Aloitatko aamusi juomalla lasin lämmintä sitruunavettä tai vesilasin omenaviinietikalla höystettynä?
Nämä juodaan tyhjään vatsaan. Olen aloittanut aamuni juomalla omenaviinietikkaa jo kahden viikon ajan ja on freesi olo.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Aloitan aamuni juomalla puoli litraa hiilihapotettua vettä. Pidän hetken taukoa, ja sitten suunnilleen saman verran mustaa kahvia. Ja on freesi olo.
Kaikki hiilihapotetut juomat ovat epäterveellisiä, olipa kyseessä vesi tai limsa. Jos haluat oikeasti elää terveellisesti lopetat hiilihappovesien ja kahvin juomisen ja vaihdat ne normiveteen ja vihreään teehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos, tykkään pitää hampaani toistaiseksi.
Minä juon pillillä.
Tulee suunympärysryppyjä - hyi, ne näyttää kauheilta. Tupakan ihmijoillä on noin rypyt ja ne näyttää niiiin oksettavilta.
Ei ole ryppyjä, ja olen jo 52-vuotias.
Hah, tiedätkö, että se ensimmäinen paha ulkonäön romahdus alkaa viimeistään 60-vuotiaana, tämä on tutkittu juttu.
Toki jos elää kuluttavaa elämää, tuo romahdus alkaa jo aikaisemmin, kuten on esimerkkejä nähty - tässäkin geenit säätelee tietenkin myös tuota romahduksen määrää.
Vierailija kirjoitti:
Jeps. Join tuota terveysjuomaa jonkin aikaa kunnes sain siitä johtuen ensimmäisen reiän ikinä, 34-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä juon pillillä.
Tulee suunympärysryppyjä - hyi, ne näyttää kauheilta. Tupakan ihmijoillä on noin rypyt ja ne näyttää niiiin oksettavilta.
Ei ole ryppyjä ja olen 60-vuotias, mutta en poltakaan tupakkaa, enkä litki alkoja.
Joskus teininä otettiin omenaviinietikkaa koska se muka laihduttaisi.
Niin hirveää litkua että mieluummin olen vähän pullea kuin sitä vetelen :D
Aamu käyntiin pikkusikarilla ja kahvilla. Kyllä sen jälkeen tuntuu olo raikkaalta kun suoli tyhjenee vauhdilla :)
Vierailija kirjoitti:
Ostin omenaviinietikkaa, mutta en saa sitä millään alas, haisee ihan perseelle - miten te muut saatte tuon tökötin nieltyä?
Ei sitä paljaaltaan juoda vaan muutama ruokalusikallinen sekoitetaan lasilliseen vettä.
Juon pari isoa lasillista hanavettä ennen aamukahvia.
2000-luvun alussa join tuota omenaviinietikkaa veden kanssa ainakin vuoden. Sen jälkeen mulla onkin ollut refluksi.
Vierailija kirjoitti:
Joskus teininä otettiin omenaviinietikkaa koska se muka laihduttaisi.
Niin hirveää litkua että mieluummin olen vähän pullea kuin sitä vetelen :D
Kuules pullukka, ei kukaan laihdu pelkästään omenaviinietikkaa juomalla mutta se auttaa koko prosessissa johon lisäät mukaan hyvät yöunet, terveellisen ruokavalion ja liikunnan.
Kiljua sen verran että vähän loivenee
Joskus, toisinaan nautin aamuisin tyhjään vatsaan gintonicin (sitruuna) tai viime yöstä jääneet viinipullon (etikoitunutta) loput.
Aloitan aina aamuni ottamalla kunnon tujaukset pirtua.
Jopas tässä moni terveellisiä tapoja hakeva kuitenkin polttaa tupakkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitan aamuni juomalla puoli litraa hiilihapotettua vettä. Pidän hetken taukoa, ja sitten suunnilleen saman verran mustaa kahvia. Ja on freesi olo.
Kaikki hiilihapotetut juomat ovat epäterveellisiä, olipa kyseessä vesi tai limsa. Jos haluat oikeasti elää terveellisesti lopetat hiilihappovesien ja kahvin juomisen ja vaihdat ne normiveteen ja vihreään teehen.
No mikä V|TUN palstapoliisi sinä olet kenellekään kertomaan mitä pitää juoda tai syödä. Ainakin 30 v olen mennyt tuolla kaavalla, ja niin meinaan jatkaakin.
Seuraavaksi varmaan sanot ettei pitäisi myöskään juoda sitä puolikasta viskipullollista joka ilta, niinkö?
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/526a4424-bca3-4c7b-bf3e-3ef12…
Uskon ammattilaisia, en itseopiskelleita "ravintoterapeutteja".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä V|TUN palstapoliisi sinä olet kenellekään kertomaan mitä pitää juoda tai syödä. Ainakin 30 v olen mennyt tuolla kaavalla, ja niin meinaan jatkaakin.
Seuraavaksi varmaan sanot ettei pitäisi myöskään juoda sitä puolikasta viskipullollista joka ilta, niinkö?
Sinulla on inhottava elämäntyyli
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/526a4424-bca3-4c7b-bf3e-3ef12…
Uskon ammattilaisia, en itseopiskelleita "ravintoterapeutteja".
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi