Ärsyttää kun mies tietää kaiken
Olemme aloittaneet seurustelun. Häneltä löytyy aivan käsittämätön määrä kaiken maailman knoppitietoa. Kävimme eilen pubissa ja ehdotin että pelataan trivial pursuitia. No se peli ei kestänyt kauaa ja arvatkaa kumpi voitti...
Onhan se kiva että on älykäs kumppani mutta tässä tuntee itsensä vähän tyhmäksi
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti sinä olet tyhmä jos erehdyt luulemaan ulkoa opeteltua "tietoa" älykkyydeksi. Eli kumpikaan teistä ei ole penaalin terävin kynä. Älykkäät ihmiset ei opettele ulkoa triviaaliasioita.
Hän on myös korkeakoulutettu ja vaativan alan ammattilainen, mutta että sen päälle tietää tuollaisen määrän kaikenlaista Etelä-Amerikan jokia, ranskalaisia elokuvaohjaajia automerkkien historiaa ja jalkapallon maailmanmestarit...
Tokko hän tietää aivan kaikkea. Vaikkakin ymmärrän, että sinusta se saattaa tuntua siltä.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta onko se mies oikeasti älykäs jos ottaa noin tyhmän naisen ,ja jos on, niin miksi se ottaa tyhmän naisen? Ehkä seksin tai sitten se on niin narsisti, että haluaa avullasi näyttää vieläkin älykkäämältä...
Vähän sama kuin miksi komea mies tai kaunis nainen ottaa ruman vastakappaleen...
En siis kelvannut narsistille koska olin uhka, kovasti haukkui kyllä ja yritti todistella omaa paremmuuttaan 🤔
Älykkyys on keskimäärin aika tarpeeton ja yliarvostettu ominaisuus. Itsekin olen pärjännyt ihan hyvin ja ainoa asia mikä on harmittanut on se ettei ole isompaa mulkkua.
Mies 39 kirjoitti:
Minä olen myös tuollainen. Jos tulee riitaa siitä kuka on parempi ja tietää enemmän, niin haastan painiin. Siinä alistan lopullisesti toisen kovat luulot itsestään!
Taidat olla Pohjanmaalta. 😂
Mua harmittaa se, kun tiedän paljonkin asioita, mutten muista niitä, olen huonomuistinen :(
Vierailija kirjoitti:
Miehet valitsevat itseään tyhmemmän naisen, koska heidän itsetuntonsa ei kestä sitä, kun nainen on älykkäämpi.
Älä nyt oikeasti taas puhu tuota paskaa...
Tämän päivän parisuhdemarkkinoilla miehillä on paljon vähemmän valinnanvaraa kuin naisilla. Nainen kun tekee profiilin deittipalveluun, niin hän saa valtavan viestitulvan miehiltä, joita on deittipalvelujen käyttäjissä tuplasti enemmän kuin naisia. Samaan aikaan mies ei todennäköisesti saa yhtään viestiä naisilta (jollei ole 5/5-tasoa) ja lähettäessään viestejä naisille mies on vain yksi isosta miesmassasta ja todennäköisimmin nainen karsii hänet pois kun naiselle on tarjolla korkeammankin tason miehiä.
Tämä kysynnän ja tarjonnan laki tarkoittaa sitä, että miesten on yleensä otettava omaa markkina-arvoaan heikkotasoisempi nainen jos ylipäätään haluavat naisen. Esimerkiksi 3/5-tason mies joutuu tyypillisesti tyytymään 1/5-tason naiseen ja 2/5-tason mies 0/5-tason naiseen. 1/5-tason ja 0/5-tason miehille ei pääsääntöisesti riitä naisia lainkaan.