Miehen nettikommentit
Tästä on tosi vaikea puhua.... Mutta yritetään nyt.
Sain pari päivää sitten instassa anonyymiltä kommentin vanhaan yhteiskuvaan mieheni kanssa. Siinä luki suunnilleen näin (muokkaan vähän tekstiä mutta viesti sama) " sun mies on kommentoinu yhen alaikäisen tytön kuvaan aika asiattomasti"
Mun sydän pomppas kurkkuun ja menin kysymään mieheltä et mitäs tää on.
Hän pelästyi itsekin viestiä. Pistettiin molemmat yksityisviestiä tälle anonyymille ja kysyttiin että hei mikäs tää juttu on. Mies paniikissa poisti vanhan tilinsä(pelkäsi hakkerointia) ja laittoi uudellakin tilillä anolle viestiä.
Tämä ei ole vastannut kummallekaan meistä.
Mies on aiemmin kommentoinut naisten kuviin kaikkea "rivoa". Kun sain sen selville (silloin kun instassa vielä näki omien kaverien kommentit) ja hän lupasi lopettaa sen. Sanoi nyt, että on sen jälkeen saattanut pistää jonku sydämen tai persikkahymiön johonkin yksittäiseen kuvaan. Kuvia hän on selannut fiidissä ja myöntää, että on kai teoriassa mahdollista että on kommentoinut jonkun alaikäisenkin kuvaa.
Puhuin tästä miehen siskon ja oman kaverini (nainen) kanssa ja molempien mielestä ylireagoin. He sanoivat, että luultavasti mies on vaa kattonu fiidissä jonku 17v (joka näyttää 25v) jotain herukuvaa, kommentoinu ja unohtanut koko asian.
Mulle on kyl ok kuvien katselu ja tykkäily mutta en tajua miksi pitää kommentoida. Viimeksikin sanoin, että et voi tietää ku heität kommentin et kuinka vanha esim. Se muija on.
Ahdistaa myös, että tää kommentti minkä se ano jätti oli mun julkisella tilillä, meidän yhteiskuvassa. Olis nyt sit pistäny yksityisviestiä ja vaikka kuvan tästä väitetystä kommentista.
Oon nyt ollut ihan maassa ja sekaisin.
Juteltiin myös miehen kaverin kanssa asiasta j hän oli sitä mieltä, että toi saattais olla joku huijaus tai sitten joku yrittää erottaa meidät.
Kommentit (88)
Olenkin aina miettinyt millaiset ihmiset näiden pervojen setämiesällöjen kanssa haluaisi seurustella. Ap on oikean kultakimpale kasan löytänyt itselleen :D
Itsestään noin epävarma mies ei oikein nappaa. On pikemminkin aika säälittävää, jos omaa itsetuntoa täytyy noin epätoivoisella tavalla yrittää pönkittää olemalla muka "kiinnostunut"naisesta kuin naisesta. Todellisena ajatuksena, että vaan itse saisi huomiota ja naiset olisi vaan itseä varten. Monesti tämmöisillä miehillä ne todelliset kyvyt olla naisten kanssa on melko olemattomat.. Itse toki päätät mitä asialle teet, mutta saattaa olla ettei kauheasti maksa vaivaa. Jos miehesi ajatteli terapiaa, niin se ei varmaan olisi ainakaan huono juttu..
Vierailija kirjoitti:
Itsestään noin epävarma mies ei oikein nappaa. On pikemminkin aika säälittävää, jos omaa itsetuntoa täytyy noin epätoivoisella tavalla yrittää pönkittää olemalla muka "kiinnostunut"naisesta kuin naisesta. Todellisena ajatuksena, että vaan itse saisi huomiota ja naiset olisi vaan itseä varten. Monesti tämmöisillä miehillä ne todelliset kyvyt olla naisten kanssa on melko olemattomat.. Itse toki päätät mitä asialle teet, mutta saattaa olla ettei kauheasti maksa vaivaa. Jos miehesi ajatteli terapiaa, niin se ei varmaan olisi ainakaan huono juttu..
Hänellä on todella huono itsetunto ja hän on masentunut. Eihän se silti tota oikeuta niin. Hän lupasi mennä seksuaaliterapeutille.
Teille ällösetä huutelijoille; tiedän että teidän ajatuksissa mies on ku Uuno turhapuro jonka joku on vapauttanut internetin ihmemahan.
Todellisuudessa hän on kivan näköinen, vähän hiljainen, kohtelias ja hän on tukenut mua 10vuotta mun omien sairauksien kanssa. On ollut esim aikoja että meillä on ollu seksiä 4krt vuodessa.
Hän on tuonu mulle herkkuja ku en pääse sängystä ylös ja heränny halaan ku oon itkeny keskellä yötä ku oon saanu paniikkikohtauksen. Hän on kuunnellu mun pakko-oire jankkaamista vuodesta toiseen. Käyny tarkistaa mulle että hella on varmasti kiinni vielä sen kolmannenkin kerran.... (Tää ei ollu edes vitsi)
Ap
Ap, joo hienoa, että on auttanut, mutta on aikamoista itsensä kusetusta ajatella, että kaikki miehethän tollaista tekee. Ei TODELLAKAAN tee. Entäs jos sun vointi olis parempi ilman moista epätoivoista ja noloa junttia? Maailmassa on ihania ja hyviä, emotionaalisestikin lojaaleja, tunneälykkäitä miehiä, jotka ei koskaan tee tollaista. Ansaitset parempaa. Tsemppiä.
Itsehän ap aloitit tämän keskustelun. Et kai odottanutkaan että täällä keskustellaan jotenkin sivistyneesti? Täällä on jokainen sanonut sen oman mielipiteesi miehestäsi.
Ja vastauksistasi päätellen miehesi toiminta ei todellakaan ole sinulle ok, oli teillä miten vapaa suhde hyvänsä. Mutta, joka leikkiin ryhtyy jne...
Miehelläsi on pedofiilisiä piirteitä. Hän ei myöskään millään tasolla rakasta sinua, vaan käyttää hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Ap, joo hienoa, että on auttanut, mutta on aikamoista itsensä kusetusta ajatella, että kaikki miehethän tollaista tekee. Ei TODELLAKAAN tee. Entäs jos sun vointi olis parempi ilman moista epätoivoista ja noloa junttia? Maailmassa on ihania ja hyviä, emotionaalisestikin lojaaleja, tunneälykkäitä miehiä, jotka ei koskaan tee tollaista. Ansaitset parempaa. Tsemppiä.
Mun olo on parantunut todella paljon sinä aikana kun olen ollut hänen kanssaan. Alkuvuosina olin itsemurhan partaalla. Mies soitti mulle ajan lääkäriin ja tuli mukaan kun en uskaltanut yksin mennä. Tuki ku kävin terapiassa käsittelemässä menneisyyden mörköjä. Ansaitsen parempaa käytöstä, mutta olisi helpompi erota jos mies olisi muutenkin ihan kamala.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehelläsi on pedofiilisiä piirteitä. Hän ei myöskään millään tasolla rakasta sinua, vaan käyttää hyväkseen.
Tietääkseni pedo.fiilit on kiinnostuneita muodottomista lapsista?
Ap
Noista sinun viesteistäsi päätellen sinulla ei asiat kyllä ole hyvin vieläkään. Laitoit viestiketjun liikkeelle, mutta nyt yrität uskotella meille täällä että sinulla onkin ihan hyvä mies. Ei voi kun ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Noista sinun viesteistäsi päätellen sinulla ei asiat kyllä ole hyvin vieläkään. Laitoit viestiketjun liikkeelle, mutta nyt yrität uskotella meille täällä että sinulla onkin ihan hyvä mies. Ei voi kun ihmetellä.
Ei ole ei. Mun olo pahenee helposti juurikin esim. tämmöisestä draamasta. Mulle on tullu muutamia pahenemisvaiheita kun elämä on koetellut.
AP
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä varattu mies laittaa kommenttia yhdellekään naiselle? Mun mielestä tuo on niin omaa naista halventavaa. Joo, voihan siellä katella vaikka mitä, mutta ne pitäs pitää ihan omana tietona. Tuskin tuo mikään huijaus on, miehesi on vaan dorka.
Mikähän olisi ala- ja yläpeukkuje suhde, jos "Miksi ihmeessä varattu nainen laittaa kommenttia yhdellekään miehelle"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ei. Mun olo pahenee helposti juurikin esim. tämmöisestä draamasta. Mulle on tullu muutamia pahenemisvaiheita kun elämä on koetellut.
AP
Kannattaisi ehkä poistaa ne draaman aiheuttajat elämästä, ainakin tän hetken negatiiviset jutut. Sun mies ja kyselyt täällä ei ainakaan paranna sitä fiilistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Kannattaisi ehkä poistaa ne draaman aiheuttajat elämästä, ainakin tän hetken negatiiviset jutut. Sun mies ja kyselyt täällä ei ainakaan paranna sitä fiilistä.
Huomaan, että tänne tulo oli virhe. Läheisiltä sain vaan tsemppiviestejä. Heidänkin mielestään mies on tehny tosi väärin mutta he ehdottavat miettimään asioita. Täällä lynkataan soihtujen kanssa. Mutta tämä on Vauvapalsta, ei voi muuta olettaa....
Ap
Mielenkiintoista lukea täällä kommentteja "Ettei minun mies ikinä" Voi naiset kun tietäisitte mitä miehenne teidän seläntakana touhuuvatkaan. Suurimmalla osalla naisia ei ole siitä mikäänlaista käryäkään. Tai ei vaan haluta nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Huomaan, että tänne tulo oli virhe. Läheisiltä sain vaan tsemppiviestejä. Heidänkin mielestään mies on tehny tosi väärin mutta he ehdottavat miettimään asioita. Täällä lynkataan soihtujen kanssa. Mutta tämä on Vauvapalsta, ei voi muuta olettaa....
Ap
Niin....voithan toki sulkea silmäsi tosi asioilta tai ottaa siitä selvää mieheltäsi, jos ikinä suostuu totta puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista lukea täällä kommentteja "Ettei minun mies ikinä" Voi naiset kun tietäisitte mitä miehenne teidän seläntakana touhuuvatkaan. Suurimmalla osalla naisia ei ole siitä mikäänlaista käryäkään. Tai ei vaan haluta nähdä.
Tämä. Se on uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Mulla on tosi paljon instakavereita ja osa miehiä. On entisiä ja nykyisiä työkavereita, vanhoja, nuorempia, suomalaisia, ulkomaalaisia, komeita, vähemmän komeita, koulutettuja, sossupummeja, harrastuskavereita, suurperheen isejä, ikisinkkuja....
Silloin kun kavereiden kommentit vielä näki, niin kyllä siellä kommentoitiin naisten kuviin.
Ap
Eli pidä ap silmät kiinni ja tyydy siihen ettei mies noita pervoilu viestien lähettämistä tule lopettamaan oikeasti. Mitä silmät ei näe, sitä sydän ei sure jne.
Säälittää naiset, jotka ajattelee, että "kaikki miehet". Kaikkien miesten puolesta taas surettaa noi hillittömät yliyleistykset.
T. M26
Ehkä ei. Mutta omaa silmää ei miesten kroppa miellytä samalla tapaa kun naisten. Olen vähän bi-henkinen.
Ap