakin on vähän oppinut kriisinhallintaa näköjään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä rassataan myös peräputket.
Lattiakaivon puhdistuksen standardipalkkio on suikkari
..... ja se paljon himoittu anaaaali! Oih! Voih! Jes!
Mä hermostuisi moisesta juoksuttamisesta heti, olisi turha edes yrittää vinkua putsaamaan röörejä!
Löisin käteen huoltomiehen numeron ja sanoisin suoraan että hommaa oma mies!
Sun ukkos taitaa itse olla naapurin röörin perään.
No mä ainakin pyydän apua vain miehiltä, jotka koen jotensakin "vaarattomiksi", siis siinä mielessä että voisin kuvitellakaan kiinnostuvani. Just esim. selkeesi vanhemilta kuten tämä aloittajan tapaus.
Tää taitaa olla provo mutta vastaan silti. Eihän lattiakaivoja kovin usein putsailla ja tuskin autokaan kokoajan on rikki ellei oo ihan pommi ja tuskin naapurikaan liian usein kehtaa vaivata miestäsi ellei olisi takaa ajatuksia. Seuraavan kerran jos pyytää mieheltäsi apua niin pyydä naapuri luoksesi kahville siksi aikaa.
Ovatko naiset jotenkin vammaisia, kun eivät osaa tehdä kodin pikkujuttuja itse? Äänioikeuskin ollut hetken aikaa.
Miksei ap itse mennyt auttamaan ja jättänyt miestänsä vauva palstalle kiukuttelemaan, kuinka vaimo lähti lepakoimaan naapuriin?
Vierailija kirjoitti:
Missä tahansa muualla olisi yhtä omituista kysyä koko ajan apua naapureilta ja sitoa heidät symbioosiin oman elämänsä kanssa.
Autonkorjaus ehkä, mutta olisi ihan ystävällistä korvata apu jotenkin. Mielellään ihan muuten kuin luonnossa jos kyseessä on naapurin mies. Perusteluna ettei se mielestäni ainakaan edistä naapurisopua. Mutta ”ei osaa putsata lattiakaivoa”. Vähän liian paksua.
Jokainen osaa putsata lattiakaivon kun vähän yrittää. Taloushanskat kätösiin, lattiakaivon kansi irti ja bensaa viemäriin, palava tulitikku perään. Homma hoidettu.
Symbioosi joo, mutta symbioosi siis käsitteenä tarkoittaa sitä, että kumpikin osapuoli hyötyy suhteesta yhtäläisesti. Eli joko ap:n miestä käytetään hyväksi tai ap ei tajua missä mennään.
Heh, yhdessä tällaisessa tapauksessa mies lähetti vaimonsa "kyllä Tiinakin osaa, Tiina voi tulla neuvomaan". Taisi olla joku lampun vaihto. Ne kyselyt loppuivat siihen.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että yh on vakaasti päättänyt saada miehesi. Ainakin yrittää sitä tosi kovasti.
Kyllä tuollaisesta ennen pitkää jokin romanssi heidän välilleen syttyy.
Menisin itse mukaan noihin juttuihin, tai en päästäis miestä ollenkaan.
Nuori nainen ja lähes keski-ikäinen mies samassa asunnossa, herkullinen tilanne heille molemmille.
Totanoin.
28 v nainen ei todellakaan ole kiinnostunut mistään nelikymppisestä sedästä.
Ikis on löytänyt uuden provotarinan taas.
Vierailija kirjoitti:
Heh, yhdessä tällaisessa tapauksessa mies lähetti vaimonsa "kyllä Tiinakin osaa, Tiina voi tulla neuvomaan". Taisi olla joku lampun vaihto. Ne kyselyt loppuivat siihen.
Omg lol :D Paras
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että yh on vakaasti päättänyt saada miehesi. Ainakin yrittää sitä tosi kovasti.
Nuori nainen ja lähes keski-ikäinen mies samassa asunnossa, herkullinen tilanne heille molemmille.
Ei sitä romanssia niin vain synny. Jos tuo kaamea yh jotain ehdottaisi, sehän olis ap:n miehen vastuulla sanoa ei. Vai onko kyseessä holhottava lapsimies, joka sanoo aina kyllä, jos hameenhelma vilahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totanoin.
28 v nainen ei todellakaan ole kiinnostunut mistään nelikymppisestä sedästä.
Ikis on löytänyt uuden provotarinan taas.
Ei olekaan. Mutta oman vetovoiman testauksesta taas on kiinnostunu 105% ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos pyytäisin apua naapurilta, kyllä mulle kävis tuollainen hyvinkin. Ei neuvojan sukupuoli ratkaise.
Onko miehellä kiinnostusta yh:ta kohtaan, ehkä on vain avulias.
No mitäköhän näkee?? Kohta miehesi on siellä putsaamassa vähän muitakin röörejä.
Lattiakaivon puhdistaa normi-ihminen ihan näppituntumalla, ilman ohjeita, sen kun työntää sormensa sinne. Mutta jos ohjeita tarttee, niin google löytää kyllä. Sua, ap, taidetaan vedättää oikein kunnolla.
Lattiakaivon puhdistuksen standardipalkkio on suikkari