Suomessa ei saa kunnon terveydenhoitoa!!!!
V ittu joko ei saa aikoja tai ei ole lääkäreitä ja jos jollain ihmeellä pääsee vastaanotolle niin ei saa hoitoa vaan passitetaan kotia lääkereseptin kanssa saa tana!!!'
Miksette suoraan sano potilaalle että "mene ja t pa itsesi" jos ei potilaan hoitaminen kiinnosta tai vaihda alaa vaikka teurastajaksi!!!
Minun pitäisi itse muka osata päätellä mikä minua vaivaa tai mikä sairaus on, ITSE kun eivät lääkärit vaivaudu asiaan paneutumaan!!!
Kuolemakin alkaa olla parempi vaihtoehto kuin arvauskeskukseen soittaminen!!!!!
Kommentit (34)
Mene yksityiselle.
Ai ei ole rahaa, vai? Sitten täytyy tyytyä siihen arvauskeskukseen, köyhällä ei ole varaa nirsoilla.
No ei ole rahaa yksityiseen koska olen työtön ja köyhä! No ehkä se onkin se syy hoitamatta jättämiseen, ei työttömällä ja köyhällä ole mitään arvoa mutta voisivat edes tarjota myrkkyruiskeen niin empähän ole enää taakaksi!!!!!
ap
Suomessa hoidetaan pakolliset ja henkeä uhkaavat jutut, mutta kiireettömiin vaivoihin avun saaminen voi olla todella haastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mene yksityiselle.
Ai ei ole rahaa, vai? Sitten täytyy tyytyä siihen arvauskeskukseen, köyhällä ei ole varaa nirsoilla.
Julkinen terveydenhoito on myös maksettua palvelua, yhteisillä rahoilla maksettua. Sen pitäisi olla ihan yhtä tasokasta kuin yksityisenkin hoidon.
Ihan vaan ohiksena sanon, että itse en saanut parilta yksityiseltäkään kunnon hoitoa. Sanottiin vaan että joillakin on tommosta ja lyötiin käteen 250 euron lasku. Sitten kun pitkän etsimisen jälkeen löytyi lääkäri joka jaksoi kuunnella, löytyi myös kasvain ja pari viikkoa siitä olinkin jo syöpäpotilas.
Vastaanotto on auki. Kerropa oireesi, muukin kuin #ittuuntuminen. Kutsumme shamaanin paikalle parantamaan sinut.
No mene ulkomaille hoidattamaan itsesi jos Suomessa on niin surkea terveydenhoito.
Lääkäreiden tasossa on todella suuria eroja. Jotkut ovat niitä, jotka eivät ole kiinnostuneita tai eivät vaan osaa/tiedä ja osaamattomuus peitellään välinpitämättömyydellä.
Itse olen kyllä aina saanut hyvää hoitoa.
Kuulostat aloituksen perusteella niin ikävältä ihmiseltä että rehellisesti sanottuna en ihmettele jos metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan........
Lääkäri hoitaa sairaita, terveydenhoitaja terveitä.
Vierailija kirjoitti:
Mene yksityiselle.
Kyllä myös köyhän pitäisi saada kunnollista terveydenhoitoa. Ainakaan on turha sanoa, että Suomessa on hyvä ja laadukas terveydenhoitojärjestelmä, jos se ei pidä paikkansa.
Ja jos ihmisten sairauksia ei hoideta kunnolla, oli kyseessä sitten köyhä tai rikas, niin pidemmän päälle se voi tulla yhteiskunnalle vielä kalliimmaksi.
Erikoissairaanhoito on Suomessa kyllä todella laadukasta, hyvää ja toimivaa. Heti jos onnistuu pääsemään erikoissairaanhoidon puolelle niin asiat alkaa rullaamaan. Perusterveydenhuolto takkuaa
Ymmärrän kyllä sinua ja olet oikeassa. Olisi hyvä jos potilasta hoidettaisi kokonaisvaltaisesti. Kerralla kuntoon, niinkuin autot katsastusta varten.
Nyt ei hoideta edes sitä yhtä sairautta ja kohta sitä onkin jo monisairas.
Minä taas koen, että täällä on todella hyvä terveydenhoito. Olen kroonisesti sairas ja käyn sen takia parin kuukauden välein kokeissa ja tutkimuksissa. Lähipiirissäni on syövän sairastanut ja muitakin vakavasti sairaita. Ymmärrän turhautumisen, mutta ainakin minä olen tyytyväinen saamaani hoitoon.
No käy nyt ainakin äkkiä ne pamit hakemassa, helpottaa ehkä vähän.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri hoitaa sairaita, terveydenhoitaja terveitä.
Kyllä terkkarin vastaanotolla käy esim Diabeetikot, RR-tautiset jne. Toki heidän varsinainen hoito tapahtuu lääkärin/sh:n toimesta, mutta seurannassa käyvät monesti terkalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan ohiksena sanon, että itse en saanut parilta yksityiseltäkään kunnon hoitoa. Sanottiin vaan että joillakin on tommosta ja lyötiin käteen 250 euron lasku. Sitten kun pitkän etsimisen jälkeen löytyi lääkäri joka jaksoi kuunnella, löytyi myös kasvain ja pari viikkoa siitä olinkin jo syöpäpotilas.
Mitä oireita, mikä syöpä? Ihan vastaisuuden varalle.
Vierailija kirjoitti:
Erikoissairaanhoito on Suomessa kyllä todella laadukasta, hyvää ja toimivaa. Heti jos onnistuu pääsemään erikoissairaanhoidon puolelle niin asiat alkaa rullaamaan. Perusterveydenhuolto takkuaa
On kyllä hyvää ja laadukasta, se on totta, sitten kun potilas otetaan tosissaan. Itselläni kesti 1,5 vuotta saada sitä hoitoa ja siihen mennessä oli jo tullut niin paljon muita ongelmia että vain aika näyttää kykeneekö sitä enää töihin ollenkaan.
Niin tai jos käyttäytyisit kunnolla siellä vastaanotolla, niin joku ottaisi vakavasti.
Mene yksityiselle.