Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiran omistaja! Pidätkö koiraasi kuinka usein vapaana ja millaisessa paikassa yleensä?

Vierailija
24.01.2020 |

?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maalla taajamassa ja oma iso aidattu piha, jossa koirat on irti. Niillä on vapaa kulku ulos ja sisään. Ajan tästä päivittäin vielä syvemmälle metsään, missä tehdään tunnin lenkki niin, että 4/5 on vapaana. Yksi ei ole, koska sillä on riistaviettiä. Muita ei kiinnosta kuin se, mihin mä porhallan ja leikit toisten laumansa koirien kanssa. Kaikki koirat koulutettuja kilpatasolla ja hihnat mukana jos kerran vuoteen joku sattuu samaan metsään.

Vierailija
42/44 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä oikeasti hyvät vakuutukset jos koiranne kävisikin toisen koiran/ihmisen kimppuun? Minua ei tarvitsisi edes purra kun jo veisin käräjille.

Koiria on ollut iät ja ajat eikä yksikään koirista ole purrut ketään. Viimeiset 16 vuotta kaikki koirat ovat ulkoilleet irti ongelmitta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla pihalla ja koirapuistossakin käydään silloin, kun siellä ei ole muita.

Vierailija
44/44 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vapaana kulkevissa koirissa ärsyttää. Ymmärrän, jos koirat käyvät päällevtai ovat muuten agressiivisia, mutta omat koirani ovat irti, ja pysyvät minusta jatkuvasti kosketusetäisyydellä kun olemme paikassa, jossa voimme suurella todennäköisyydellä törmätä muihin. Jonkun mielestä varmaan 7 metrinen flexi olisi parempi,onhan koirat silloin kytketty...

Laki on laki sinullekin. Ei niitä syyttä aseteta.

Tämä nyt ei varsinaisesti vastannut kysymykseeni. Minä toimin täysin lain mukaan, mutta en silti ärsyynny irti olevista koirista. Enemmän niistä pitkän flexin päässä olevista pikkupiskeistä, jotka pari kertaa ovat saaneet koirilleni oikeasti vahinkoa aikaan kieputtamalla narun koirieni jalkoihin. Kuten sanoin, ymmärrän ettei agressiivisten koirien haluta kulkevan vapaana, mutta minulle on suhteellisen saman tekevää jos jonkun sohvaperunasesse niin tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme