Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karmein paikka, jossa olet yöpynyt?

Vierailija
24.01.2020 |

Karmea voi tarkoittaa tässä yhteydessä pelottavaa tai sitten muuten hirveää, siis sotkuista, levotonta tms. paikkaa.

Oletteko yöpyneet jossain karmeissa paikoissa?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsovan rautatieasemalla noin 25 vuotta sitten, olin tulossa reissusta eikä oikein ollut enään rahaa mennä muuallekaan. Siellä se yö kuluin paikallisten pummien seassa.

Apua! En olisi uskaltanut jäädä Varsovaan, mutta nuokuin yöjunassa matkalla Gdanskiin. Tosin joku puolalaismuija potki mut käytävälle, olin ilmeisesti hänen paikallaan. Siitä hämmentyneenä jäin junasta jossain Tchewissä (eli yhtä asemaa ennen Gdanskia eikä varmaankaan kirjoiteta noin koska luultavasti paikan nimessä oli vielä enemmän konsonantteja) ja ajantappovaihtoehdot oli tosi vähissä.

Olin siis suunnitellut nukkuvani junassa, mutta saahan sitä suunnitella. Nukuin sitten Gdanskin lentoasemalla odotellessani lentoa kotiin, sen sijaan että olisin pyörähtänyt siellä vanhassa kaupungissa.

Matkailu avartaa.

Vierailija
82/84 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ysärin alussa olin työkeikalla Tampereella ja muutama yö tuli vietettyä jo edesmenneessä Moottorimotelli Jäähovissa - se oli nuhjuisuudessaan kamala. Samaten, samoihin aikoihin olisiko ollut Alahärmässä omakotitalon lisäsiivestä vuokrattu huone, jossa työporukka majoittui - koko mesta kosteusvaurioinen, lattiat notkui ja kylppärin muovilattia painui askelten alla pas*aveden pursutessa saumoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläpahanen Afrikassa. Paikkallinen päällikkö yritti "naittaa" eurooppalaisen miehen" tyttärelleen. Viereisessä kylässä puhkesi ebola epidemia, ja yön pimeydessä pakenin keskellä savannia "keuhkot tulessa" lähimpään kaupunkiin. Suomeen päästyäni kävin varuilta testeissä.. Olen kuulema hiville vastustuskykyinen, ja ebolalle olivat sen kylän asukkaat saaneet immuniteetin. Ehkä se immuniteetti on itsellänikin, koska siellä syötiin jotain eksoottisia hedelmiä.. ?

Ai miksi kävin testeissä..? No se nyt vain lipsahti sen yhden kerran, kun kaunis lähempänä 30 vee oleva päällikön tytär tuli yöllä silkkisen peittoni alle, nousi päälleni pienen lämmittävän tulen loimutessa savimajassa.. 🙄

Vierailija
84/84 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidin tai exän vieressä. Molemmat kuorsaa niin pirun kovaa.

En viittis nukkua exän vieressä.

N19