Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista aloittaa seksi pitkän tauon jälkeen?

Vierailija
24.01.2020 |

Itselläni nyt 13 vuotta selibaattia takana. Voi olla etten enää ikinä seksiä tule harrastamaan, mutta jos se ilo koittaisi, mitä pitäisi huomioida? Kokemuksia?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kaatuu jo siihen etten osaa käyttäytyä miesten kanssa millään tavalla normaalisti ja rennosti. Tilanteet eivät enää tule koskaan etenemään siihen että oltaisiin saman peiton alla.

Juoksetko pakoon vai miten ne ei muka etene. Naisethan kun aina valittaa miten miehet lääppii ja koettaa edistää tilannetta seksiin.

No olen eri mutta ei minua ole koskaan lääpitty... Olen vuosien varrella kyläillyt ja nukkunut monien sinkkumiesten kanssa eikä yksikään ole pitkällä tikullakaan koskenut. Sitä vain ei tapahdu ja heidän kehonkielensä kertoo että ei edes kiinnosta. Pari kertaa tein sen virheen että yritin itse jotain (kun luulin että ihastusta oli molemminpuolisesti) ja sain hämmästyneen torjunnan, "mitä sä yrität?".

Vierailija
22/22 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse niin, että yritin ensin kaunistautua niin hyvin kuin oli mahdollista. Herättelin myös itseäni ensin yksin. Sitten kuivaharjoittelin vuorovaikutusta miesten kanssa netissä. Sitten menin baariin, otin jonkun verran alkoholia ja iskin miehen, jolle sanoin haluavani pelkkää seksiä pitkän tauon jälkeen, pelkän yhdenyön suhteen ja pahoittelin jo etukäteen, että olen varmasti todella huono ja että toivottavasti se ei haittaa miestä. Kehuin sitä miestä myös poikkeuksellisen komean ja seksikkään näköiseksi. Mies ei pahastunut yhtään. Näin mulla se 'eka kerta' onnistui pitkän ajan päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme