Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa tai tuun hulluksi!!

Turhautunut
24.01.2020 |

Miten voi olla mahdollista että kävimme kumppanin kanssa sukupuolitauti testeissä. Itelle tuli klamydiasta pos ja miehelle neg.
Ja pettänyt en ole. Uskon että klamydia on ollut mulla 3 vuotta ainakin. Onko kenelläkään kokemuksia samanlaisesta tilanteesta?? Kumppanin kanssa ollaan seurusteltu yli 2v.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mieskö ei ole ollut leikkauksessa tai syönyt muuten vahvaa ab-kuuria tuon suhteenne aikana?

Onko ehkäisynänne ollut aina kondomi?

Vierailija
22/26 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mieskö ei ole ollut leikkauksessa tai syönyt muuten vahvaa ab-kuuria tuon suhteenne aikana?

Ei ainakaan tule nyt mieleen että on syönyt.

Hänellä oli kyllä sillo alkuaikoina sydänlihaksen tulehdus mutta en muista mitä lääkkeitä hänelle annettiin.

E-pillerit on ehkäisynä ollut aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä oli kyllä sillo alkuaikoina sydänlihaksen tulehdus mutta en muista mitä lääkkeitä hänelle annettiin.

Odottakaas nyt se verikokeen tulos ja jos on edelleen negatiivinen niin selvitä tarkemmin lääkärin kanssa mikä tartunta sinulla on.

Ehkäisypillerit ei estä klamydian tai muunkaan sp-taudin tarttumista joten jos olette harrastaneet seksiä on suuri todennäköisyys sille, että myös miehellä on klamydia.

Vierailija
24/26 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uskon että klamydia on ollut mulla 3 vuotta ainakin. Onko kenelläkään kokemuksia samanlaisesta tilanteesta?? Kumppanin kanssa ollaan seurusteltu yli 2v."

Eli sinulla on ollut se klamydia jo ennen kuin aloit nykyisen kumppanisi kanssa seurustelemaan?

Vierailija
25/26 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Uskon että klamydia on ollut mulla 3 vuotta ainakin. Onko kenelläkään kokemuksia samanlaisesta tilanteesta?? Kumppanin kanssa ollaan seurusteltu yli 2v."

Eli sinulla on ollut se klamydia jo ennen kuin aloit nykyisen kumppanisi kanssa seurustelemaan?

Kun en ole siitä aivan varma. Me tavattiin kolme vuotta sitten mutta sen jälkeen meillä oli muutaman kuukauden tauko ja sen jälkeen ruettii taas tapailee ja seurustelee kunnolla. Ja silloin kun vasta tavattiin hänellä oli ollut just klamydia johon oli syönyt kuurin muttei käynyt jälkitesteissä. Ja itse olin käynyt sinä kesänä testeissä ja kaikki oli neg. Lokakuussa tavattiin. Silloin kun meillä oli tauko niin olin harrastanut seksiä yhden ihmisen kanssa. Että en osaa sanoa milloin ja keneltä sen olisin saanut. Pää räjähtää kohta 😂

Vierailija
26/26 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottakaas nyt se verikokeen tulos ja jos on edelleen negatiivinen niin selvitä tarkemmin lääkärin kanssa mikä tartunta sinulla on.

Ehkäisypillerit ei estä klamydian tai muunkaan sp-taudin tarttumista joten jos olette harrastaneet seksiä on suuri todennäköisyys sille, että myös miehellä on klamydia.

Siis minähän söin sen kuurin jo ja kävin labrassa ja tuli nega. Ei kyllä silloin otettu verikoetta