Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen nettikommentit

Vierailija
24.01.2020 |

Tästä on tosi vaikea puhua.... Mutta yritetään nyt.

Sain pari päivää sitten instassa anonyymiltä kommentin vanhaan yhteiskuvaan mieheni kanssa. Siinä luki suunnilleen näin (muokkaan vähän tekstiä mutta viesti sama) " sun mies on kommentoinu yhen alaikäisen tytön kuvaan aika asiattomasti"
Mun sydän pomppas kurkkuun ja menin kysymään mieheltä et mitäs tää on.
Hän pelästyi itsekin viestiä. Pistettiin molemmat yksityisviestiä tälle anonyymille ja kysyttiin että hei mikäs tää juttu on. Mies paniikissa poisti vanhan tilinsä(pelkäsi hakkerointia) ja laittoi uudellakin tilillä anolle viestiä.
Tämä ei ole vastannut kummallekaan meistä.

Mies on aiemmin kommentoinut naisten kuviin kaikkea "rivoa". Kun sain sen selville (silloin kun instassa vielä näki omien kaverien kommentit) ja hän lupasi lopettaa sen. Sanoi nyt, että on sen jälkeen saattanut pistää jonku sydämen tai persikkahymiön johonkin yksittäiseen kuvaan. Kuvia hän on selannut fiidissä ja myöntää, että on kai teoriassa mahdollista että on kommentoinut jonkun alaikäisenkin kuvaa.

Puhuin tästä miehen siskon ja oman kaverini (nainen) kanssa ja molempien mielestä ylireagoin. He sanoivat, että luultavasti mies on vaa kattonu fiidissä jonku 17v (joka näyttää 25v) jotain herukuvaa, kommentoinu ja unohtanut koko asian.

Mulle on kyl ok kuvien katselu ja tykkäily mutta en tajua miksi pitää kommentoida. Viimeksikin sanoin, että et voi tietää ku heität kommentin et kuinka vanha esim. Se muija on.

Ahdistaa myös, että tää kommentti minkä se ano jätti oli mun julkisella tilillä, meidän yhteiskuvassa. Olis nyt sit pistäny yksityisviestiä ja vaikka kuvan tästä väitetystä kommentista.

Oon nyt ollut ihan maassa ja sekaisin.

Juteltiin myös miehen kaverin kanssa asiasta j hän oli sitä mieltä, että toi saattais olla joku huijaus tai sitten joku yrittää erottaa meidät.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla sellainen perusjankkaaja, joka on jo itse päättänyt miten asia on (mies on vain ihana, ja toiminta ei ole epänormaalia). Sitten hermostuu, kun valtaosa ei olekaan samaa mieltä. Sittten jankataan ja jankataan, ja lopulta pahoitetaan mieli. Jos ei halua vastaanottaa muunlaisia näkemyksiä kuin omansa, niin ei voi kuin ihmetellä, että miksi tänne sitten ylipäätään tullaan kyselemään neuvoja tai mielipiteitä.

Vierailija
82/88 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää naiset, jotka ajattelee, että "kaikki miehet". Kaikkien miesten puolesta taas surettaa noi hillittömät yliyleistykset.

T. M26

Täysin samaa mieltä.

T. Nainen 32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapsellista touhua kolmekymppiseltä mieheltä, nyt ap ne valot päälle.

Vierailija
84/88 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopdttakaa hyvät ihmiset nuo kaiken maailman Instagramien tuijotukset ja lähtekää lenkille.

Vierailija
85/88 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää naiset, jotka ajattelee, että "kaikki miehet". Kaikkien miesten puolesta taas surettaa noi hillittömät yliyleistykset.

T. M26

Älä suotta sääli M26v. En ajattele että "kaikki miehet". Mutta sen verran on tullut elämää nähtyä, kuultua ja koettua, että tiedä hyvin monen miehen...ja naisenkin touhuuvan kumppaninsa seläntakana vaikka mitä. Hyvä jos olet erillainen. Toki ikääkään sinulla ei vielä paljoon ole, joten matkan varrella voi tapahtua paljonkin. Joten, säästä säälisi tulevalle kumppanillesi😊

Vierailija
86/88 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, elämä ennen somea ❤

Vierailija
87/88 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla sellainen perusjankkaaja, joka on jo itse päättänyt miten asia on (mies on vain ihana, ja toiminta ei ole epänormaalia). Sitten hermostuu, kun valtaosa ei olekaan samaa mieltä. Sittten jankataan ja jankataan, ja lopulta pahoitetaan mieli. Jos ei halua vastaanottaa muunlaisia näkemyksiä kuin omansa, niin ei voi kuin ihmetellä, että miksi tänne sitten ylipäätään tullaan kyselemään neuvoja tai mielipiteitä.

Ei ole vain ihana ja toiminta ei ole ok.

Halusin vaa keventää sydäntäni. Miettikää omalle kohdalle, jos se ihana mies paljastuukin instakuolaajaksi. Heitättekö heti pihalle?

Ap

Vierailija
88/88 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vain ihana ja toiminta ei ole ok.

Halusin vaa keventää sydäntäni. Miettikää omalle kohdalle, jos se ihana mies paljastuukin instakuolaajaksi. Heitättekö heti pihalle?

Ap

Osa heittää. Osa jää roikkumaan.