Millaista aloittaa seksi pitkän tauon jälkeen?
Itselläni nyt 13 vuotta selibaattia takana. Voi olla etten enää ikinä seksiä tule harrastamaan, mutta jos se ilo koittaisi, mitä pitäisi huomioida? Kokemuksia?
Kommentit (22)
Samassa tilanteessa, vinkkejä kiitos.
Utelias, oma itsensä. Kyllä se siitä!
Itselläni 16 v ilman seksiä. En ikinä enää kehtaisi olla alasti miehen edessä. Ikää 55 ja rupsahdus. Kuolisin häpeään, jos joutuisin riisuuntumaan miehen nähden.
Olen samassa jamassa, viime kerrasta on aika tasan kahdeksan vuotta. En silti stressaa yhtään, käyn niin kuumana nykyiseen potentiaaliseen kumppaniehdokkaaseen, että sopivan tilaisuuden tullen revin vaan vaatteet päältä ja annan luonnon hoitaa.
Aloitin ensin itsekseni ja sitten miesten kanssa. Voi jestas miten nautin =)
Olin 47v enkä hävennyt yhtään. En tosin ole rupsahtanut.
Olen 52 ja edellisestä kerrasta 14 vuotta. En kehtaisi enää olla alasti miehen seurassa. Hävettää oma kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Olin 47v enkä hävennyt yhtään. En tosin ole rupsahtanut.
Kaikki ton ikäset on rupsahtaneita.
N18
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 47v enkä hävennyt yhtään. En tosin ole rupsahtanut.Kaikki ton ikäset on rupsahtaneita.
N18
Voipi olla mutta seksistä nauttimista se ei mitenkään estä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 47v enkä hävennyt yhtään. En tosin ole rupsahtanut.Kaikki ton ikäset on rupsahtaneita.
N18
Sustakin tulee joskus rupsahtanut. hihi. muistele silloin tuota mitä sanoit ;)
Anaalisexillä kannattaa aloitella.
Miettinyt aivan samaa, mutta tullut siihen tulokseen ettei maksa vaivaa. Hyvä näin ja helppoa. Muuten ei olisi mitään ongelmaa, 65v ja upea hoikka kroppa josta olen jopa ylpeä, vaikka aikoinaan raskauksien aikana sai vatsan seutu kovaa venytystä. Ihme kyllä ei ainuttakaan raskausarpea, vaikka niissä ei ole mitään häpeämistä, ylpeänä kantaisin nekin jos olisi, kunhan tuli vain mieleen.
Eron jälkeen nautin ettei tarvitse ottaa kenenkään toiveita ja haluja huomioon. Just näin on hyvä.
Miksi pitää aina muuten katsoa itseään niin kriittisesti, miksi ei lempeästi hyväksyen? Jos on kiloja, mitä sitten, jos itsellä hyvä olo eikä aiheuta terveyshaittaa.
Hankalahko. Paineita, rutiinin puutetta, jännitystä... Mutta kyllä se siitä, kärsivällisyyttä vaatii!
Nyt kuunnelkaa hyvin tarkkaan ja painakaa mieleen:
---Seksi kuuluu avioliittoon.---
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuunnelkaa hyvin tarkkaan ja painakaa mieleen:
---Seksi kuuluu avioliittoon.---
Mikä sinä olet muiden asioita määräämään? Ei kaikki ole uskovaisia!
Itsellä oli kerran väliä 10v mutta kyllä se hyvin alkoi sujumaan kun oli mieluisa kumppani, hänen jälkeensä tuli vielä toinenkin. Tähän ajanjaksoon sisältyi myös isän ja äidin kuolemat että ehkä epätoivo sai tekemään rohkeita ratkaisuja. Nyt ollut taas hiljaista pitkään..
Sinä 16/16 tule piilostasi esille. Miehiä kyllä riittää ikäluokassasi. Rohkeutta etsintään!
Parikymppisenä harrastin seksiä ekakerran, ei ollut hääppöistä. Taukoa toisen parikytä vuotta ja taas sai todeta, ettei olut hääppöistä + en muutenkaan osannut. Tässä iässä alkaa muutenkin olemaan ne odotukset kokeneemmalla vastapuolella, että homman luulisi hoituvan joten ei maksa vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kaatuu jo siihen etten osaa käyttäytyä miesten kanssa millään tavalla normaalisti ja rennosti. Tilanteet eivät enää tule koskaan etenemään siihen että oltaisiin saman peiton alla.
Juoksetko pakoon vai miten ne ei muka etene. Naisethan kun aina valittaa miten miehet lääppii ja koettaa edistää tilannetta seksiin.
Joo en taida enää koskaan kokeilla. Seksi on antanut vain häpeää, nöyryytystä, tietoisuuden siitä kuinka ruma, kelpaamaton ja huono olen naisena. En enää koskaan tee sitä virhettä että luotan johonkuhun. Ei siitä mitään kuitenkaan saa.
Mulla kaatuu jo siihen etten osaa käyttäytyä miesten kanssa millään tavalla normaalisti ja rennosti. Tilanteet eivät enää tule koskaan etenemään siihen että oltaisiin saman peiton alla.