Sipsimauista
Miksi sourcreamin kaverina täytyy aina olla se onion? Miksei joskus vaikka pelkkä sourcream ja vaihtoehtoisesti jotain muuta kuin sitä ikuista onionia...
Kommentit (32)
Just ostin chili & sourcream -sipsejä kaupasta.
Vinkkinä että kannattaa tehdä itse dipit. Osta ranskankerma kaupasta ja mausta oman maun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosia sitten Ruotsissa löysin sourcream+tilli sipsejä, oli tosi maukas yhdistelmä. En tiedä valmistetaanko niitä enää, mutta jos seuraavalla reissulla niitä vielä löytyy niin raahaan niitä matkalaukullisen kotiin.
Eikös Kartanon perunalastuilla ole myös tuo maku 🤔. Muistan kyllä kesällä syöneeni sourcream+tilli sipsejä ihan Suomessa.
On kyllä ja olen niitä maistanutkin, mutta ne ruotsalaiset olivat paljon parempia.
No ei tod.ole. Kartanon sipsit ovat maukkaimpia sipsejä. Rasva ei ole eltaantuneen makuinen ja maut tulevat hyvin eduin.
Ennen vanhaa sai vaikka mitä makuja, nyt pelkkä sourcream ja onion, sitä paitsi näissä kaikissa on tungettu laktoosia. Sit on kaikki maailman linssi ja kikherne sipsejä ei todellakaan tervellisempiä vaan pahempia.
Onneksi on LIDL olemassa, sieltä saa ihania suklaita ja vielä ilman maitoa!
Miltä haisee juuri avattu juustosnackspussi? Entä sormet syönnin jälkeen?
Historia on tylsää eikä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suolattomat sipsit? kirjoitti:
Mikseivät ne sipsifirmat voisi laittaa reilusti vähemmän sitä suolaa? Saisi itse maun mukaan lisätä. Toisin päinhän se on hankalampaa...
En ymmärrä. Onko alapeukuttajien mielestä suolaisten sipsien muuttaminen suolattomiksi helpompaa kuin suolattomien muuttaminen suolaisiksi?
Olettaisin että alapeukuttajien mielestä sipseissä pitää olla reilusti suolaa.
Jotenkin takaperoista se, että mitä enemmän mausteita sitä enemmän myös löytyy suolaa. Luulisi, että se olisi nimenomaan toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Miltä haisee juuri avattu juustosnackspussi? Entä sormet syönnin jälkeen?
Peräreiän ympärykselle ja kiveshielle.
Suolattomat sipsit? kirjoitti:
Mikseivät ne sipsifirmat voisi laittaa reilusti vähemmän sitä suolaa? Saisi itse maun mukaan lisätä. Toisin päinhän se on hankalampaa...
Se on listalla heti seuraavana sen jälkeen kun olemme keksineet kuinka saada palmuöljy sovitettua sipseihin.
Kannattaa siirtyä ”premium” sipseihin eli ostaa niitä pienempiä, vähän kalliimpia pusseja eri valmistajilta. Voin sanoa, että makua löytyy ihan erilailla kuin bulkkipakatuissa perussipseissä😊
Omia lempisipsimakuja on mm. mature cheddar ja red onion, parmesaani, vinegarsipsit, pippuri!