Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion jättää miehen, koska hän ei pese käsiään. Miehen mielestä olen julma.

Vierailija
25.01.2020 |

Mitä ajatuksia herättää? Olen käskenyt häntä monta kertaa pesemään kätensä, vähintään kun hän käy luonani. Ei pese ulkoa tullessaan, vessassa käynnin jälkeen vain huuhtaisee ja ruokaa laittaessa ei pese käsiään. Sanoin hänelle kuukausi sitten, että jos käytös ei kuukaudessa muutu suhteemme loppuu, koska minulla on muun muassa emetofobia ja pelkään vatsatauteja. Annoin miehelle siis kuukauden aikaa parantaa tapansa, mutta hän ei ottanut asiaa vakavasti. Eilen sanoin suhteemme olevan loppu, ja mies melkein itki ja väitti minun olevan kohtuuton.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeen. Jätä se likainen sika!

Vierailija
2/8 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on kuin joku kehitysmaan asukas. Jos ei osaa tuollaista elämän perustaitoa, ei ole minunkaan kaveri/miesystävälistalla.

En pelkää mitään mutta hygieniasta välitän. Minuun ei tuollaisella ihmisellä ole asiaa koskea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehessä ei ole muuta vikaa eikä kädet ole ihan suoranaisesti paskassa, niin suosittelen, että menisit itse hakemaan apua itsellesi esim. terapian muodossa. Minusta miehesi käytös on ihan normaalia, mutta sinun ei, joten miksi syyllistät miestä?

Vierailija
4/8 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehessä ei ole muuta vikaa eikä kädet ole ihan suoranaisesti paskassa, niin suosittelen, että menisit itse hakemaan apua itsellesi esim. terapian muodossa. Minusta miehesi käytös on ihan normaalia, mutta sinun ei, joten miksi syyllistät miestä?

Normaalia olla pesemättä käsiä? Oletko Afrikasta? Intiasta?

Vierailija
5/8 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei minusta tuo kyllä ihan siltä vaikuttanut että hoitoon pitäisi mennä. Taas yks niitä "ammatti-ihmisiä" jotka muka tietää kuka on hoidon tarpeessa ja kuka ei.

Vierailija
6/8 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
7/8 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vähän samaa ongelmaa, mies turhan huoleton käsien pesun kanssa. Minä vaan en antanut mitään kuukauden muutosaikaa vaan komensin saman tien vessaan pesemään ne kädet.

No joo, tulihan siinä vähän sellainen olo, että eikö tämäkin olisi kuulunut miehen äidin opettaa jo 20 vuotta sitten, mutta tulipa tehtyä. Nyt mies pesee käsiään ja ollaan yhä yhdessä.

Vierailija
8/8 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helv. Mä en ole mikään foobikko vaan realisti. Käsien peseminen on yksi sivistyneen maailman peruspilareista. Jo historia itsessään kertoo sen olevan totta. Tollasta idaria en katselis minäkään.