Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitatko aamusi juomalla lasin lämmintä sitruunavettä tai vesilasin omenaviinietikalla höystettynä?

Vierailija
25.01.2020 |

Nämä juodaan tyhjään vatsaan. Olen aloittanut aamuni juomalla omenaviinietikkaa jo kahden viikon ajan ja on freesi olo.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos, tykkään pitää hampaani toistaiseksi.

Minä juon pillillä.

Tulee suunympärysryppyjä - hyi, ne näyttää kauheilta. Tupakan ihmijoillä on noin rypyt ja ne näyttää niiiin oksettavilta.

Ei ole ryppyjä, ja olen jo 52-vuotias.

Vierailija
22/40 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitan aamuni juomalla puoli litraa hiilihapotettua vettä. Pidän hetken taukoa, ja sitten suunnilleen saman verran mustaa kahvia. Ja on freesi olo.

Kaikki hiilihapotetut juomat ovat epäterveellisiä, olipa kyseessä vesi tai limsa. Jos haluat oikeasti elää terveellisesti lopetat hiilihappovesien ja kahvin juomisen ja vaihdat ne normiveteen ja vihreään teehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä juon pillillä.

Tulee suunympärysryppyjä - hyi, ne näyttää kauheilta. Tupakan ihmijoillä on noin rypyt ja ne näyttää niiiin oksettavilta.

Hah, tiedätkö, että se ensimmäinen paha ulkonäön romahdus alkaa viimeistään 60-vuotiaana, tämä on tutkittu juttu.

Toki jos elää kuluttavaa elämää, tuo romahdus alkaa jo aikaisemmin, kuten on esimerkkejä nähty - tässäkin geenit säätelee tietenkin myös tuota romahduksen määrää.

Vierailija
24/40 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeps. Join tuota terveysjuomaa jonkin aikaa kunnes sain siitä johtuen ensimmäisen reiän ikinä, 34-vuotiaana.

Vierailija
25/40 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä juon pillillä.

Ei ole ryppyjä ja olen 60-vuotias, mutta en poltakaan tupakkaa, enkä litki alkoja.

Vierailija
26/40 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä otettiin omenaviinietikkaa koska se muka laihduttaisi.

Niin hirveää litkua että mieluummin olen vähän pullea kuin sitä vetelen :D

Vierailija
27/40 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu käyntiin pikkusikarilla ja kahvilla. Kyllä sen jälkeen tuntuu olo raikkaalta kun suoli tyhjenee vauhdilla :)

Vierailija
28/40 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin omenaviinietikkaa, mutta en saa sitä millään alas, haisee ihan perseelle - miten te muut saatte tuon tökötin nieltyä?

Ei sitä paljaaltaan juoda vaan muutama ruokalusikallinen sekoitetaan lasilliseen vettä.

Vierailija
29/40 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon pari isoa lasillista hanavettä ennen aamukahvia.

Vierailija
30/40 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvun alussa join tuota omenaviinietikkaa veden kanssa ainakin vuoden. Sen jälkeen mulla onkin ollut refluksi.

Vierailija
31/40 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus teininä otettiin omenaviinietikkaa koska se muka laihduttaisi.

Niin hirveää litkua että mieluummin olen vähän pullea kuin sitä vetelen :D

Kuules pullukka, ei kukaan laihdu pelkästään omenaviinietikkaa juomalla mutta se auttaa koko prosessissa johon lisäät mukaan hyvät yöunet, terveellisen ruokavalion ja liikunnan.

Vierailija
32/40 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiljua sen verran että vähän loivenee

Vierailija
33/40 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, toisinaan nautin aamuisin tyhjään vatsaan gintonicin (sitruuna) tai viime yöstä jääneet viinipullon (etikoitunutta) loput.

Vierailija
34/40 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan aina aamuni ottamalla kunnon tujaukset pirtua.

Vierailija
35/40 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas tässä moni terveellisiä tapoja hakeva kuitenkin polttaa tupakkaa?

Vierailija
36/40 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitan aamuni juomalla puoli litraa hiilihapotettua vettä. Pidän hetken taukoa, ja sitten suunnilleen saman verran mustaa kahvia. Ja on freesi olo.

Kaikki hiilihapotetut juomat ovat epäterveellisiä, olipa kyseessä vesi tai limsa. Jos haluat oikeasti elää terveellisesti lopetat hiilihappovesien ja kahvin juomisen ja vaihdat ne normiveteen ja vihreään teehen.

No mikä V|TUN palstapoliisi sinä olet kenellekään kertomaan mitä pitää juoda tai syödä. Ainakin 30 v olen mennyt tuolla kaavalla, ja niin meinaan jatkaakin.

Seuraavaksi varmaan sanot ettei pitäisi myöskään juoda sitä puolikasta viskipullollista joka ilta, niinkö?

Vierailija
37/40 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siideriä

Vierailija
38/40 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/526a4424-bca3-4c7b-bf3e-3ef12…

Uskon ammattilaisia, en itseopiskelleita "ravintoterapeutteja".

Vierailija
39/40 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä V|TUN palstapoliisi sinä olet kenellekään kertomaan mitä pitää juoda tai syödä. Ainakin 30 v olen mennyt tuolla kaavalla, ja niin meinaan jatkaakin.

Seuraavaksi varmaan sanot ettei pitäisi myöskään juoda sitä puolikasta viskipullollista joka ilta, niinkö?

Sinulla on inhottava elämäntyyli

Vierailija
40/40 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/526a4424-bca3-4c7b-bf3e-3ef12…

Uskon ammattilaisia, en itseopiskelleita "ravintoterapeutteja".

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan